Mikkeli-palstan tietojen mukaan näyttäisi olevan.
Esim. kaksion vuokrat suunnilleen 600- 800€/kk välillä halvimmista- kalleimpiin.
Onhan tietenkin palvelut Mikkelissä lähellä.
Ei tarvitse esim. matkustella Mikkelin ja Mäntyharjun väliä palvelujen tähden.
Paljonkohan lienee vastaava asuntojen vuokrataso taso näyttäisi olevan tätä nykyä Mäntyharjulla?
Mäntyharjun asuntojen vuokrataso?
15
800
Vastaukset
- VertailunVuoksi
Kysymys kuuluu.
Kannattaisiko jo vuokrien kalleuden puolesta asua mieluummin Mikkelissä? - k-v-g
Tsekkaaa oikotieltä ;-)
- KäymäänVainJned
Ei siltä vuokran hintoja kerrota.
Myytäviä asuntoja on pilvin pimein.
Ei kiinnosta sitoutua loppuelämäkseen autioituvaan ja palveluiden piirin ulkopuolelle jäävään kylään.
- RyöstöHinnatTäällä
Olen kyllä kuullut Reissutienkin vuokrien kohonneen 3h k asunnoissa yli 900€/kk:ssa
Aivan hirveitä vuokria pyytävät siis täällä.
Eihän se tietysti köpsä ole joka pyytää, vaan se joka maksaa. mulla on missä nyt asun iho oireita ,hengitys vinkuu,allergia oireita,mullalle haisee saunassa pesu huoneessa.anottu takuu vuokraa pääsis taas jaloilleen ,jospa ois auttaa uusi asunto oirehtimiseen.mutta huononpaan suuntaa on mennyt sosiaalitoimi eivät anna takuu vuokra sitoutumista.ollaan valtion laskelmien mukaan köyhiä,muttei päde mäntyharjulla,isoisempia virheitä oli takaisin muutto tänne takaisin mäntyharjulle.ihan hyvä kun sais muuttorahat läjään häivyttäis täältä pois.se että oon sekopää koen silti huonona kunnan sos tanttojen toimet.
- ToivottavastiOnnistuu
Ei sit varmaan muuta konstia, kuin pikavipillä ottamaan takuuvuokrarahat ja anomaan avustuksia muuttokustannuksiin.
Edellyttäen tietenkin, että luottokelpoisuustiedot ovat vielä kondiksessa. - Synnyinjakuolentänne
Toisilla ongelmia.Minä tykkään tästä kylästä ja lähden vain jalat edellä.Pärjään kun teen kovin töitä ja kaikki työ käy.
- pertunlikka
Tykkäät tästä kylästä vain, koska näet päivittäin Hollywoodissa ja Japanissa tunnatun elokuvanäyttelijän?
- Anonyymi
Vuokrat ovat täällä korkeita ja asunnot halpojs.
- Anonyymi
Pääkaupunkiseudulla asuvan kannattaa ostas täältä nimenomaan keskustasta kakkos- tai kolmosasunto.
Tiet ovat kunnossa ja talvellakin pääsee perille. Palvelut ovat lähellä.
Tällainen kakkosasuntojen hankinta, josta on jo ollut merkkejä, todennäköisesti lisääntyy lähivuosina.
. - Anonyymi
Paikkakunnan parasta antia on tuo, josta nimimerkki Pertunlikka kirjoitti. Täällä voi usein törmätä Hollywood-tason näyttelijöihin. Hyvä me!
- Anonyymi
Kaksion 75 m2, vupkraksi 600-800 on aika paljon. Pikenninkin se on 500-700 euroa. Tänä koske kaukolämmössä olevia talojs.Jos kyseessä on suora sähkölämmitys, tuosta määrästä putio pois 15 %.
- Anonyymi
Suoraa sähkölämmitystä ei kannata pelätä. Siinähä saa itse säätää lämnön kulutuksen
- Anonyymi
Omassa vuokra kodissa ei kannata asua yhtä kylmässä kuin ulkoilma. Harvoin näissä on sähkölämmityksen lisäksi vaihtoehtoista lämmitysmuotoa, kuten takkaa. Kannattaa siis varoa sähkölämmitteistä kohdetta. Valitse mieluummin kaukolämmityksellä lämpiävä talo
- Anonyymi
Oikea vuokrataso käpykylässä olisi puolet mainitusta, ehkä 400-450 euroa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1317789- 555798
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa803283Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän72923Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101678Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2091620Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?3321335Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3351182Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931169Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä321071