Aivan koskettavan upea ja herkkä on laulus HAIKEUS:)
Kiitos tästä laulusta sinulle Juhamatti ja kiitokset
tekijöille! Herkintä juhamatti!
Haikeus ja Juhamatti
7
589
Vastaukset
- Tuulikellotar
Ei ole kauniimpaa, ei herkempää laulua, kuin tämä JUHAMATIN laulu :HAIKEUS! Koskettaa, herkistää:)
Aivan Ihana:) - Kuuherkin
heippa !
Tämä Juhamatin laulu HAIKEUS on herkin ja koskettavin rakkausiskelmä , minkä olen kuullut, selkeästi, on kaunis:)
Kiitos , huippu laulua, huipputekijöiltä säveltäjä veikko samulilat, sanoittaja Timo Jokiselta :) - Tähtitaivainen
Hieno ja kosketteva on laulu, kertakaikiaan!
- leilatar
HAIKEU, HAIKEUS
Kiitos Juhamatti ja tekijät!!
Aivan upena herkkä ja romanttinen biisi !
Huippu!
Osaat tulkinta Juhamatti! - juhakatti
Vaan ei tätäkään Radio Suomi soita kun pitää soittaa teinivinkunamusiikkia yötä päivää!
- Romantiikkaaa
Tuo juhamatin laulu
HAIKEUS, sykähdyttää minut ja koskettaa! On tosi herkän kaunis laulu!
Kiitos Juhamatti ja tekijät tästä kauniista laulusta!! :)- NimimerkitVaihtuu
Ehkäpä nyt uskomme, olethan yllä jo pari vuotta mielikappalettasi kehunut...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä811588Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2671516Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2661242Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1691242- 56857
- 65834
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em64817Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40811Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44771- 37767