Tiiän ettei tää kuulu tänne mut pls joku sielunkumppani nyt tartteen apua.. oon ihan sata varma et mul on virtsatientulehdus mul on ollu se ennekin mut tnä on lauantai nii onko mikää terveys keskus auki oon opiskelija ja mulla ei oo todellakaan varaa mennä päivystykseen ja sit se maksaa sen 32,70€ sen takia et saan jonku vitun reseptin ... ja oon siis 17 sivustolla lukee että ala ikäsiltä ei mee tota maksua mutta viime kerralla samaisen syyn takia menin ja lasku tuli perässä... oon viel yrittäny kotikonsteil välil se on menny ohi mut nyt yöllä ku oon käyny vessassa nii kyyneleet vaa valuu kirvelee ja polttelee nii paljon! Auttakaa
Kipeetä tekee
Pissaaaaaa
1
83
Vastaukset
- maksajaon
Terveyskeskuksessa ei mene maksua, mutta keskussairaalan päivystys voi olla toinen juttu. Olet vasta 17-vuotias, joten vanhempiesi kuuluu maksaa sekä päivystyspoliklinikan maksu että lääkkeet. Jos heilläkään ei ole varaa, niin sosiaalitoimi maksaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sofia B - ansiotulot ovatkin 0 euroa ja millä rahoilla hän siis elää?
Oho olipa paljastus nyt tästä luksus elämää viettävästä naisesta.1112292- 1021385
- 1701207
- 531165
- 691115
- 43997
Hienoa SDP 24,8%
Kyllä eilisessä hallituksen kyselytunnilla näkyi miten tyhjää puhetta pääministerin sijaisella Purralla oli. Hän ei vast163913- 49859
- 115783
- 67776