Etsin matkaseuraa itselleni (38v) ja 12v tyttärelleni. Matkakohteesta voimme neuvotella, kunhan on lämmintä. Ajankohdan suhteen olemme myös avoimia. Olemme reissanneet jonkun verran. Vaihdetaan sähköposteja!
Lasten kanssa matkalle
13
372
Vastaukset
- kmfin
matkaseura kyllä kiinnostaisi...
- AONH
Kyllähän tästä joutas jonekkin...
Voisitteko lähteä n. 3 kk:n matkalle vähän "varttuneemman miehen kanssa". Määränpäänä Espanja. Lue ilmoitukseni: "Lähtisitko matkakaveriksi asuntoautolla Eurooppaan".
- jooxo
Olen lähdössä poikani (12v) kans reissuun pian, jos kiinnostaa, ilmoittele.
Arabiemiraatit - Mennäänvaa
Moi! Voin lähteä teidän kanssa reissuun. Olen 37v mies Vantaalta.
Hei! Olen samanikäinen nainen etelä suomesta ja etsin myös matkaseuraa. Mieluiten Kanarialle, koska siellä on varmasti lämmintä. Miten saisin yhteystietosi?
- nina.68.ilo
Joo voin lähteä vaikka peltosaareen retkelle kahden ä...äni kanssa sinun kanssa .....kun on elämässä puutteita.
- jiphei
Olen vanhempi ukkeli Espoosta ja olen lähdössä autolla tammikuussa Espanjaan. Etsin apuajajaa ja golfiin peliseuraa. Jos kiinnostaa, niin vastaa [email protected].
- Hessu_H
Moi,
pääsiäisen tienoille (n. 10 -17.4.) olen katsellut lämmittelylomaa Kanaria-Punainenmeri akselilta. Välimeri on vielä turhan kylmä tähän aikaan vuodesta.
Olen muutaman vuoden vanhempi mies ja mukana tulee pari 10v nurkilla olevaa tytärtä. - Matkaetelään1233
Hei, toukokuun lopussa kiinnostaisi viikon tai kahden matka. All inlucive hotelliin. Minulla on 11 vuotias poika. Vuokraamme usein auton kohteessa. Kierrämme nähtävyyksi ja laiskottelemme. Uiminen ja meri on meille tärkeää.
- Hessu_H
Moi,
itse suosin lomailua "arkipyhä" viikoilla. Lapsille helpompi saada lomaa koulusta ja itselläkin menee vähemmän lomapäiviä. Toukokuun lopussa helatorstaiviikko (25.5.) voisi hyvinkin onnistua. Lasten ollessa pienempia All Inclusive oli välttämätön, nykyisin pärjää pelkällä aamiaisellakin vaikka AI:ssa on edelleen puolensa.
Omatoimi retkeily vuokra-autolla, löhöily, lämmöstä ja paikallisesti tarjoilusta nauttiminen sopivassa suhteessa on ehdottoman pop :)
Jos kiinnostaa, niin voidaan mailitse keskustella lisää: [email protected] - petipuuhia
lähden, mielelläni matkaan, kun jätät tyttäresi, mummon hoitoon:)
- Danny-tässä
Tsori mut sä oot liian vanha mulle.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Selvästi näyttää siltä, että SDP:n kannattajat hyväksyy kiusaamisen
ja seksuaalisen ahdistelun, kun puolueen kannatus pysyy korkealla. Mitä tämä kertoo demari-äänestäjien moraalista?1885091- 141751
Kenen joukoissa Suomi seisoo maailmalla, jos SDP voittaa seuraavat vaalit?
SDP on ainoa pohjoismainen sosialidemokraattinen puolue, joka edelleen kuuluu Sosialistiseen internationaaliin. Sitä ka631626Jos mies oikeasti haluaa sinut
Hän ei ota riskiä että menettäisi sinut. Ei pienintäkään. Mies ei jätä vastaamatta viesteihin eikä pidä sinua epätietois1271497Helena Puolakka laukoo suorat sanat Vappu Pimiän MasterChef -pestistä
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Kokenut keittiömestari ja ravintoloitsija Helena Puolakka laukoo suorat s91463Voiko ryyppäämisellä tienata elantonsa?
Lassi Kuhlman on rappiostriimaaja. Hän kuvaa omaa päihteiden käyttöään pitkissä somestriimeissä. Katsojat voivat lahjoit501147Ketä ehdotatte seuraavaksi kuntanne johtohahmoksi
Ei ole teitä riitaisia kehityksen jarruja helppo yrittää kohti valoa ohjata. Siinä on teille pähkinä purtavaksi.961084Persuille 1,8 prosenttiyksikköä laskua. Keskusta meni ohi ja Vasl hengittää niskassa
Erityisesti työväestö on hylkäämässä persut. https://yle.fi/a/74-20208249302969- 195941
Dannyn "ex-käly" Jennika Vikman teki erikoisen ratkaisun!
Dannyn "ex-käly" Jennika Vikman paljasti uudet kujeet. Hän on mukana kohutussa Sointu Borg & Tyrkyt -realityssä. Jääkö7820