Täydellinen lepoloma TOP 10

jkklj

Missä sinä olet olet viettänyt elämäsi täydellisimmän loman, jossa olet levännyt kaikkein parhaiten ja nauttinut? Olisi mielenkiintoista tietää eri vaihtoehdoista ja mikä on ollut sinulle paras kokemus.

Kotia ei lasketa mukaan TOP 10:iin.

7

2715

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ukulelet

Havaijilla Mauin saarella

• jkklj

Kiitos, muistatko hotellia?

• SanDiego

Risteily Hawai, Taburean, Bora Bora, Tahiti, Moorea, Rangiroa, NukuHiva, ja takaisin kotiin San Diegoon. Holland America yhtion laivalla.

• Hiljaista

Lepolomaan ei kuulu pitkiä lentoja, suosittelen toukokuun puoliväliä, ja esim. Karpathosta. Varaa Olymposta jokin pienen hotellin huone, ja nauti hiljaisuudesta ja rauhasta. Olympon kylässä ei ole autoliikennettä. Tuulimyllyjä on. Ja aaseja. Ja tavallista ruokaa. Ja hymyileviä ihmisiä.

• maijaliinan

Kohteella ei sinänsä ole merkitystä, kun halutaan täydellistä lepolomaa. Ainoastaan kaupunkikohteet ja risteilyt, pitkät lennot jättäisin pois.

Mulla oli rankka avioero, jota työstin vuosia. Vihdoinkin kun olin saanut tilit selviksi ja oman asunnon, olin niin totaalisen puhki että tarvitsin lepoloman. Otin reissun Teneriffalle (En yleensä voi sietää Kanarian saaria). Ja oli tuohon olotilaan täydellinen reissu. Ei tarvinnut miettiä yhtään mitään. Kävelin joka päivä paljon, söin hyvin, makasin auringossa ja luin kirjaan. Olin siis yksin. Kaihoten vieläkin ajattelen tuota reissua kun se oli niin rentouttava

• prytsaphaakom

Oma täydellisen loman resepti on hyvin, yksinkertainen. Yksin, sesongin ulkopuolella, khao lak Thaimaa. rauhalliselta rannalta hyvä 4* hotelli, skootteri, paljon hierontaa, hyvää ruokaa.
      Toukokuu on osoittautunut parhaaksi kuukaudeksi minulle.

Voi tehdä mikä tuntuu hyvältä. Skootteri tuo vapauden liikkumisen suhteen. Voi mennä minne huvittaa. Voi syödä mitä ja koska huvittaa.

Jos haluaa olla rauhassa, voi saada aution rannan vain itselleen. No norsut voi käydä päivällä uimassa. Sitäkin on mukava seurata. Paikallisilla on aikaa, jos juttuseuraa haluaa. Hinnat on edullisia.

Kun paikka on tuttu, kaikki turha säätäminen jää pois. Paljon myös paikallisia tuttuja. Tosin useampi taitaa tuntea minut nimeltä kuin minä niitä.

• Anonyymi

Rayong , Bandara at Sea joulukuussa 2019 .-

Per-kel

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. KP-Sesongilla ongelmia?

Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi
      Ylöjärvi
      24
      1546
    2. Oot upea nainen, älä vähättele ittees

Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀
      Ikävä
      68
      1367
    3. Mikä kaivatussasi ärsyttää

Juuri nyt, tällä hetkellä?
      Ikävä
      96
      1161
    4. Jämsän Paras Ravintola

Särkijärven kioskiin on avattu uusi upea Maucas ravintola joka on jämsän paras. Loistava palvelu ja herkullinen ruoka. R
      Jämsä
      73
      1092
    5. Salaisuudet paljastuu

Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku
      Ikävä
      84
      779
    6. Poliisi pamputti Variskankaalla

Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella
      Kajaani
      29
      738
    7. Ihmettelet nainen, miten vielä sinua rakastan

No jos en enää sinua ajattelisi, niin ei se mitään rakkautta olisi alunperinkään. En tarvi sinusta nähdä merkkiäkään, ni
      Ikävä
      48
      727
    8. Kiellettyjä ajatuksia

Istutaan sylikkäin, katson sun silmiin, vastaat kstseeseen ja kiedon kädet sun ympärille. Huulet koskettaa sun huulia,
      Ikävä
      43
      646
    9. vapaa

sana :) 🚮
      Ikävä
      63
      646
    10. Onko ihan pakko

olla niin hiton pitkävihainen? Sinulle nainen...
      Ikävä
      38
      629
    Aihe