Lasten kanssa matkalle

Matkaseuraa12

Etsin matkaseuraa itselleni (38v) ja 12v tyttärelleni. Matkakohteesta voimme neuvotella, kunhan on lämmintä. Ajankohdan suhteen olemme myös avoimia. Olemme reissanneet jonkun verran. Vaihdetaan sähköposteja!

13

380

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kmfin

matkaseura kyllä kiinnostaisi...

• AONH

Kyllähän tästä joutas jonekkin...

• Voisitteko lähteä n. 3 kk:n matkalle vähän "varttuneemman miehen kanssa". Määränpäänä Espanja. Lue ilmoitukseni: "Lähtisitko matkakaveriksi asuntoautolla Eurooppaan".

• jooxo

Olen lähdössä poikani (12v) kans reissuun pian, jos kiinnostaa, ilmoittele.
      Arabiemiraatit

• Mennäänvaa

Moi! Voin lähteä teidän kanssa reissuun. Olen 37v mies Vantaalta.

• Hei! Olen samanikäinen nainen etelä suomesta ja etsin myös matkaseuraa. Mieluiten Kanarialle, koska siellä on varmasti lämmintä. Miten saisin yhteystietosi?

• nina.68.ilo

Joo voin lähteä vaikka peltosaareen retkelle kahden ä...äni kanssa sinun kanssa .....kun on elämässä puutteita.

• jiphei

Olen vanhempi ukkeli Espoosta ja olen lähdössä autolla tammikuussa Espanjaan. Etsin apuajajaa ja golfiin peliseuraa. Jos kiinnostaa, niin vastaa [email protected].

• Hessu_H

Moi,
      pääsiäisen tienoille (n. 10 -17.4.) olen katsellut lämmittelylomaa Kanaria-Punainenmeri akselilta. Välimeri on vielä turhan kylmä tähän aikaan vuodesta.
      Olen muutaman vuoden vanhempi mies ja mukana tulee pari 10v nurkilla olevaa tytärtä.

• Matkaetelään1233

Hei, toukokuun lopussa kiinnostaisi viikon tai kahden matka. All inlucive hotelliin. Minulla on 11 vuotias poika. Vuokraamme usein auton kohteessa. Kierrämme nähtävyyksi ja laiskottelemme. Uiminen ja meri on meille tärkeää.

• Hessu_H

Moi,

itse suosin lomailua "arkipyhä" viikoilla. Lapsille helpompi saada lomaa koulusta ja itselläkin menee vähemmän lomapäiviä. Toukokuun lopussa helatorstaiviikko (25.5.) voisi hyvinkin onnistua. Lasten ollessa pienempia All Inclusive oli välttämätön, nykyisin pärjää pelkällä aamiaisellakin vaikka AI:ssa on edelleen puolensa.
      Omatoimi retkeily vuokra-autolla, löhöily, lämmöstä ja paikallisesti tarjoilusta nauttiminen sopivassa suhteessa on ehdottoman pop :)

Jos kiinnostaa, niin voidaan mailitse keskustella lisää: [email protected]

• petipuuhia

lähden, mielelläni matkaan, kun jätät tyttäresi, mummon hoitoon:)

• Danny-tässä

Tsori mut sä oot liian vanha mulle.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      26
      1819
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      156
      1789
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      350
      1535
    4. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      213
      1154
    5. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      144
      1138
    6. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1128
    7. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      995
    8. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      11
      985
    9. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      4
      979
    10. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      49
      928
    Aihe