Terve! Mä oon siis teini-ikäinen tyttö ja en yhtään tiedä et oonko mä bi. Oon aina ennen ollu ihastunu vaan poikiin mut nyt musta tuntuu et oon ihastunu yhteen tyttöön. Mä haluun aina puhuu sille mahdollisimman pitkään ja mä ihailen sen pyllyä. En kumminkaan haluais tehdä mitään seksuaalista sen kanssa. Auttakaa pliis, en tiiä et mitä toi tarkottaa!!
Olenko bi?
Oonkomäbi
1
327
Vastaukset
- dasasaSsAS
Tuo on normaalia seksuaalisuutta. Katsele rauhassa tilannetta ja arvoi samalla miltä sinusta tuntuu. Älä kuitenkaan tee hätiköityjä päätöksiä.
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 711328
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1121309Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.171070- 18965
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne114834Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet45833- 15762
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n64752- 38639
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..72633