Ja lakatkaa kiusaamasta itseänne olemalla idiootteja! Näin siksi, että pääosa tänne kirjoittajista tekee ilmaista työtä kirjoittamalla sontaa ja kuvittelemalla muiden viihtyvän tekstin parissa, Eihän se ole lomaa, vaan kärsimystä kirjoittajalle!
Itsensä kiusaajia on paljon, samoin ilman lomaa kuljeskelevia robotteja!
Menkää lomalle!
12
80
Vastaukset
Kymmenisen päivää ja lähdemme.
Se oikeaa puhetta! Vaikka huulenheitto (oikea sellainen) voi olla joskus rentouttavaakin, näillä palstoilla sitä ei näe, vaan sairastelua.
Kun olemme niitä vuosikymmeniä Espanjassa lomailleita, on hyvä pysyä asiassa.
- ettärento
S24:llä ainoa asia on suoltaa, mitä suoli nyt suoltaa. Lähes kaikki viestit tänne suoltavalle sossu ei maksa matkaa ja rahaa sillä ei vuosiin ole ollut.
- Rahatmenilomalla
Lomalle on kiva mennä. Tosin viimeksi erehdyimme käymään Kuparipannu nimisessä baarissa ja lomabudjetti meni päivässä. Emme voineet aavistaa että se on niin kallis kuin mitä olen täältä saanut lukea.
- Kokemustamyöson
Kuparipannubaari on Inglesin kallein baari. Helposti menee 500 euroa tunnissa per nuppi.
- Toluca
Se siinä onkin mielenkiintoista, että miten sinä budjettisi hukkasit "-niin kallis, kuin mitä olen täältä saanut lukea"- systeemillä???
- 16723
Pieni on sossun budjetti, jos päivässä meni.
- Rahatmenilomalla
Galllup viestieni lukijoille:
Kannattaisiko minun mennä jo lopulta hoitoon ja tarkistuttaa korvieni välissä koliseva kuparipannu? Vai tunkea kaalikääryle per$eeseeni?
- Joongurmee
Chatau lator 1989.saat sillä 500 jo koko pullon täältä ja siitä voi nauttia 4-lasia.laatuviiniä laaturavintolasta.eihän se ole neljään pekkaan kuin 125.siihen vielä grillilautaset niin jo on gurmeeta.
- justjootaaas
Kuparipannun pakasteesta mikrossa sulatetut kaalikääryleet onkin tosi gurmeeta. Ota vielä pannubaarin spesiaali, eli makkaraperunat siihen lisäksi.
- Eimikroa
Ravintolan keittiö on saarten paras.upeaa ruokaa.ei mikroruokaa niinkuin baareissa
- olennähnyt
Minkä ravintolan? Kuparipannun "keittiö" on mikroaaltouuni oven takana olevassa toimistossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj252520- 1411873
- 661757
Onkohan tämä jotain elämää suurempaa
Vai olenko kehitellyt nämä tunteet vain omassa pääkopassani. Tunne kyllä sanoo että jotain tässä on.. Toivottavasti et m351433KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.551370Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r771239- 1171174
Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(591102Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p571097Oletteko naiset huomanneet sellaista asiaa
että vaikka miehiä tulee ja menee ja hakeutuu seuraanne mitä viehättävämpiä olette niin sitä enemmän itseasiassa te olet511052