Aivan koskettavan upea ja herkkä on laulus HAIKEUS:)
Kiitos tästä laulusta sinulle Juhamatti ja kiitokset
tekijöille! Herkintä juhamatti!
Haikeus ja Juhamatti
7
560
Vastaukset
- Tuulikellotar
Ei ole kauniimpaa, ei herkempää laulua, kuin tämä JUHAMATIN laulu :HAIKEUS! Koskettaa, herkistää:)
Aivan Ihana:) - Kuuherkin
heippa !
Tämä Juhamatin laulu HAIKEUS on herkin ja koskettavin rakkausiskelmä , minkä olen kuullut, selkeästi, on kaunis:)
Kiitos , huippu laulua, huipputekijöiltä säveltäjä veikko samulilat, sanoittaja Timo Jokiselta :) - Tähtitaivainen
Hieno ja kosketteva on laulu, kertakaikiaan!
- leilatar
HAIKEU, HAIKEUS
Kiitos Juhamatti ja tekijät!!
Aivan upena herkkä ja romanttinen biisi !
Huippu!
Osaat tulkinta Juhamatti! - juhakatti
Vaan ei tätäkään Radio Suomi soita kun pitää soittaa teinivinkunamusiikkia yötä päivää!
- Romantiikkaaa
Tuo juhamatin laulu
HAIKEUS, sykähdyttää minut ja koskettaa! On tosi herkän kaunis laulu!
Kiitos Juhamatti ja tekijät tästä kauniista laulusta!! :)- NimimerkitVaihtuu
Ehkäpä nyt uskomme, olethan yllä jo pari vuotta mielikappalettasi kehunut...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?465671Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki482915- 1832605
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t92260- 272043
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k121942törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/151676- 1451295
- 131127
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu2561109