bbs.io-tech.fi
Toimii paljon paremmin kuin aikaisemmin
murobbs:n nimi vaihtui bbs.io-tech.fi:ksi
5
1875
Vastaukset
- Vattis-Rapunen
Kyse on kuitenkin täysin eri foorumista, eli ei nimi vaihtunut, perustettiin kokonaan uusi foorumi, sekä myöhemmin kai Muron tavoin erillinen sivusto jossa arvosteluita jne.
MuroBBS:n luoja Sampsa Kurri siis perusti uuden foorumin, koska aikoinaan Alma Medialle myydyn Muron työsuhde päättyy häneltä tämän 2016 vuoden lopussa. Eli sai potkut perustamastaan mutta myöhemmin toiselle myydystä sivustostaan. Moni sitten panikoi, että MuroBBS menisi huonompaan suuntaan, ja pyysi Kurria perustamaan uuden foorumin, ja näin sitten kävikin. Tällä hetkellä uudessa foorumissa on ns. betatestaus, ja sivusto kaikkinensa pitäisi aueta 1.1.2017.
Olen mukana molemmissa, ja mielestäni on aivan panikoida vielä MuroBBS:n suhteen, vaan katson rauhassa mitä tulossa on. - Anonyymi
On muuten parempi kuin Suomi24 foorumi.
- Anonyymi
Niinhän se yleensä on, kun nimi vaihdetaan, kaikki alkaa yhtä äkkiä toimimaan paremin.
- Anonyymi
Muro-bbs kunnon nörö mesta
- Anonyymi
Mä laitoin just tahnaa emolevyyy
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko841786- 431419
En malta odottaa mies että tulet minuun
Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu1191230Vanhemmalle naiselle
Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.871172Siltojen varjoissa
Siltojen varjoissa Yksinäinen susi kulkee, hiljaisuudessa sanoja punnitsee. Sydän auki, paljas liekki rinnassa, siltoja2911151- 66983
- 56942
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!40917Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon20910- 34864