Millaset rokotukset olis tarpeen?
Rokotukset dominikaaniseen?
5
394
Vastaukset
- Kaksviikkoa
Hei.
Me olemme lähdössä maaliskuussa Puerto Plataan Iberostar hotelliin. Otimme nyt kuluneella viikolla ulkoministeriön suosituksella influenssarokotteen sekä mieheni aloitti A ja B hepatiitti rokotteen 1.piikin, itse sain jo viimeisen eli 3. sekä uusittiin jo vanhaksi menneet jäykkäkouristusrokotteet. Joten näillä pärjää😊.- Helmikuu-17
Hei!kiitti vastauksesta ,samat olen ottanut itsekin ja kuulin et ne on ihan passelit😀
- Kuupapie
Käynynnä kaksi kertaa dominikaaniseen. Eka kerta puertto platassa toinen samanassa johon lähdetään taas 2.3.2017..
Nii eikä minulla ole ollut mitään rokotuksia maitohappi pillerit vaa syötynä☺- Toluca
Kyllä se muutama piikki olisi tarpeen- ettei sitten itkettäisi maksan meno, eikä kyse ole juomisesta!
- Lomallaviimeinkin
Aiotteko ottaa malarialääkityksen? Ollaan lähdössä 8.12.2016 Puerto Plata Iberostar hotelliin ja ollaan vähän kahden vaiheilla otetaanko sitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
voitaisiinko unohtaa se sotku?
Olisiko mahdollista aloittaa puhtaalta pöydältä vielä? Ikävä sua ****514224- 842808
- 852115
Milloin nainen saan sinut?
Kanssani eroottisiin hetkiin? Tiedät ja tunnet kovan haluni, hellyyden myös. Onko vastauksesi edelleen, että en tiedä, e101399Ovatko persut tehneet jo päätöksen ulkopolitiikastaan?
Persujen olisi hallituspuolueena syytä tehdä jo päätöksiä siitä, aikovatko he olla pro-Ukraina vai pro-Trump eli pro-Put1781304Jee! Palsta toimii jälleen!
Viestiarkisto näkyy ja kaikki pelittää. Tätä on odotettu, vaikka ei tässä mitään odotettavaa ole ollut.231256Haluan että tiedät tämän
Jos luet täällä. En ole sinulle vihainen, vaikka asiat menivät niinkuin menivät. Ajattelin, että et tykkää minusta, jonk841174- 121079
A, teksteistäni löydät itsesi
jos luet tarkkaan. Vain epäsuorasti voin tunteeni myöntää, en halua minkään rikki menevän. Kaipaan sinua ja odotan näkem171059- 231059