Ovatko GTX 1000- sarjan näytönohjaimet yhteensopivia Haswell Suorittimien kanssa (esim 4460)?
GTX 1000 sarjasta
8
207
Vastaukset
- miksipä-ei
Miksi eivät olisi?
Eikö olisi hullua tehdä näytönohjain joka ei toimisi prosessorin kanssa?- Afarensis
Mietin onko mahdollisuutta että 15-4460 olisi alitehoinen verrattuna gtx 1000 näyttisten sarjan suorituskykyisyyteen nähden, voisi syntyä "pullonkaula", jolloin täytisi uusia emo, , prossu, muistit ja kaikki muukin.
- keps
Minulla on GeForce 1080 GTX ja prosessorina Xeon E3-1230V3, vastanee jotain Core i7 3000 sarjalaista ja hyvin pelittää.
- keps
Ei kun taisi vastata Core i7 4000 sarjalaista sittenkin, mutta silti, pullonkaulat on jotain virittelijöitä varten jotka kellottelee tappiin kaikki komponentit, että saa pari framea enemmän ruutuun.
Afarensis kirjoitti:
Mietin onko mahdollisuutta että 15-4460 olisi alitehoinen verrattuna gtx 1000 näyttisten sarjan suorituskykyisyyteen nähden, voisi syntyä "pullonkaula", jolloin täytisi uusia emo, , prossu, muistit ja kaikki muukin.
Riippuu vähän siitä mitä on tarkoitus tehdä ja mitä yrität ratkaista näytönohjainta vaihtamalla.
- Afarensis
M-Kar kirjoitti:
Riippuu vähän siitä mitä on tarkoitus tehdä ja mitä yrität ratkaista näytönohjainta vaihtamalla.
Ainakin keskitason pelaamiseen ja kuvankäsittelyyn. ( paint shop pro x5)
- Afarensis
keps kirjoitti:
Ei kun taisi vastata Core i7 4000 sarjalaista sittenkin, mutta silti, pullonkaulat on jotain virittelijöitä varten jotka kellottelee tappiin kaikki komponentit, että saa pari framea enemmän ruutuun.
selvä. kitos.
Afarensis kirjoitti:
Ainakin keskitason pelaamiseen ja kuvankäsittelyyn. ( paint shop pro x5)
Tuolla kuvankäsittelyohjelmalla tuskin vaikuttaa mitenkään. Riippuu sitten vähän pelistä miten rajoittaa. Jos nyt on se 8 corea ja 16 Gt muistia niin ei pitäisi olla CPU:sta kiinni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k395268- 853762
- 503170
- 623045
- 113035
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562393- 411878
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1461867Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….101825- 181751