Sossi klubilla viime aikoina käyneitä

Tallinnanyöhön

Useita kertoja Tallinnassa käyneinä, keskustan tanssi/ruokaravintolat kiertäneinä ja Amigoon täysin kyllästyneinä olisi ajatus käväistä Sossi klubilla tulevalla Tallinnan matkallamme. Minkäikäistä väkeä siellä käy? Minkäslainen tunnelma siellä ylipäätään? Pariskuntana tykkäämme tanssia, muutakin kuin paritansseja.

21

635

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaiko.eestis

Sossilla on ongelma, viikonloppu 20-30 ihmistä, puhutaan soittajat viinapalkalla.
      Viru amigo nykyään panostaa eestiläisiin nuoriin, joista valitaan soittajat, ikähaarukka yleisön 20-30 vuotta eestiläiset. Olin lauantai amigo, ei yhtään tunnistanut suomea puhuttavan.
      Venusclub pikkupillu jonossa, sisäällä en ole hetken käynyt.
      Keskusta ravintola liivi, lauantai tyhjä, samoin hotelli forum aulatila tyhjä. Facebookryhmästä luin että paljon suomiperheitä budjetireissulla tällä viikolla, ei käytä rahaa yöelämäässä.

• Hyvin.Menee

Kävin Sossilla viimme lauantaina paikalla oli portsari baarimestari ja kymmenen maksullista!

• Huora.Parkki

Sossi on kamala LÄÄVÄ

• mieeeva

Kesällä on menoa, turisteja sekä paikallisia. Nyt alkutalvesta hiljaista, poikamiehelle on tarjontaa kyllä. Cafe Amigo on hyvä jos sattuu onnekkaasti, hyvä bändi. Virolaiset ei oikein osaa soittaa tanssimusiikkia, tahtoo mennä renkutuksen puolelle.

• Melkein_Poikamies

Poikamiehille tarjolla maksullista tarjolla pilvinpimein!

• nähty_on

Sossissa ole enää yleisöä, vain poikamiehille tarjolla pari paikallista harakkaa.

• kolera

No, löytyykö Tallinnasta tai lähiymoäristöstä tanssipaikkoja?

• Stadiii
        kolera kirjoitti:

No, löytyykö Tallinnasta tai lähiymoäristöstä tanssipaikkoja?

Löytyy Tallinnasta 80 kilometriä pohjoiseen!

• Sossilla tyrmäystippoja..

• Minä-Itte

Sossilta HIV!

• A-I-D-S

Sossilta AIDS

• Lihaa-Piiloon

Sossi Klubi on Tallinan paras lihakauppa!

• Perä-Kammari-

Sossi on HYVÄ mesta.

• Kukas tuossa kommentoikaan että virolaiset ei osaa soittaa, vaan renkuttaa, se on totta. Joskus on ollut sekä Sossilla että Amigossa hyvä bändi, mutta harvoin.
      Ei muuta Kuin ajaa ensin Sossille ja katsoo millainen on meno, sit Amigoon. Kumpi meno parempi, sinne sitten. Vuoteen ei ole käyty Sossi Klubilla, koht mennään ja ollaan.

• PelkäänMafiaa

Olkaa varovaisia, Sossi ja Amigo on vaarallisia mafian pesiä!

• VironPääskyt

Varoitan älkää menkö Sossi klubille jää koukkuun

• KokenutTietää

Sossilla lähtee poikuus!

• Häirixöt

Varoitan älkää menkö Sossi klubille, Sossilla saa seksuaalista häirintää!

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      148
      2752
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      362
      2005
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1727
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      35
      1638
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      28
      1370
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1213
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1163
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      937
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      110
      928
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      782
    Aihe