Hirvikolareiden määrä on syksyllä huipussaan,kun eläimet pakenevat
pakokauhussaan aseet tanassa,pyssyt paukkuen pitkien metsiä juoksevia,asehulluja,jotka toteuttavat sairasta,veren ja tappamisen himoaan. Kyllä kai se tie tulee hirvellä jossain vaiheessa eteen ja ne juoksevat väistämättä tielle ja kolareiden riski kasvaa.
Hirvikolarit ja hirvenmetsästys
5
86
Vastaukset
- hjlbvgyu52öbh
Otappa ny se pää pois perseestä ja mietippä vähä! Mitä arvelet tapahtuvan, jos lopetetaan koko hirvenmetsästys! Ja mieti tarkasti, ennen kuin näpyttelet, ettei tarvi kovin suurta myötähäpiää tuntia!!
- LIHANJAVERENHIMOKO
No eikö se nyt ole päivänselvää,että eläimet,tässä tapauksessa hirvet lähtevät pakoon,kun aseet alkavat paukkua.
Sinullahan oli varmaan pyssy jo valmiina,kun maailmaan tupsahdit.
Aivan sairasta touhua koko metsästys.
"Mitä arvelet tapahtuvan, jos lopetaan koko hirvenmetsästys." No,mitäköhän tosiaan. Kyllä,tuntisin todella suurta häpeää,jos nyt pitäisi lähteä hirvimetsälle. Ja todella suurta myötähäpeää jos joku läheinen lähtisi metsälle. Mutta,hyvä naamiais asu,sääli ettei enää järjestetä.
- aaaaaaaamen
Metsästäjää ja ampumista väistää hirvi 200metriä, sutta aluksi 20km ja tarvittaessa lisää.
Olethan MultiHimokas muistanut käydä kaikissa hirvikoalareissa kuolleiden siunaustilaisuuksissa?- LIHANJAVERENHIMOKO
Entäs aseenkantama? Punaista väriäkö hirvi pelästyy ja väistää.
Hirvemetsästyksellä (kuten metsästyksellä yleensäkin)voi olla hyvin vähäiset riistanhoidolliset ym. liikenneonnettomuus syyt.
Siis h y v i n vähäiset syyt.
Nimimerkki on suunnattu metsästäjille,joita ajaa metsästämään
sairas lihan ja verenhimo(ko).(Huomaa kysymysmuoto nimimerkissä) Metsästetään puhtaasta tappamisen halusta, tunteesta saada tuntea itsensä SUUREKSI ISO pyssy hyppisissä. Kun ihmisten tappaminen on laitonta,siirrytään laillistetun tappamisen eli metsästykseen, joka on tehty sallituksi,vetoamalla riistanhoidollisiin ym argumentteihin,joilla yritetään puolustella metsästyksen (muka) tarpeellisuutta.
Eli kaikki argumenttisi on käytetty.
- tuotetunlihansyöjäOlet
Enpä tunne yhtään metsästäjää, jotka toimisi nimimerkkisi ja kuvailuisi mukaisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231853
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001640Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy511215Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?491098Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M31978Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50876Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47876Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37810Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56798Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet38797