itse sain lääkäriltä reseptin paikallishoitoon. pärjään hyvin pienellä määrällä. pissavaiva, kirvely katosi heti ja tuntuu että paikat on kosteemmat. tosin käytän vielä intiimi alueella rasvaukseen kookosöljyä. mitä kokemuksia muilla on näistä vagifem pillereistä emättimeen? voiko niitä käyttää pitkäaikaisesti?
Vagifem kokemuksia
18
13718
Vastaukset
- eiesteitä
Niitä voi käyttää vaikka lopun elämää.
Niitä saa ilman reseptiä ihan samaan hintaan. Mielestäni Vagifem on liian kallis.- ppvv66
on aika hintava kyllä. mutta eipä niitä paljon kulu jos kaksi laittaa viikossa ja sillä pärjää. minä pärjään hyvin tällä annoksella. 7e halvempi on ilman reseptiä, että aivan sama kummalla ostaa..
- Resptillä
Reseptipaketissa on 24 kpl ja ilman reseptiä 18 kpl. Reseptipaketissa kappalehinta hieman halvempi.
- Anonyymi
Vagifem (Estradioli) ilman reseptiä - https://onlinecheappills.com/vagifem.html Olen käyttänyt ainakin parinkymmenen vuoden ajan tuota Vagifermiä on toiminut minulla hyvin eikä ole kuivuutta eikä muitakaan tulehduksia niin paljon kuin mitä ennen kun en käyttänyt.
- Anonyymi
Ihan niin, hinta on iso varsinkin eläkeläiselle jolle vagifem on tarpeellinen ettei limakalvot kuivu ja aiheuta virtsateiden tulehduksia
Sitä voi käyttää lopun elämän, koska se on paikallinen lääkehoito eikä leviä koko kroppaan.
Joten hyvä keksintö sinänsä ja monelle tulikin tärkeä olla käytössä.
- Iloinen-taas
Minä pyysin lääkäriltä kansainvälisen paperisen reseptin Vagifemille. Annoin reseptin kaverille mukaan kun hän lähti käymään Tallinnassa. Kaveri sai ostettua Vagifemit, hinta oli 43 euroa/54 tablettia.
Vagifem on reseptivalmiste Virossa.- ppvv66
aiheuttaako vagifem syöpäriskiä? eikös se ole pelkkää ns. estrogeeniä mikä korvaa kun itseltä tuotanto loppuu? eli voiko huoletta käyttää?
- Anonyymi
ppvv66 kirjoitti:
aiheuttaako vagifem syöpäriskiä? eikös se ole pelkkää ns. estrogeeniä mikä korvaa kun itseltä tuotanto loppuu? eli voiko huoletta käyttää?
Kyllä Vagifem tuoteselosteessa mainitaan syöpäriskistä. Terveisin munasarjasyövän sairastanut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä Vagifem tuoteselosteessa mainitaan syöpäriskistä. Terveisin munasarjasyövän sairastanut.
Mikä teitä vaivaa? Johtuiko se sun syöpäs vagifemistä? Todistetusti?
Hirveetä pelottelua ja propagandaa - Anonyymi
ppvv66 kirjoitti:
Ihan huoleta voi käyttää , on potilaita jotka ovan lika 90 vuotiaita ja kaksi kertaa viikossa saavat ettei tule virtsateiden tulehdusta .
Vagifem puikossa ei ole todettu syöpäriskiä ja se on paikallinen hoito siis vaikuttaa vaan ainoastaan paikallisesti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä teitä vaivaa? Johtuiko se sun syöpäs vagifemistä? Todistetusti?
Hirveetä pelottelua ja propagandaaSitä se on kun kotitekoiset diagnoosit ovat toisille hyvin tärkeitä , ollaan yhdistämässä joka sairautta aina johonkin lääkkeeseen ja ei näille auta edes että lääkäri sanoo ettei kyseisellä syövällä ole mitään tekemistä vagifemin kanssa . Joten aina näitä giagnoosi pöllöjä pulpahtelee esiin netissä
Miksiköhän heillä on luulo omista kyvyistään sairauden tulkitsemisessa ilman koulutusta, kun ajattelee miten pitkä koulutus on lääkäreillä, erityisesti vielä pidempi jos erikoistuu jollekkin sairaus suunnalle, ja nämä pöllöt muka tietävät aina paremmin
- Ilonen-taas
Voi käyttää rauhassa, estrogeeni ei aiheuta syöpää. Hormonikorvaushoidon yhteydessä puhuttu syöpäriskin pieni kasvaminen johtuu keltarauhashormonista, jota on otettava jos käyttää estrogeenigeeliä/laastaria tai tabletteja.
Vagifem auttaa limakalvojen kuivumiseen ja yhdyntäkipuihin, se ei ole varsinainen vaihdevuosihoito. - enkäytäenää
Mulle ei sovi, aiheuttaa kirvelyä.
- Ymmällään
Minulle ei Vagifemistä ollut mitään apua. EstrogEteni keltarauhashormoni veivät kaikki oireet pois. Mulla oli ihan järkyttävän hankalat oireet: yöhikoilu, kuumat aallot, unettomuus, itkuisuus, haluttomuus, jatkuva vessahätä öisin. Kaikki oireet lisäksi tosi rajuja. Onneksi ei tarvitse enää nukkua talvella ikkuna auki kuten aikaisemmin. En kyllä viitsinyt kärvistellä noiden oireiden kanssa. Lapseni vakavan sairauden kanssa riittää ihan tarpeeksi hankaluuksia ja murhetta. Onneksi löytyy hyvä lääkitys!
- Anonyymi
Hyvin onnistuu, helppo käyttää.
Nyt muistan jo laittaa kaksi kertaa viikossa. - Anonyymi
Eiköhän tuo ole puppua juttua , sillä vagifem on paikallishoito eikä vaikuta koko kehon toimintaan ,
Vaihdevuodet on usein syy ihmisten erinlaisen olotilaan
Vagifem paksuntaa kohdun limakalvot Siis paikallisesti
- Anonyymi
6/22 mennyt vanhaksi vagifem uskaltaako enää käyttää?
- Anonyymi
Itse heitin menemään kun oli mennyt vanhaksi, joten kai sillä viimeisellä käyttöpäivällä on jokin merkitys myös
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569