Humalaisen hyväksikäyttö?

saaleh

Olin viettämässä kavereideni kanssa iltaa, juotiin alkoholia ja pidettiin "hauskaa". Olin loppu illasta hyvin tuhdissa humalassa ja pyysin sen iltaista kuskia viemään minut kotiin. Hän kuitenkin pyysi minut kotiinsa vielä jatkoille ja suostuin.. En muista juurikaan enää mitään, muuta kuin että heräsin aamulla alastomana hänen sängystään. Olimme siis harrastaneet seksiä.. Itse en muista tapahtuneesta mitään..
Enkä tiedä nyt miten tähän suhtautua. Miten selvinpäin oleva mies voi tehdä noin erittäin humaltuneelle naiselle. Ja eräs seikka viittaa siihen, että saatoin olla jopa sammunut siinä vaiheessa kun tilanne on edelleen jatkunut. Miehen mukaan en kyennyt siis vaihtamaan asentoa.
Minulla on erittäin paha olo tämän takia eikä tästä ole helppoa puhua kenellekkään. Eikö selväpäisen miehen mieleen tule olla tekemättä mitään, jos toinen on ihan tiedottomassa tilassa. Minua puistattaa ja oksettaa tämä ihminen. Voiko tämän laskea humalaisen ihmisen hyväksikäyttöön?

8

3217

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yiyuyu

      Kannattaa näissä tapauksissa heti soittaa 112, raiskaushan tuo on mutta tosi vaikea jälkeen päin todistella.

      • thrfdgvbc

        Mitenkäs se 112 siihen asiaan auttaa? Hätäkeskuspäivystäjä, joka ei ole sen paremmin esitutkintaviranomainen kuin lääketieteellisiä tutkimuksiaakaan suorittava henkilö, toteaa raiskauksen tapahtuneen tekemällä puhelimen kautta gynekologisen tutkimuksen?


    • Saaleh

      Tästä on kulunut aikaa jo tovi.. että soitto 112 ei varmasti auta enää.. olen yrittänyt vaan sulkea asian mielestäni mutta se kalvaa joka ilta kun menen nukkumaan ja aamu kun herään. Tunnen oloni erittäin ahdistuneeksi. Ja tämä mies kuvottaa minua enemmän kuin mikään, en saata ymmärtää miten hän selväpäisenä pystyy "harrastamaan seksiä" naisen kanssa joka ei tiedä edes omaa nimeään. Ja ahdistusta lisää tiedottomuus, mutta tuo miehen puolelta tullut kommentti siitä että en ollut voinu vaihtaa asentoa mietityttää... lisäksi se että heräsin alasti..

      Ap

    • Hörps

      Kännipano, jos pano laisinkaan.
      Joidenkin naisten käsitys että jos kännipano kaduttaa jälkeenpäin niin se on aina miehen tekemä raiskaus on aika yleinen.
      Mutta jos väite naisen täydellisestä aivottomuudesta pitää paikkansa eivätk he näinollen kykene vastaamaan millään tavoin tekemisistään vastuu on tietysti miehen??
      Olenkin sitä mieltä etteivät naisen aivot sovellu alkoholin nauttimiseen.

      • OletOksettava

        Taidat olla mies... huomaa typeryydestä..
        Mä olenkin sitä mieltä että miehen aivot eivät ole yhteydessä alapään kanssa millään tavalla.


      • Anti-satan

        Kaikki todisteet maailmassa ovat sen puolesta -mukaan lukien raiskaukset-, että humalatila ei sovellu miehelle. Naiselle tämä voi hetkittäin olla traumojen kumoaja.
        Mies ei tosin tarvitse humalatilaa juuri raiskausrikokseen, koska tämä hoitaa "asiansa" ihan milloin vain ja kenelle vain. Uhreina mm. koomapotilaat, omat lapset, oma äiti, vanhukset, kehitysvammaiset, kidnapatut, ym.

        Miehen vallasta tuohon "seksuaalisuuteensa" kertoo mm. oikeuden päätökset asian puolesta, tieteen tunnustamiset -satojen vuosien ajan- lapsen seksuaalisesta kontaktista äitinsä rintoihin (eläinten rinnat ei siis evoluutiossa kiinnosta), sekä lääketieteen jatkuvat hörppäykset miehisyyden puolesta eli "nainen saa keskenmenoistaan syyttää itseään - likaisen mulkun sijaan", naiset ja lapset ruinatkoon rahaa kaduilta, koska tiede on miehen, lapset syyttäköön itseään raiskauksesta, koska eivät huolineen e-pillereitä(dr.Phil !) ym., ym., ym.,


    • Tiedänmistäpuhun

      Moi,

      Kyllä tuo nyt ikävä kyllä vähintäänkin seksuaaliselta hyväksikäytöltä kuullostaa :/ Kuski on todellakin huomannut sun kondiksen ja silti hyväksikäyttänyt sun tiedotonta tilaa.. Onko sun mitenkään mahdollista keskustella edes puhelimessa kyseisen ihmisen kanssa tuosta tilanteesta, koska se sua vaivaa? Henkilöllisyyden varmaan tiedät? Se puhelu ei varmasti helppo ole, mutta saattaisi tuoda jotain vastauksia ettei tarvitse ahdistua ja yksin kelailla tuota asiaa.. Vaikka olisit ollut kuinka kännissä ja haarat auki maannut jossain, niin kenelläkään ei ole oikeutta suhun kajota. Seksin harrastaminen pohjautuu kummankin suostumukseen ja sun kantsis tuo asia avata sen tyypin kanssa, että sua on asia ahdistanut.. Hirveesti tsemppihaleja sulle ja rohkeutta <3

      • Saaleh

        Kiitos! Joo henkilöllisyys on tiedossa, mutta en ole ollut tämän henkilön kanssa tekemisissä pitkään aikaan. Enkä tiedä miten pystyisin keskustelemaan asiasta hänen kanssaan, en ole muutenkaan puhunut tästä kenellekkään.
        Tosin se varmasti auttaisi jos keskustelis asiasta toisen kanssa. Täytyy vaan kerätä rohkeutta siihen.
        Mutta kiitos ihan super tsemppaavasta viestistä! :)

        Ap


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      17
      1455
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1295
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1082
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe