Töitä vailla nuori nainen

epätoivonen1994

Olen 22 vuotias nuori nainen Nurmijärveltä. Olen ollut 1,5 vuotta työttömänä ja nyt alkaa pää hajoo kun töitä ei löydy mistään. Valmistuin vuonna 2015 merkonomiksi. Mutta työ voi olla ihan mitä alaa vain.
Tykkään tehdä käsitöitä ja leipoa.
Minusta ei kuitenkaan ole puhelinmyyntiin tai muuhun vastaavaan.
Ota aluksi minuun yhteyttä tähän!

47

2062

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lihavamies40

      Saat 400 euroa jos saan naida sinua?

      • Timeaftertime

        Mulle käy. Ei kai haittaa jos oon puolet vanhempi?


      • Lihavamies40

        Kyllä se vähän haittaa. Pitää saada nuorta ja kaunista


      • Tlhv
        Timeaftertime kirjoitti:

        Mulle käy. Ei kai haittaa jos oon puolet vanhempi?

        Mulle kyllä käy ;) mutta huomattavasti pienemmällä hinnalla


    • Juuso_hki

      Moi anna sun s-posti, olis tienestiä tarjolla....

      • epätoivonen1994

        kerrotko ensin että millaista?


      • Dhdhdj

        "Tykkään tehdä käsitöitä ja leipoa."

        Kuulostaa hyvältä..


    • TeamLeader

      Moikka, olisitko kiinnostunut tekemään chat-moderaattorina töitä, kotoa käsin ja täysin anonyymina ja ilman kameroita? :) Annan mielelläni sähköpostiosoitteeni mihin voit ottaa yhteyttä jos olet kiinnostunut.

      • epätoivonen1994

        Haluaisin kyllä kuulla lisää :)


      • TeamLeader
        epätoivonen1994 kirjoitti:

        Haluaisin kyllä kuulla lisää :)

        Laita viestiä [email protected] niin jutellaan enemmän :)


    • VJP1234

      Fm world tuotteiden jälleenmyynti? Tässä on vapaus valita miten tekee, eikä meillä painosteta myymään jos ei halua, meillä liiderit vaan auttaa eteenpäin jos joku haluaa.!

      • Hmhmhmhm

        Käytännössä tarkotta mitä?


    • sj123

      On hiukan syrjässä tuo Nurmijärvi, mutta onhan siinä pääkaupunkiseutu kuitenkin kohtuu lähellä, jossa töitä varmasti löytyy hakevalle: http://www.fi/f/Eky0WnBIG

      • Civicin

        Juu löytyy mut ei pääse ees haastatteluun asti.


    • Hesoippi

      Oletko kokeillut jotain kauppaa, ruokakaupoissa tosin pitää olla se hygieniapassi ennen kuin voi hyllyttää muuta kuin jauhoja. TE-keskuksilla on joskus kursseja joiden kautta voi työllistyä isoihin varastoihin, kun trukkikurssi suoritettu. Oletko kiinnostunut esimerkiksi puutarhatuotteista, kohta taimimyymälät tarvitsevat tekijöitä. Apteekkiin voi päästä tekniseksi apulaiseksi, jos osaa tehdä esim. laskutusta. Nämä hommat lähinnä tulevat mieleen joihin voisi päästä, eikä niin oksettavia kuin ne muut ehdotukset jotka tulet saamaan.

      • Epätoivoinen1994

        Työkkärin kautta en oo päässy mihinkää vaikka oon hakenu. Työkkäri perunu tapaamiset aina. Enkä ole päässyt kauppoihin, vaikka mulla on sitä varten koulutus olemassa. Kaikki puutarhat mihin on haku päällä, joutuisi kulkemaan autolla koska bussi ei kulje sinne ja mulla ei ole autoa.


    • Marsmatkaan

      Entäs torille myyjäksi? Kysy suoraan torikauppiaalta tarvitseeko hän apua.
      Monet muutkin ravintolat, kaupat, kauppiaat, toimistot eivä taivaalle maalaa ilmoituksiaan mahdollisista avoimista paikoista.
      Vain ota muutama kopio CV.stäsi jossa ilmenee henkilötiedot yhteydenottoa varten ja kävele suoraan toimistoihin, kauppoihin jne ja suoraan kysy tarvitsevatko he apuvoimia. Suunnittele edeltäpäin mitä kerrot( osaamisesi, vahvuutesijne) sitten vai jätät CV.n ja seuraavaan paikkaan.

      On hyvin todennäköistä että 50 .stä vierailemastasi paikasta joku tärppää.

      Onko tuo helppoa?
      Ei tietenkään. Mutta jos odotat että työkkäri juoksee puolestasi, et ikinä saa mitään työtä. Sinun yksinkertaisesti on itse mentävävä ja tehtævä se työnhaku.

      Mutku mul ei oo autoo. No käytä linjaautoa, polkupyörää( 10 km. n matka yhteen suuntaa taittuu nuorelta HELPOSTI!) tai kävele.
      Muutkin tekevät niin, sinä et olisi ensimmäinen.

      • Epätoivoinen19944

        No bussi ei kulje kaikille mahdollisulle työpaikoille. Ja lähtisitkö ite kävelee peltojen keskelle pimeeseen, saatika sateeseen 10km. Ja polkupyörää en omista.


      • Marsmatkaan

        Lähtisin ja olen lähtenyt vuosikausia! Kotikorvesta ei saanut muuta homma kuin puidenhakkuuta.
        Ellet omista sähkölamppua, lainaa, niin ei tarvitse kompuroida sysipimeässä!
        Sadetta vastaan on olemassa kumisaappaat ja sadetakit, on kai sinulla sellaiset? Ellei, iso muovipussi käy ihan yhtä hyvin.
        Käytetyn polkupyörän voi ostaa muutamalla kympillä, heti ensimmäisestä palkastasi, matkanteko joutuu sitten nopeammin.

        Jos haluaa tehdä hommia, AINA keksii ratkaisun.Oletatko kenties että sinut haetaan Uberillä/taxilla kotoa ja tuodaan takaisin 5 tunnin työpäivän jälkeen? Viitenä päivänä viikossa, ylitöitä sinä et varmasti haluaisi tehdäkään, puhumattakaan viikonlopuista.

        Jos todella haluat mennä töihin sinun on oltava paljon aktiivisempi ja oma-alotteisempi.


      • epätoivonen
        Marsmatkaan kirjoitti:

        Lähtisin ja olen lähtenyt vuosikausia! Kotikorvesta ei saanut muuta homma kuin puidenhakkuuta.
        Ellet omista sähkölamppua, lainaa, niin ei tarvitse kompuroida sysipimeässä!
        Sadetta vastaan on olemassa kumisaappaat ja sadetakit, on kai sinulla sellaiset? Ellei, iso muovipussi käy ihan yhtä hyvin.
        Käytetyn polkupyörän voi ostaa muutamalla kympillä, heti ensimmäisestä palkastasi, matkanteko joutuu sitten nopeammin.

        Jos haluaa tehdä hommia, AINA keksii ratkaisun.Oletatko kenties että sinut haetaan Uberillä/taxilla kotoa ja tuodaan takaisin 5 tunnin työpäivän jälkeen? Viitenä päivänä viikossa, ylitöitä sinä et varmasti haluaisi tehdäkään, puhumattakaan viikonlopuista.

        Jos todella haluat mennä töihin sinun on oltava paljon aktiivisempi ja oma-alotteisempi.

        en tosiaan oleta että mut tullaan hakemaan tai saatika tuodaan, mulle riittää se kuhan bussilla pääsee. Enkä mä voi alkaa muuttaa sen takia että saisin töitä jostain muualta, se rikkois hyvän liiton. Toista kertaa en muuta työnperässä, sellasesta ei saa kun paskaa niskaan. Joka ikinen päivä teen jotain sen eteen että saisin töitä, ei tän enempää pysty tekemään!


    • sj123

      Jos ei muu auta, niin on muutettava vähän isompaan kylään, jossa on töitä ja bussit kulkee. Voi kokeilla myös tehokkaampia työnhakuvälineitä, tässä yksi: http://bit.ly/haeduunia

      • Epätoivoinen199444

        Muutto ei ole aina mahdollista... ei asuntoja tosta noin vaan saa..


      • mies40vviihde

        Kiinnostaisiko aikuisviihde? Materiaali vain minun käyttöön. Siitä tehdään sopimus. Saisit sen verran että saat kulkupelin itselle ostettua. Minä noidan sinut tälle työmaalle niin et tarvi kulkupeliä heti.


      • epätoivonen1994
        mies40vviihde kirjoitti:

        Kiinnostaisiko aikuisviihde? Materiaali vain minun käyttöön. Siitä tehdään sopimus. Saisit sen verran että saat kulkupelin itselle ostettua. Minä noidan sinut tälle työmaalle niin et tarvi kulkupeliä heti.

        Eipä oikein kiinnosta, mies ei tykkää kauheen hyvää...


    • Terhi67

      Moikka! Lastenhoitoapua? Kiinnostaako? Missä päin nurmijärveä asut?Terkuin viki

      • epätoivonen1994

        Moikka, kyllähän se kiinnostaa. Klaukkalassa asun.


    • Terhi67

      Moi! Me asutaan kirkonkylällä! Olisko 10km matka etäisyys! Voitko laittaa mulle sähköpostiosoitteen?

    • Epätoivoinen1994
    • suvinoriflame

      Hei,

      Kiinnostaisiko sinua kauneus- ja hyvinvointituotteiden myynti? Olen Oriflame-edustaja ja etsin uusia edustajia tiimiini :)

      Itse tykkään Oriflamesta siksi, että liittymisestä ei tarvitse maksaa mitään eikä tarvitse hankkia maksullisia aloituspaketteja tms. Lisäksi tuotteet ovat laadukkaita ja tykättyjä. Oriflamella voi itse päättää, minkä verran töitä tekee ja ansiot ovat sen mukaiset. Voit siis tilata tuotteita silloin tällöin itsellesi, tehdä tästä kokopäivätyön tai kaikkea siltä väliltä!

      Tiimissäni saat täyden tukeni, autan myynnissä ja vastaan kysymyksiin. Jos kiinnostuit tai haluat kysyä lisää, voit laittaa minulle sähköpostia suvin.oriflame (a) gmail.com

      Hei,

      Onko Oriflame tuttu? Myydään muun muassa kauneus- ja hyvinvointituotteita. Olen itse Oriflame-edustaja ja etsin uusia edustajia tiimiini :)

      Oriflame on siitä kiva, ettei liittymisestä tarvitse maksaa eikä tarvitse ostaa maksullisia aloituspaketteja tms. Tuotteet ovat laadukkaita ja tykättyjä. Oriflamella voit tehdä töitä sen verran kuin haluat ja ansiot ovat sitten sen mukaiset :) Eli voit tilata tuotteita vain silloin tällöin omaan käyttöösi tai tehdä tästä jopa kokopäivätyön!

      Jos haluat tiimiini, saat täyden tukeni ja autan myynnissä. Jos kiinnostaa, voit laittaa minulle sähköpostia [email protected]

      • åasissieni

        Kysymys. Eikös nämä Oriflame, Tupperware, Homecarejutut sun semmoiset toimi niin, että myyntityö tehdään myyjän omalla riskillä? Kyse siis on ihan muusta kuin työsuhteesta! Myyjä maksaa emoketjulle tuotteet- ja myy niitä eteenpäin.
        Itse ostin hiljattain yhtä Swipe pesuainetta, ja myyjä kertoi ostavansa tuotteet ensin itselleen.

        Nämä tämmöiset siis eivät ole kellekään mikään rahasampo.
        Oletetaan että kippo kuppifirmasta maksaa jälleenmyyjälle 18 euroa. Kotimyyntisopimusjutut tehtynä sama tuote siirtyy kuluttajalle, maksaen 28 euroa. Voitto ei ole kymppi. Voitto on se mitä jää kun on maksettu ne muut kulut. Jos kotimyynti on pientä, alviraja ei täyty- muttei sillä eläkään. Tuotteet on haettava. Vietävä asiakkaille, on kuittikulut vähintään, ja paikkavuokrat, jos myy tuottteita kuten moni tekee- Tapahtumien yhteydessä, messuilla, ym-
        Tämmöinen ottaa aikaakin! Ja varasto? Millaisen varaston kukin iso ketju edellyttää että itse ostaa? Ja siitäkö joktuu, että lopulta esim kuppi löytyy uutena tai eh- uudehkona mutta myytävänä muka uutena kirpparipöydästä?


    • kauneusjahyvinvointi123

      Hei! Laita s-postia [email protected]. Meillä on pari paikkaa vielä auki kauneuden ja hyvinvoinnin parissa. Koulutamme tehtävään.

      • tyonhakija1994

        kertoisitko ensin vähän millaista kyseinen työ on?


    • tsemppiä

      Oon kiitettävän varma, että merkonomi vois pärjätä täällä: http://puherahaksi.fi/ Vaikuttaa mukavalta duunilta ja toimistojakin ympäri suomee! :D

    • Kodinhoitajaksi

      Oletko edelleen ilman töitä? Etsimme kodinhoitajaa (ei siivous) huolehtimaan perheemme ruokahuollosta ja juoksevista asioista. ajokrotti oltava. Auto löytyy.

      • epätoivonen1994

        Syyskuun alusta alkaen olen taas työtön. Haluisitko kertoa lisää kyseisestä hommasta? :)


    • panzer

      Markkinointi-instituutin kirjallisista materiaalia on saatavilla jopa kirppareilta. Mikäli nettisi toimii niin olet tiedon valtatiellä ja pääset kaivamaan kultaasi! stalingrad hans...

    • Moi!
      Aluksi näin anonyymisti. Olis tosi helppoa työtä ja voit itse olla jatkossa anonyymi.Ota yhteyttä niin kerron lisää
      T mikki

      • epätoivonen1994

        No heippa! Kerro ihmeessä lisää.


    • Tuuwe

      Moi. Jos aikasi käy pitkäksi kotona lorvaillessa, minulla olisi sinulle kuljettajan homma n. kuukaudeksi jos kiinnostaa? Uusi henkilöauto alla ja kohteena pk-seutu. Asun itse myös Nurmijärvellä. Aikataulu liikkeellä arkipäivisin n. klo:9-15

      • epätoivoinen1994

        Kuulisin kyllä mielelläni lisää :)


    • 0203

      oletko edelleen työtön. Siivoustöitä Helsingin keskustassa. Kokopäivätyö.

      • epätoivoinen1994

        Joo kyllä olen edelleen työttömänä, kerro toki lisää.


      • pääkaupunki2
        epätoivoinen1994 kirjoitti:

        Joo kyllä olen edelleen työttömänä, kerro toki lisää.

        Hei.Pieni lämminhenkinen perheyritys tarvitsee siivous töihin rehtiä ihmistä.
        Auto tarpeen mukaan.Laittele meiliä [email protected]


    • crypto-Wespa
    • töitätarjolla

      Tarjolla työtä, esimerkiksi opintojen oheen.
      Ansaitse rahaa missä vain. Ei ikärajoitteita, tai seksityötä. EI myyntiä/telemarkkinointi, seksichathommaa, syötät vain numeroita/tekstiä. Mitä enemmän töitä teet, sitä enemmän tienaat.

      Lisätietoja: http://oremoney.win/9574202339752/

    • Chat Suomi etsii sinua!
      - Olemme jatkuvasti etsimässä naisia ​​ja miehiä jotka:
      - Puhuvat ja kirjoittavat suomea äidinkielenään
      - Olet 18 vuotta tai vanhempi
      - Mielikuvitusta ja luovuutta riittää
      - Et säpsähdä hiukan ronskimmastakaan kirjoittelusta

      Chat Suomi tarjoaa:
      - Työtä Suomen suurimmalla keskustelusivustolla
      - Mahdollisuus työskennellä 24 tuntia vuorokaudessa, 7 päivää viikossa
      - Ei kiinteitä tunteja, täydellinen vapaus, sinä työskentelet kun haluat
      - Ei minimi tunteja, 100% vapaus
      - Ilmainen koulutus ja opastus, 16 tuntia päivässä, 7 päivää viikossa
      - Työtä riittää niin kauan kun vain haluat tehdä, aloita jo tänään ja ansaitsee rahaa
      - Mielenkiintoinen työ, josta saat vielä rahaa
      - Maksu viikoittain tai kuukausittain, sinä päätät

      Otathan yhteyttä sivustomme kautta chatsuomi.fi

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6579
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4243
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2647
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2040
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1558
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1407
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1111
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1066
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1031
    Aihe