Mint 18 Mate Sarah
Mikähän mättää kun prosessori ikään kuin ajoittain hirttää päälle sataan prosenttiin, vaikka käynnissä on vain työpöytä?
Itse prosesseissa ei näy järjestelmän valvonnassa yhtäkään prosessia täysillä.
Dell Optiplex 780, 4 Gt RAM.
Prosessorin CPU 100 %
4
159
Vastaukset 4
- LMDE2
Valitse "kaikki prosessit" sieltä "kolmen vaakaviivan" takaa jos vaikka sitten näkyisi muutkin kuin "omat"
(Gnome-system-monitor)- hhggtt
Tein tämänkin tempun, ja asensin synapticissa gnome-system-monitor paketin oheispaketteineen uusiksi.
Tiedä sitten, kumpi auttoi, tämä tai tuo alempi, mutta lämmöt tippuivat reilusti, yli kymmenen astetta.
Alapalkissa on lämpötila-anturin lukemat aina näkyvillä, ja meinasi mennä sielunrauha.
- dww
Todennäköisesti apt-xapian indeksoi tiedostoja. Kyseinen paketti ei ole välttämätön ja sen voi poistaa (apt-xapian-index).
- hhggtt
Täytyy kokeilla.
Juuri taannoin nenän edessä pyöri vanha oma muistilappu "poista apt-xapian" ja yritin laholla päällä muistella, mikähän tuokin on?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911497
- 831032
- 67937
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su362875Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t177874- 92783
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61605- 63586
- 37538
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta132529