Mitä mieltä olette, voiko taaperon ottaa mukaan kipittämään HUSin hormonipoliklinikan odotushuoneeseen PASin ajaksi isänsä kanssa? Vai jätänkö heidät jonnekin muuhun odotustilaan tai ulos? Vastasyntyneitä ja raskaana oleviahan sairaalassa pyörii muualla tietysti, mutta mietin että onko kuinka törkeää viedä pieni koeputkilapsi sinne lapsettomien tyyssijaan?
Lapsen kanssa lapsettomuushoitoihin?
6
185
Vastaukset
- nohohoijaa
Miksi ottaisit lapsen sinne? Ymmärtääkseni lapsia ei päästetä toimenpidehuoneeseen. Yksin et voi häntä jättää, joten jos ei ole muuta lapsenvahtia kuin isä, niin isäkään ei sitten pääse mukaan siirtoon. Joten voit aivan yhtä hyvin mennä kokonaan yksin klinikalle. Passiin ei tarvita saattajaa, siinä ei anneta mitään lääkitystä. Ihan saat ajaa autoa tai kulkea bussilla. Isää ei tarvita muuhun kuin jos hän itse haluaa olla toimenpiteessä mukana.
- alkup
Ollaan menossa samalla reissulla sukuloimaan, kun kerran niin pitkälle lähdetään ajelemaan. Jotain tekemistä siis näille kahdelle siksi aikaa kun itse käyn siirrossa tarvisi keksiä... Muuta kuin parkkihallissa kököttämistä...
- alkup
Ja vaikka ei olisikaan sukulaiskeikkaa, en raatsisi olla muksusta erossa aamusta iltaan...
- Tuumailen
Itse tuskin kovasti kavahtaisin lapsen läsnäoloa odotustilassa... MUTTA: Ainakin yhdellä yksityisellä klinikalla on ollut ihan seinällä ohjeena, ettei lasten kanssa tultaisi odotustiloihin - hienotunteisuudesta lapsettomia kohtaan tämä toive varmaankin esitetty,
Lapsi ja isä sairaalan kanttiiniin siksi aikaa - tai sairaalan pihalle leikkimään? - alkup
Jep. Just sen hienotunteisuuden takia kysyinkin asiaa, että mikä olis "sopiva" tila hengata. En jotenkin ehkä itse hahmota kunnolla näitä hienotunteisuusasioita, kun täysin lapsettomana päivittäin vauvoja hoitelin, niin siihen oli niin tottunut/turtunut, että muilla on jaitsellä ei. Lapsettomuuteen erikoistunut klinikka silti selvä tapaus, että sinne ei. Naikkari taas täynnä raskaana olevia ja lapsia muutenkin, paitsi se hormonipolin odotustila.
Nyt on keikka heitetty. Odotustila oli tyhjä, oltiin päivän vipot asiakkaat ja päästiin koko konkkaronkka toimenpidehuoneeseen :) muksu isänsä kanssa verhon takana, mutta kuulolla hoito-ohjeista.- voikysyäsuoraan
Itse kysyin suoraan eräältä yksityiseltä klinikalta, että miten toimia. Sanoivat, että kyllä saa tulla lapsen kanssa ja henkilökunnastakin on kiva nähdä "onnistumisia" livenä. Mentiin perheenä sinne, mutta lähetin jossain vaiheessa odottelua taaperon isänsä kanssa kaupungille, kun tuntui että eräs pariskunta koki lapsen läsnäolon hankalana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831439Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671225Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2021213Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2191204Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121049Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä104999Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134926Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65913Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123798- 78783