P-SB7 Spirit Box

apssi

tilasin laitteen ja ihan jännä harrastus on,ja ns "vastauksiakin" saatu mietin että minkätakia viestejä tavoiteltaessa kaytetään yleensä skannausta itsekin käytän ja voiko viestejä saada pelkästä kohinasta, siis tuntuisi jopa loogisemmalle saada aito viesti joltain yhdeltä taajuudelta, josta kuuluu puhdasta valkoista kohinaa,,skannaamalla häiriöt lisääntyvät eikös se niin pitäisi olla?? parhaiten asia tietenkin selviää itse kokeilemalla mut jos tääl jollain ois kokemusta!

3

3305

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • GBBBB

Valkoisen kohinan generaattoreita on mm kännykkäappseina, myös pöytäkoneelle löytyy vastaavia ohjelmistoja/sovelluksia. Ongelma on siinä, että pelkkään kohinaan ei voi synnyttää ääntä sähköimpulssilla (ainakaan en ole kuullut että olisi tuloksia) Ghost Box lisää tuota satunnaisuutta ja jatkuva kanavien vaihtuminen synnyttää enemmän sähkökenttää, jonka monet ovat todenneetkin helpottavan tuoltapuolen yhteyksiä. Muista olla kriittinen vastauksille: GB:n kautta tulee myös normiradiokanavien äänipätkät läpi, eli jokainen öönnähdys ei välttämättä ole henki. Mutta kun saat hyvän connectionin, huomaat kun vastaukset ovat johdonmukaisia ja muodostavat kokonaisia lauseita.

• skepmuukkonen

Viestien selkeys riippuu täysin siitä, miten "uskovainen" olet ja miten otollinen tilanne on rätinän tulkitsemiseen. Olen itsekin kokeillut erilaisia bokseja, mutta skeptikon mieli ei oikein tykkää muodostaa niistä mitään selkeää.

Kun kysyt jotain ja kohina ja rätinä on tyyliin kkkkkkrrrrssssstttttkklklllääähhtskrssst. Voi tulkita sen sanaksi "kyllä". Saman äänen voi tulkita toisenlaisessa tilanteessa vaikka "kuole", tai "mene pois" tms. Pareidolian vuoksi ghostboxit ei omasta mielestäni ole vakuuttavia.

Äläkä vaan uskalla esittää todisteena TAPSin aaveäänityksiä.

• apasshi

no hyviä lyhyitä vastauksia saatu,rakennusten nimiä Esim lato tervehdyksiä moro moimoi ym myös kotikuntani nimi on sieltä tullut epäilen laitteen nappaavan myös omia ajatuksiani pienellä avustuksella saan haluamani kuuluviin,olen kysynyt esim mikä on tämä rakennus tämä on kotiseutu mikä,loppujenlopuski härvelistä kuuluu sana museo hämmästyttävästi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      209
      1618
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      140
      1384
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      54
      1133
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      72
      1005
    5. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      54
      995
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      106
      912
    7. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      52
      903
    8. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      860
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      830
    10. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      31