Mikä mahtaa olla nyt kyseessä meidän saku neidillä (2v).. kirputtaa itseänsä joka paikasta kokoajan.
Voiko kyse olla ruoka-aineen allergiasta? Olen syöttänyt jahti&vahti ruokaa eikä aiemmin ole ainakaan tästä ruuasta reagoinut mitenkään.
Vai voiko johtua vain kuivasta ihosta?
Mikä vialla??
3
101
Vastaukset
- helluvaa
Voi, voi ja voi. Ruoka on helpoin vaihtaa ja vaikutukset näkyy nopeasti. Kannattaa valita jokin hypoallergeeninen ruoka. Esim. Clinivetiä on paljon kehuttu, itse en ole vielä kokeillut, mutta aion testata kun vanha ruoka tuosta loppuu. Voi olla myös ulkoloisia, tutkimatta ei voi olla varma. J&V ei ole järin laadukas, monille tulee siitä oireita.
- Sakemanni2016
Meidän saku narttu alkoi kirputtamaan itseään joka paikasta ja koko ajan.Vaihdettiin ruokamerkkiä pariin otteeseen ja ei apua.Lopuksi veimme koiran eläinlääkäriin, joka alkoi tutkimaan ihoa.Koiralla todettiin kehon olevan täynnä hotspotteja (n.70% koko kehosta).Koira ajeltiin lähes kaljuksi ja kahden viikon hoitojakso.Kannatta siis ihan ehdottomasti viedä koira eläinlääkäriin eikä pitkittää ja kokeilla eri vaihtoehtoja.Hotspotit voivat olla hyvin kivuliaita koiralle.
- kutiseeaamulla
Tainnu käydä viarais.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921846- 851292
- 1101133
- 761017
- 111952
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36772
- 47771
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48731- 33693