Moikka.
Lähes turhaanko teitä etsin olisi mahtavaa löytää omaikäistä seuraa 30-40 vuotiaasta perheellisestä Bi-miehestä. Deittipalstaa olen kokeillut ja siellä tarjonta on aika niukkaa joko 1 kerran tapaamisia tai sitten feikkejä näitä kyllä riittää, mutta löytyisikö esim tätä kautta frendiä pidempiaikaiseen juttuun. Siis seurustelusuhdetta en etsi mutta hyvää frendiä jonka kanssa voi muutakin tehdä kun vällyjen välissä hurjastella.
Joten ota yhteyttä jos haluat tutustua pitkään 37v ukm kundiin joka on vatsakas.
Missä on Bi-miehet pääkaupunkiseudulta
20
393
Vastaukset
- Kurum
Moro samaa mietin itte ei oo näkyny....
- Juse1987
Täällä olis 29v bi ukkomies. Mites saatas yhteys toisiimme?
- trofor
Moikka
samaa mulla hakusessa Laita viestii suomi24 osoitteeseen
- Kokemksiajaystävyyttä
Samaa olen miettinyt kuin yllä oleva kysymys. Kaikenlaisia yhden illan/kerran kokeilijoita olis, okei, vaatiihan se jonkinlaista "kipinää", mutta kun ois mukavaa lähtee esim salille, baariin tmv. Jos sellanen löytyy 34v. naiselle varattu, siisti ja harteikas kundi, niin jätä yht.tietosi
- bissethomojapahempia
Uskollista bisse rakkautta. Ukm 34v hakee seksiä :(
:) Kyllähän meitä riittäää
- Anonyymi
Ota putiikista tarpeeksi sinistä lenkkiä itelles.
- Anonyymi
Homot kyllä etsii laatukundeja.
Minullakin melkein kaikki on ollut bissejä. - Anonyymi
Yhteystietojen jakaminen on kiellettyä keskuteuissa.
- Anonyymi
Itse haen seksiä, toisesta bissestä tai miehekkäästä gay kundista. Ajattelin tänään rohkaista mieleni, painaa ovikelloa vogue-saunan sisäännäynnissä. Viimeksi en uskaltanut :)
- Anonyymi
Kyllä munkin tekisi mieli siellä,tai yrjönkadulla käydä,kun vaan saisi vapaa-aikaa vaimon suhteen...😏
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä munkin tekisi mieli siellä,tai yrjönkadulla käydä,kun vaan saisi vapaa-aikaa vaimon suhteen...😏
Jos on pakko mennä pettämään vaimoa miehen kanssa, ota avioero ensin. Vaimosi tuossa tapauksessa ansaitsee paremman miehen.
- Anonyymi
Mua ei haitannut kun ymmärsin olevani bisse. No nyt olen kuitenkin liukunut pidemmälle ja kun kiihotun vain miehet ovat mielessä. Naiset eivät kiinnosta enää oikein yhtään. En tiedä liioittelenko mutta tunnen olevani homo. Mutta tämä ei ole enää hauskaa. Nyt mietin mitä jos se on totta. Joskus ei kai kannattaisi etsiä kun ei välttämättä pidä löytämästään. Tai sitten tämä on vain bissen ailahtelua. Homoksi en voi oikein voi sanoa itseäni kun olen kuitenkin ollut oikeasti rakastunut naiseenkin.
Mä olen myös yrittänyt löytää kaveria.... pk-seudulta mutta ei vaan tunnu löytyvän.....
- Anonyymi
Onnellisesti ja uskollisesti parisuhteessa, joten en rupea etsimään satunnaista seksiseuraa.
Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä3602612Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236944362539- 1141435
- 421164
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo78960Etkö sinä ymmärrä että minähän
Rakastuin sinuun? Olin ihan pskana kauan kun en tiennyt mitä kävi. Eikä minusta ole suoraan sitä sanomaan että kaipaan s26851- 56843
Olet vain todella
Tärkeä. Niin tärkeä että sattuu. Toivottavasti olet nähnyt silmistäni kaiken sen.39815Phj vihreään käärijän 2.0 omintakeista osaamista?
Mitä ihmettä on meneillään? Kunnan johtamisessa langat yksiin käsiin? Seuraisiko keskittämisestä mitään oleellista hyvi119784En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä30749