Minulla todettiin että emättimen aukko on normaalia pienempi.Eli yhdynnät ei onnistu ja kaikki mitä lääkäri kräkläsi otti julmattoman kipeetä eli ns. siitä ei tullut mitään siitä tutkimuksesta. se sanoi että luultavasti leikkaus tehdään nukutuksessa. onko jollakin tietoa millainen tämä emättimen aukon suurennus leikkaus on? millaiset on kivut sen leikkauksen jälkeen? kauanko leikkaus kestää? tuleeko siitä sairaslomaa? tulehtuuko paikat helposti? tuleeko joku lääkekuuri leikkauksen jälkeen? kaikki tieto tästä otetaan kiitollisena vastaan ettei tarvis näin kovasti jännittää :)
Emättimen aukon suurennus leikkaus?
3
1275
Vastaukset
- QUUps
Ääks, kuulostaa hurjalta! 😩 Ei kai se niin erikoinen juttu kuitenkaan ole...itselleni sama juttu kai tehdään sillä on niiin pieni kolo....tsemppiä sinne ja päivitä sitten miten kävi! 😊😉
- pienempi
Yksinkertainen helppo toimenpide. Minusta nukutus on turhaa. Toipuminen on nopeaa kunhan noudatat tarkasti ohjeita.
- entiiaa
hei joo voin tulla kertoo sit ku oon käyny siellä :)
niin oliko sulla nimimerkki "pienempi" kokemusta tästä toimenpiteestä? millaiset siis ohjeet? tarviiko sairaslomaa? vai pystyykö olla työssä / koulussa? eikö sua nukutettu, mä ymmärsin että se tehdään nukutuksessa.. ?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sofia B - ansiotulot ovatkin 0 euroa ja millä rahoilla hän siis elää?
Oho olipa paljastus nyt tästä luksus elämää viettävästä naisesta.1112282- 981374
- 1701197
- 531165
- 681111
- 43997
Hienoa SDP 24,8%
Kyllä eilisessä hallituksen kyselytunnilla näkyi miten tyhjää puhetta pääministerin sijaisella Purralla oli. Hän ei vast163913- 49849
- 115783
- 67776