Missä sinä olet olet viettänyt elämäsi täydellisimmän loman, jossa olet levännyt kaikkein parhaiten ja nauttinut? Olisi mielenkiintoista tietää eri vaihtoehdoista ja mikä on ollut sinulle paras kokemus.
Kotia ei lasketa mukaan TOP 10:iin.
Täydellinen lepoloma TOP 10
7
2315
Vastaukset
- Ukulelet
Havaijilla Mauin saarella
- jkklj
Kiitos, muistatko hotellia?
- SanDiego
Risteily Hawai, Taburean, Bora Bora, Tahiti, Moorea, Rangiroa, NukuHiva, ja takaisin kotiin San Diegoon. Holland America yhtion laivalla.
- Hiljaista
Lepolomaan ei kuulu pitkiä lentoja, suosittelen toukokuun puoliväliä, ja esim. Karpathosta. Varaa Olymposta jokin pienen hotellin huone, ja nauti hiljaisuudesta ja rauhasta. Olympon kylässä ei ole autoliikennettä. Tuulimyllyjä on. Ja aaseja. Ja tavallista ruokaa. Ja hymyileviä ihmisiä.
- maijaliinan
Kohteella ei sinänsä ole merkitystä, kun halutaan täydellistä lepolomaa. Ainoastaan kaupunkikohteet ja risteilyt, pitkät lennot jättäisin pois.
Mulla oli rankka avioero, jota työstin vuosia. Vihdoinkin kun olin saanut tilit selviksi ja oman asunnon, olin niin totaalisen puhki että tarvitsin lepoloman. Otin reissun Teneriffalle (En yleensä voi sietää Kanarian saaria). Ja oli tuohon olotilaan täydellinen reissu. Ei tarvinnut miettiä yhtään mitään. Kävelin joka päivä paljon, söin hyvin, makasin auringossa ja luin kirjaan. Olin siis yksin. Kaihoten vieläkin ajattelen tuota reissua kun se oli niin rentouttava - prytsaphaakom
Oma täydellisen loman resepti on hyvin, yksinkertainen. Yksin, sesongin ulkopuolella, khao lak Thaimaa. rauhalliselta rannalta hyvä 4* hotelli, skootteri, paljon hierontaa, hyvää ruokaa.
Toukokuu on osoittautunut parhaaksi kuukaudeksi minulle.
Voi tehdä mikä tuntuu hyvältä. Skootteri tuo vapauden liikkumisen suhteen. Voi mennä minne huvittaa. Voi syödä mitä ja koska huvittaa.
Jos haluaa olla rauhassa, voi saada aution rannan vain itselleen. No norsut voi käydä päivällä uimassa. Sitäkin on mukava seurata. Paikallisilla on aikaa, jos juttuseuraa haluaa. Hinnat on edullisia.
Kun paikka on tuttu, kaikki turha säätäminen jää pois. Paljon myös paikallisia tuttuja. Tosin useampi taitaa tuntea minut nimeltä kuin minä niitä. - Anonyymi
Rayong , Bandara at Sea joulukuussa 2019 .-
Per-kel
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123790MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar781997Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5431610Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin831267Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671077Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331018Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60873- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3798