hyvät kengät seuraavaksi, oletkos löytänyt jalalle hyvät kävellä kengät, mitkä?
Pitäisi löytää pehmeät leveälestiset
17
1100
Vastaukset
- aina-varma-valinta
Janitat, suomalaiset kengät suomalaiseen jalkaan
- kookop
valmistetaan virossa luulisin
- jaa-luulisit
kookop kirjoitti:
valmistetaan virossa luulisin
Seinäjoki Virossa?
- kokopp
seinäjoesta en tiedä
- hyviäkenkiä
Ostan melkein aina pomarin -kengät, pehmeät ja leveät. Toinen merkki on Rieker, löytyy kesä ja talvikenkiä, sun kannattaa ainakin kokeilla näitä,. Maksavat kyllä aika paljon,mutta niitä voit käyttää monta vuotta.
- koppkop
virossa tehtyjä
Määki tykkää Riekereistä ja toinen viime aikainen hyvä ostos on ollut Ten Pointsin maiharit.
- Anonyymi
Olen kohta 65-vuotias mies.
Pomarin leveälestiset eivät mahdu enää, vielä tilavimmista Orto mallisista en ole ihan varma.
Minulla on leveä jalkaterä ja muutenkin "rintava" jalka. Päkiän leveys jotain 11.2 cm ja sen ympärysmitta 27,5 cm. Ilmeisesti jaloissa on jo vähän turvotusta. CM:n Kuomia sovitin, ei mitään toivoa saada jalkaan edes yhtä numeroa suurempaa talvisaapasta.
Talvikengiksi tilasin nyt Ilves-merkkiset leveälestiset, vetoketju ja 2 tarrakiinnitystä. Nyt on Ale-myynti
ALINA.FI
Saapa nähdä, mahtuuko noihin kunnon villasukka. Kyllä talvikenkiin pitäisi villasukat saada mahtumaan, varsinkin jos tekee pakkasessa jotain töitä muutaman tunnin kerrallaan (harrasteluonteista touhua).
Leveälestisistä en tiedä, koska yleensä kaikki ovat kapeaan, pitkään jalkaani turhan leveitä. Ajattelin suositella joustavia pohjia ja joustavia pohjallisia, joilla on mielestäni tosi mukava kävellä. Pohjallisia on monenlaisia rakenteita, sekä geeli- että muita.
Helsingissä suosittelisin Simonkadulla olevaa Sievin kenkäkauppaa, josta ostin itse mokkapintaiset, omasta mielestäni leveälestiset ja joustavapohjaiset "työkengät". Kun laitettiin kenkiin joustopohjalliset, niistä tuli lempijalkineeni, ja olen ollut todella tyytyväinen.- I_agree_
Hyvät ja kunnon kengät, kauniit Sievissä tehdyt.
- ö-Öö
Jotkut vaelluskengät.
Niissä hyvät valikoimat. Myös hintaa. Sieviähän kaikki mainostaa. Onhan se kai tavallaan kotimainen ja lestejäkin löytyy. Laatua en oikein mainostaisi, samanlaisia, kuin muutkin kengät, kestävät aikansa.
Itellä pasha nilkka, tahtoo nyrjähdellä. Siirtynyt just maihareihin jne, siis nilkkaa tulekeviin. Aikansa kun haeskelee, sopivia on olemassa.
Käy kenkäkaupoista kattelemassa ja sitten tilaat jostain Zalandolta. Juujuu kivijalkaliikkeet kaatuilee, sellaista on pines nykyään, jos ei pysty kilpailemaan netissä. Marketeista jne turha haeskella asiallisia jalkineita, kokeile eräkauppoja, tahi just oikeita kenkäkauppoja.
=DW=- jaanamnn
Niinhän minä kokeilin oikeaa kenkäkauppaa, mutta kovia koppuroita ne on kaikki. Kapeita ja kovia. en ymmärrä miksi ei voi valmistaa kunnon hyviä kenkiä. Onko Orto-kengistä kokemusta kellään?
- Pomari
jaanamnn kirjoitti:
Niinhän minä kokeilin oikeaa kenkäkauppaa, mutta kovia koppuroita ne on kaikki. Kapeita ja kovia. en ymmärrä miksi ei voi valmistaa kunnon hyviä kenkiä. Onko Orto-kengistä kokemusta kellään?
Tässä on tällaiset laajalestiset kävelykengät reilulla alennuksella.
https://www.pomar.fi/tuote/13202-xw/13202/ - jaanamxn
Pomari kirjoitti:
Tässä on tällaiset laajalestiset kävelykengät reilulla alennuksella.
https://www.pomar.fi/tuote/13202-xw/13202/Mutta minähän mainitsin että korkeemmalla korolla, kiitos.
- EiOoKapeita
ea-kaupassa on monenlaisia terveys- ym muita kenkiä, varmaan leveälestisiä kaikki, niinkuin Sievilläkin.
http://ea.fi/?ar=36 - Anonyymi
Helsingissä asuville on Töölössä hyvä kenkäkauppa, Ralen kenkä,
erikoismukavia kenkiä. Iäkkäitten suosiossa oleva kauppa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant1773463Kolmen tuiki tavallisen demariahdistelijan nimet julki
Nyt tiedetään ketkä kolme oli niissä niin tavanomaisissa demarin jokapäiväisissä askareissa avustajia ahdistelemassa. K662606Saisinpa halata sinua joka päivä
ja kertoa miten paljon sinusta välitän. Vaikka olisi jommalla kummalla huono päivä, väsynyt päivä tai kiireinen päivä, a272527Sannahan laski sähkön ALV:n 10 prosenttiin, Riikka runnoi 25,5 %:iin
Tässäkin nähdään kumpi on Suomen kansan puolella, ja kumpi omaa vastaan. Putinistipersuille Suomen kansa tulee aina vii652149- 1992055
Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"
Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan411670Martinan pankkikortti
Seiska uutisoi, että Martina antoi pankkilortin tyttärilleen. Siinä on vaan sellainen pointti, että pankkikorttia ei saa3481552- 261381
Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa
Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,901362Muistattekos kun kaupassa piti pyytää tavarat myyjältä
Edes kahvipakettia ei saanut itse valita, vaan myyjä nouti sen hyllystä tiskille. Jos osti jauhelihaa, niin se jauhettii1971357