Missä on Bi-miehet pääkaupunkiseudulta

Moikka.

Lähes turhaanko teitä etsin olisi mahtavaa löytää omaikäistä seuraa 30-40 vuotiaasta perheellisestä Bi-miehestä. Deittipalstaa olen kokeillut ja siellä tarjonta on aika niukkaa joko 1 kerran tapaamisia tai sitten feikkejä näitä kyllä riittää, mutta löytyisikö esim tätä kautta frendiä pidempiaikaiseen juttuun. Siis seurustelusuhdetta en etsi mutta hyvää frendiä jonka kanssa voi muutakin tehdä kun vällyjen välissä hurjastella.
Joten ota yhteyttä jos haluat tutustua pitkään 37v ukm kundiin joka on vatsakas.

20

441

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kurum

Moro samaa mietin itte ei oo näkyny....

• Juse1987

Täällä olis 29v bi ukkomies. Mites saatas yhteys toisiimme?

• Moikka.
        Laita sähköpostiosoitteesi niin mä otan yhteyttä ;)

• trofor

Moikka
      samaa mulla hakusessa

• Laita viestii suomi24 osoitteeseen

• Kokemksiajaystävyyttä

Samaa olen miettinyt kuin yllä oleva kysymys. Kaikenlaisia yhden illan/kerran kokeilijoita olis, okei, vaatiihan se jonkinlaista "kipinää", mutta kun ois mukavaa lähtee esim salille, baariin tmv. Jos sellanen löytyy 34v. naiselle varattu, siisti ja harteikas kundi, niin jätä yht.tietosi

• Laita meiliä suomi24 sähköpostiin :)

• bissethomojapahempia

Uskollista bisse rakkautta. Ukm 34v hakee seksiä :(

• moi

• :) Kyllähän meitä riittäää

• Missä?

• Anonyymi

Ota putiikista tarpeeksi sinistä lenkkiä itelles.

• Anonyymi

Homot kyllä etsii laatukundeja.
      Minullakin melkein kaikki on ollut bissejä.

• Anonyymi

Yhteystietojen jakaminen on kiellettyä keskuteuissa.

• Anonyymi

Itse haen seksiä, toisesta bissestä tai miehekkäästä gay kundista. Ajattelin tänään rohkaista mieleni, painaa ovikelloa vogue-saunan sisäännäynnissä. Viimeksi en uskaltanut :)

• Anonyymi

Kyllä munkin tekisi mieli siellä,tai yrjönkadulla käydä,kun vaan saisi vapaa-aikaa vaimon suhteen...😏

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä munkin tekisi mieli siellä,tai yrjönkadulla käydä,kun vaan saisi vapaa-aikaa vaimon suhteen...😏

Jos on pakko mennä pettämään vaimoa miehen kanssa, ota avioero ensin. Vaimosi tuossa tapauksessa ansaitsee paremman miehen.

• Anonyymi

Mua ei haitannut kun ymmärsin olevani bisse. No nyt olen kuitenkin liukunut pidemmälle ja kun kiihotun vain miehet ovat mielessä. Naiset eivät kiinnosta enää oikein yhtään. En tiedä liioittelenko mutta tunnen olevani homo. Mutta tämä ei ole enää hauskaa. Nyt mietin mitä jos se on totta. Joskus ei kai kannattaisi etsiä kun ei välttämättä pidä löytämästään. Tai sitten tämä on vain bissen ailahtelua. Homoksi en voi oikein voi sanoa itseäni kun olen kuitenkin ollut oikeasti rakastunut naiseenkin.

• Mä olen myös yrittänyt löytää kaveria.... pk-seudulta mutta ei vaan tunnu löytyvän.....

• Anonyymi

Onnellisesti ja uskollisesti parisuhteessa, joten en rupea etsimään satunnaista seksiseuraa.

Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      62
      11988
    2. Mietin aina vain

Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh
      Tunteet
      17
      5091
    3. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      34
      4598
    4. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      468
      2360
    5. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      114
      2240
    6. Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä

Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      293
      1813
    7. FinFamin ryhmät

Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir
      Salo
      0
      1471
    8. Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!

JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu
      Suomalaiset julkkikset
      92
      1313
    9. Ähtärin sotkut

Ähtärin kaupungin tilintarkastus tai mikä lie ollut LAITETTU SALAISEKSI. 🤔🤔🤔
      Ähtäri
      39
      1216
    10. Olen vähän

Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I
      Ikävä
      10
      1205
    Aihe