Käsittämättömän upeaa musatarjontaa miekkosella, jos esim käy kuuntelemassa tuben puolella semmosia miehen teoksia kuin=
General
Tahdon vapauden
Hymyile Miss universum
Jäteveden määritelmä
Laulu sosiaalipalveluista
Tehkää jotakin!
Laulu huonoista palkoista
The proposition is
The world is
Kissa vieköön
Kirjastolaulu
Kirjasto on neliö
Utopiaa I
Utopiaa II
Kaukana väijyy ystäviä
Eleitä kolmelle röyhtäilijälle
Route66
Helga-Neiti kylvyssä
Tunnista toiseen(rock around the clock)
Poliisi tulee
Kekkonen rock
Suomi palaa
Sota on rahaa
Laulu jossa huono tunnelma
Tehtaan vahtimestarit
Däng däng däng
Dägä dägä
Ulkkosynnytinjenkka
Hevoset ja minä
Laki epäsiveellisten julkaisujen toimesta
Laiva merellä
Suuharja
Itzy pitsy
Rakastan ihmisiä
Maan alla
Vanha likainen mies ei soita rokkia
Neekerijazz-biisi
Hampaiden puhdistus
Kannattaako rikos
Päätösvalta
Vapaus on ikiliikkuja
Mies ja nainen
Seurapiirirakko
Noitani vapauteen
Sairaus pois woodoo
Valotinräp
M.A.Numminen = unohdettu vanha parta
3
127
Vastaukset
- Anonyymi
M. A. Numminen työskenteli pankkivirkailijana 1960-luvulla Suomen Yhdyspankissa (SYP). Tämä työpaikka inspiroi häntä monin tavoin, ja hän sai kokemuksistaan virikkeitä uralleen muusikkona ja taiteilijana.
- Anonyymi
okei mä en tiennytkään tuota . Oon siis avauspostaaja. Niin tota MA nummisella on myös se kappale Auu! baskiirilainen lehmänetsintälaulu joka on paras biisi hänen tuotannossa. Se ei ole muistaakseni Maurin oma sävellys vaan taitaa olla lainalaulu ulkomailta.
Eikös Mauri lukenut yliopistolla ja valmistautui sieltä ? nä'in muistan.
Harvinaisin Maurin tekemä levy on helena es libertas jonka ostin 12 vuotta sitten . Vaikeastisaatava levy siis. CD painos jonka ostin. Onpa mulla myös koomikon kahdet kasvot CD joka aika vaikia myös löytää.
Oon kiinnostunut paljon vaikeasti ja erittäin vaikeastilöydettävästi levyistä.
- Anonyymi
onko numminen enää tekemässä&esittämässä musaa? Hänhän on nykyään niin vanha, että on tosi vanha ihminen, että onkohan enää hyväkuntoinenkaan???
Pedron kanssa esittänyt muun muassa eli pedro hietanen. Hänellä oli se pedron kanssa perustama gommi&bommi orkesteri. Pedron hellä kosketus kosketinsoittimiin ja haitariin&pianoon hyvä asia että aiemmin kun Maurin musassa oli erilaisia juttuja niin Pedro toi selkeyttä kokonaisuuteen.
Pedro joka muistaakseni wigwaminkin levyllä tais vierailla vai mitä?
Yhdellä Dave lindholminkin levyllä Pedro ollut soittamassa. Näin muistaidsin.
Pekka gronow joskus tais 60-luvulla olla mukana MA;n kanssa tekemässä musaa kun eikös Gronowwi säveltänyt muutamia. Gronoq oli lahjakas säveltäjä.
Nyt kysynkin Gronowiin liittyvää; mistä löytää hänen kaikki sävellykset? Onko antaa linkkiä? Onko antaa sun suoria linkkejä videoihin joissa hänen sävellyksiä tai hänen esittämiä lauluja, kiitos?
Antero jakoila myös ollut Maurin työparina ja on niitä ollut muitakin muusikoita. JAkoilan kanssa Mauri teki sen rytmirunoja levyn jonka ostin joskus levykauppax;stä . CD levy.
Monipuolinen tuotanto! Ootko sinä siis Maurin musaan perehtynyt paljonkin vai? Kannattaa nimittäin tutustua ainakin. Kun tuotanto nii monipuolinen nii sieltä voi löytyä tiettyjä suosikkeja. Suomessa ns iso yleisö kavahti eniten hänen erikoisista biiseistä. Ruotsissa ruotsalaisiin vetosi pop-laulu kumipallo ja ymmärrän sen hyvin kun semmone biisi soppii hyvin ruottalaiseen mentaliteettiin ja ruottalaiset ei taas ymmärtäneet niitä Nummisen suomalaistyylisiä jumppia, jenkkoja ja iskelmäbiisejä. Saksassa myös niittänyt mainetta + Ruotsi. Että tainnut menestyä paremmin ulkomailla kuin Suomessa.
Tuleekohan hänestä vielä juttua telkkariin että odotan laajempaa juttua hänen urasta koska kun kansainvälisesti menestynyt artisti. Haastattelu, discografian esittely, valokuvia, uusi levy, livetaltiointien esityksiä , semmonen laajempi juttu telkkariin ja uus levykin ois paikallaan esim kokoelma. Oisko mahdollista kuten mikko alatalon koko tuotannosta tehtiin hyvin laajaulotteinen kokoelmalevy että olikohan ihan 6 tai jopa 9 CD levyn kokoelmaboxi että semmonen Nummisesta myös olis paikallaan nyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1017021- 474766
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa552656Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän52158Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j1811113Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101088Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell921023Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä30856Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai242853Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?179783