Löytyykö täältä henkilöitä, joilla kokemusta tuosta Fazer leipomosta ja eritoten heidän työntekijä hausta? Jälleen hakevat leipomotyöntekijöitä.. tänä vuonna jo kolmas haku heillä ja tuntuu ettei sinne ketään saada..? Vaikka paikkakunnalla työttömiä liikaakin.. Onko kukaan käynyt haastatteluissa? Ja tietääkö kukaan millaista työntekijää he hakevat? Haiskahtaa hieman kusetukselle koko työnhaku..
Fazer leipomo
12
4505
Vastaukset
- Soitajakysy
Luultavasti palkkaavat ensisijaisesti vanhoja työntekijöitä mutta lain mukaan pitää olla avoin haku.
- Virsut
Iso leipomo, taulukkopalkka. Leipomot hakevat usein työvoimaa, koska palkat ovat alhaiset ja yölisiä on onnistuttu poistamaan töiden järjestelyillä tai lainsäädännöllisin muutoksin. Jos julkinen kulkuneuvo voi viedä sinut viideksi töihin, niin leipomo on hyvä paikka ja hyväntuoksuinen.
- Kysyttyon
..muuten ihan jees neuvo, mutta eivät kelpuuta töihin.. haettu on ja haastattelut käyty -paperit löytyy, mutta en kuulemma ole potentiaalinen heille. Vaikea sanoa mitä hakevat -ehkä juuri kouluttamatonta/ paperiton heidän tähtäimessä, niin palkka voi silloin olla pohjalla.. eikä tarvitse muutakaan ylimääräistä maksaa..ja jos vielä pitkä aikaistyötön, niin saavat työkkäristä työllistämistukea ja näin firmalle ei tule ylimääräisiä kuluja maksettavaksi, kun palkkaavat työkkärin rahalla ja 3-4 kk:si ainoastaan..pientä kieroilua..
- Tavankusetusta
Olin aikoinaan töissä fazerin leipomossa. Yleistä oli ettei saanut pikää sopimusta ja koeaika yritettiin pitää aina uudestaan kun sopimus uusittiin....koiran touhuja.....
- TulonsiirtojaJaVoittoja
juutalaisten omistamassa yrityksessä toimitaan juutalaisten tavoin.
Kustannukset pidetään alhaisina esim. pätkä työ suhteilla ja yhteiskunnan tuki subeventiolla.
Syövät siis suoraan kuormasta kaiken minkä saavat !
Työntekijä on vain kuluerä. - Kokenuttuon
Joo, jotain outoa siellä puuhataan.
Itse kävin haastattelussa ja hieman hämmentävän erikoinen työhaastattelu oli!!? Ei todellakaan ammattitaitoinen rekrytoija ollut, koska haastattelu kysymykset todella paljon asian vierestä! Eräs kysymys oli mm.ssa "Onko sinulla sukulaisia tai kavereita töissä täällä"?? (WTF???)
Ei katsoneet koulutus/ työkokemus papereita -heti huomasi ettei mitään kiinnostusta ollut palkata, mutta silti heidän piti tuhlata minun aikaani turhaan!!
Itse tein kysymyksiä myös töistä ja heidän odotuksia työntekijältä kaikin puolin, mutta vastauksia en saanut. Katselivat vain toisiaan ja kukaan ei osannut sanoa mitään..?? En voinut muuta ajatella kuin että: voi hyvää, v*#%tu, päivää!!!
Leipomolla ollut nyt tiuhaan, noin 3-4 viikon välein hakuja päällä? Ihmetyttää kovasti, kun eivät tunnu ketään löytävän -mitä super eliittiä ne hakee töihin, kun miettii että leipomo on liukuhihna työtä ja tehdas kouluttaa kaikki hihnan viereen. Yhteenkään tuotteeseen ei tarvitse koskea kenenkään käsin eli osaamista tai leipomoalan tutkintoja ei niinkään tarvitse omata..- ARVELEN...O
LUULTAVASTI KÄYTTIVÄT ULKOPUOLISTA REKRYTOIJAA JOLLA EI OLE HAJUAKAAN TEHTAAN ASIOISTA...
- Kokenuttuon
ARVELEN...O kirjoitti:
LUULTAVASTI KÄYTTIVÄT ULKOPUOLISTA REKRYTOIJAA JOLLA EI OLE HAJUAKAAN TEHTAAN ASIOISTA...
Rekrytoija oli Helsingistä asti!! Ja juu, tällä oli 'hommat hanskassa ja hanskat Ranskassa'..
- Anonyymi
En suosittele!!!! Tehtaanjohtaja kostaa kaiken ja uhkailee potkuilla. Muutenkin lapsellinen meno.
- Anonyymi
Missä leipomossa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä leipomossa?
Lpr kenties?
- Anonyymi
En suosittele minäkään. Firmasta sain tosi kieron ja epärehellisen kuvan sekä puhuvat ihan puuta heinää. Lie kukaan järkevä ja fiksu ihminen muutenkaan olis kuin pakosta tilapäisenä tuollaisessa puulaakissa. Ihan vain muillekin tiedoksi, että huomatessasi sen ettei asiat mitä puhutaan täsmää todellisuuden kanssa, niin silloin yrittävät kusettaa. Tuotteet todellakin ovat tässä taloudessa boikotissa ja pysyvät. On niitä eetteisempiäkin vaihtoehtoja olemassa....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1908647
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264808- 504268
- 623837
- 513236
- 503030
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262696- 432501
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.482479Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382243