Hei,
Ensimmäistä kertaa laminaattiostoksilla. Paljon näkee varoituksia halvoista laminaateista. Haluaisinkin kerralla kunnollisen, mutta tietysti halvalla. Voinko mennä vikaan jos ostan halvimman KL33 -luokan laminaatin? Eli voiko noihin kulutusluokkiin luottaa?
Kysyn siksi että välillä näkee halvemmalla KL33 -luokan laminaattia netistä tilaamalla kuin lähikaupassa oleva KL31 -luokan materiaali.
Laminaatin laatu ja kulutusluokka
peukalokeskeljalkaa
3
119
Vastaukset
- laminaattionvainmuovia
Lattia ostetaan kerran muutamassa vuosikymmenessä tai laadukkaan puulattian tapauksessa jopa kerran sadoissa vuosissa.
Mieti tarkkaan onko oikea paikka säästää. - alkuperäinenkys
No sitä tässä juuri yritän selvittää. Kauppias vaan mielellään ottaa rahaa enemmänkin kuin millä lattian saa. Saisiko vastauksia kysymykseen?
- Kohtatuleekonkurssi
Kun ostat laminaattia,niin osta vähintään 9mm paksuudella olevaa, kannattaa katsoa tarjouksia ja kun sitten ostat niin osta 9mm.
tätäkin paksutta saa ihan edullisesti,kunhan viitsii katsoa tarjouksia,esim. Bauhaussista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984