Missä on Bi-miehet pääkaupunkiseudulta

Moikka.

Lähes turhaanko teitä etsin olisi mahtavaa löytää omaikäistä seuraa 30-40 vuotiaasta perheellisestä Bi-miehestä. Deittipalstaa olen kokeillut ja siellä tarjonta on aika niukkaa joko 1 kerran tapaamisia tai sitten feikkejä näitä kyllä riittää, mutta löytyisikö esim tätä kautta frendiä pidempiaikaiseen juttuun. Siis seurustelusuhdetta en etsi mutta hyvää frendiä jonka kanssa voi muutakin tehdä kun vällyjen välissä hurjastella.
Joten ota yhteyttä jos haluat tutustua pitkään 37v ukm kundiin joka on vatsakas.
20595
1Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 20

Vanhimmat

Moro samaa mietin itte ei oo näkyny....

Äänestä

Täällä olis 29v bi ukkomies. Mites saatas yhteys toisiimme?

Äänestä
  • Aloittaja

Moikka.
    Laita sähköpostiosoitteesi niin mä otan yhteyttä ;)

Äänestä

Moikka
samaa mulla hakusessa

Äänestä

Laita viestii suomi24 osoitteeseen

Äänestä

Samaa olen miettinyt kuin yllä oleva kysymys. Kaikenlaisia yhden illan/kerran kokeilijoita olis, okei, vaatiihan se jonkinlaista "kipinää", mutta kun ois mukavaa lähtee esim salille, baariin tmv. Jos sellanen löytyy 34v. naiselle varattu, siisti ja harteikas kundi, niin jätä yht.tietosi

Äänestä
  • Aloittaja

Laita meiliä suomi24 sähköpostiin :)

Äänestä

• Uskollista bisse rakkautta. Ukm 34v hakee seksiä :(

Äänestä

• moi

Äänestä

:) Kyllähän meitä riittäää

Äänestä
  • Aloittaja

Missä?

Äänestä

Ota putiikista tarpeeksi sinistä lenkkiä itelles.

Äänestä

Homot kyllä etsii laatukundeja.
Minullakin melkein kaikki on ollut bissejä.

Äänestä

Yhteystietojen jakaminen on kiellettyä keskuteuissa.

Äänestä

Itse haen seksiä, toisesta bissestä tai miehekkäästä gay kundista. Ajattelin tänään rohkaista mieleni, painaa ovikelloa vogue-saunan sisäännäynnissä. Viimeksi en uskaltanut :)

Äänestä
  • Kyllä munkin tekisi mieli siellä,tai yrjönkadulla käydä,kun vaan saisi vapaa-aikaa vaimon suhteen...😏

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä munkin tekisi mieli siellä,tai yrjönkadulla käydä,kun vaan saisi vapaa-aikaa vaimon suhteen...😏

Jos on pakko mennä pettämään vaimoa miehen kanssa, ota avioero ensin. Vaimosi tuossa tapauksessa ansaitsee paremman miehen.

Äänestä

Mua ei haitannut kun ymmärsin olevani bisse. No nyt olen kuitenkin liukunut pidemmälle ja kun kiihotun vain miehet ovat mielessä. Naiset eivät kiinnosta enää oikein yhtään. En tiedä liioittelenko mutta tunnen olevani homo. Mutta tämä ei ole enää hauskaa. Nyt mietin mitä jos se on totta. Joskus ei kai kannattaisi etsiä kun ei välttämättä pidä löytämästään. Tai sitten tämä on vain bissen ailahtelua. Homoksi en voi oikein voi sanoa itseäni kun olen kuitenkin ollut oikeasti rakastunut naiseenkin.

Äänestä

Mä olen myös yrittänyt löytää kaveria.... pk-seudulta mutta ei vaan tunnu löytyvän.....

Äänestä

Onnellisesti ja uskollisesti parisuhteessa, joten en rupea etsimään satunnaista seksiseuraa.

Äänestä

Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

evilde kirjoitti:

Moikka.

Lähes turhaanko teitä etsin olisi mahtavaa löytää omaikäistä seuraa 30-40 vuotiaasta perheellisestä Bi-miehestä. Deittipalstaa olen kokeillut ja siellä tarjonta on aika niukkaa joko 1 kerran tapaamisia tai sitten feikkejä näitä kyllä riittää, mutta löytyisikö esim tätä kautta frendiä pidempiaikaiseen juttuun. Siis seurustelusuhdetta en etsi mutta hyvää frendiä jonka kanssa voi muutakin tehdä kun vällyjen välissä hurjastella.
Joten ota yhteyttä jos haluat tutustua pitkään 37v ukm kundiin joka on vatsakas.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu