Kauppakorkeakoulu ja naiset

2017AaltoHereICome

Hei kertokaa pois missä kauppakorkeessa eniten naisia ja parhaimman näkösiä?

Onko tilanne Aallossa toivoton?

21

486

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Enkä onko Otaniemessä myös tilanne toivoton?

      • Entä*


      • Laatumursut

        Jos ees mietit tommosia asioita Aaltoon hakiessa niin suosittelisin laittamaan vaikka Oulun ykkösvaihtoehdoksi.... Tyhmiä ei Otaniemeen kaivata


      • Laatumursut kirjoitti:

        Jos ees mietit tommosia asioita Aaltoon hakiessa niin suosittelisin laittamaan vaikka Oulun ykkösvaihtoehdoksi.... Tyhmiä ei Otaniemeen kaivata

        Wut? Miten oon tyhmä, jos oon naisista kiinnostunut?


      • idioottiidiotti
        2017AaltoHereICome kirjoitti:

        Wut? Miten oon tyhmä, jos oon naisista kiinnostunut?

        Mene baariin niitä pillupokia hakemaan tai hanki maksullinen horatsu. Luulisi aika vaivalloista opiskella 5 vuotta pelkän yhden pillun takia. Varmaan helpommallakin niitä pinpejä saa!

        Itse jos opiskelisin tuolla Kauppakorkeassa niin minulta ei ainakaan teikäläiselle koskaan pillua heruisi, lähinnä vankilaan päätyisit vainoamisesta ja ahdistelusta!

        Ps. Miten tyhmä ihminen voi olla?


      • idioottiidiotti kirjoitti:

        Mene baariin niitä pillupokia hakemaan tai hanki maksullinen horatsu. Luulisi aika vaivalloista opiskella 5 vuotta pelkän yhden pillun takia. Varmaan helpommallakin niitä pinpejä saa!

        Itse jos opiskelisin tuolla Kauppakorkeassa niin minulta ei ainakaan teikäläiselle koskaan pillua heruisi, lähinnä vankilaan päätyisit vainoamisesta ja ahdistelusta!

        Ps. Miten tyhmä ihminen voi olla?

        😂😂 onko sulla päässä jotain vikaa? Tiedätkö mitä opiskelijaelämä / yliopistoelämä on ja mitä siihen kuuluu?


      • hyihemmetti
        2017AaltoHereICome kirjoitti:

        😂😂 onko sulla päässä jotain vikaa? Tiedätkö mitä opiskelijaelämä / yliopistoelämä on ja mitä siihen kuuluu?

        Taitaa sulla pahemmin viirata päässä tai olet jokin työpaikkakiusaaja. Siitä vaan opiskelemaan Kauppakorkeaan pelkkien pillujen takia, eipä minua haittaa=) Älä sitten itke kun et saanutkaan kaikilta vastaantulevilta naisilta pilluja. Katsos kun ne naiset on muutakin kuin käveleviä pilluja. On niillä aivotkin. Mites mahtaisit reagoida jos saatkin pakit? Mahtaa opiskelusta tulla "helppoa" kun päässä ei pyöri mikään muu kuin pillu. Oletko varma, että edes läpäiset tenttejäsi kun et muuta ilmeisesti osaa ajatella kuin pillua? Mites tuon valmistumisen jälkeen, tuleeko sinusta Pillutieteiden maisteri? Minne ajattelit suuntautua työelämään jos päässä pyörii pelkkä pillu etkä osaa ajatella mitään muuta kuin nussimista? Mahtaakohan työn tekemisestä tulla yhtään mitään teikäläisellä?

        Nooh. Omapahan on asiasi. Saahan sitä tietysti itsestään kuvitella liikoja. Varo vaan sitten sitä pillupilvistä tippumista kun sitä pillua ei heruukaan teikäläiselle etkä edes läpäise tenttejä saati sitten koskaan valmistukaan. Mutta joo, saahan sitä unelmoida kunhan pidät realiteetit mielessä.

        Kaikenlaisia perverssejä, sovinistisia psykopaatteja sitä onkin liikkeellä.


      • menikötunteisiin
        2017AaltoHereICome kirjoitti:

        😂😂 onko sulla päässä jotain vikaa? Tiedätkö mitä opiskelijaelämä / yliopistoelämä on ja mitä siihen kuuluu?

        Tais mennä tunteisiin sulla? Ehkä sun pitäis harkita vaan sitä amista.


      • VastaaKysymykseen
        hyihemmetti kirjoitti:

        Taitaa sulla pahemmin viirata päässä tai olet jokin työpaikkakiusaaja. Siitä vaan opiskelemaan Kauppakorkeaan pelkkien pillujen takia, eipä minua haittaa=) Älä sitten itke kun et saanutkaan kaikilta vastaantulevilta naisilta pilluja. Katsos kun ne naiset on muutakin kuin käveleviä pilluja. On niillä aivotkin. Mites mahtaisit reagoida jos saatkin pakit? Mahtaa opiskelusta tulla "helppoa" kun päässä ei pyöri mikään muu kuin pillu. Oletko varma, että edes läpäiset tenttejäsi kun et muuta ilmeisesti osaa ajatella kuin pillua? Mites tuon valmistumisen jälkeen, tuleeko sinusta Pillutieteiden maisteri? Minne ajattelit suuntautua työelämään jos päässä pyörii pelkkä pillu etkä osaa ajatella mitään muuta kuin nussimista? Mahtaakohan työn tekemisestä tulla yhtään mitään teikäläisellä?

        Nooh. Omapahan on asiasi. Saahan sitä tietysti itsestään kuvitella liikoja. Varo vaan sitten sitä pillupilvistä tippumista kun sitä pillua ei heruukaan teikäläiselle etkä edes läpäise tenttejä saati sitten koskaan valmistukaan. Mutta joo, saahan sitä unelmoida kunhan pidät realiteetit mielessä.

        Kaikenlaisia perverssejä, sovinistisia psykopaatteja sitä onkin liikkeellä.

        Rauhoitu rakas. Voit jättää feminazi kohtaukset sikseen. Hyvännäköiset naiset ovat varsin hauskoja, joten on oleellista, että paikassa jossa viettää 5 vuotta on tarpeeksi hauskaa.


      • hyihemmetti kirjoitti:

        Taitaa sulla pahemmin viirata päässä tai olet jokin työpaikkakiusaaja. Siitä vaan opiskelemaan Kauppakorkeaan pelkkien pillujen takia, eipä minua haittaa=) Älä sitten itke kun et saanutkaan kaikilta vastaantulevilta naisilta pilluja. Katsos kun ne naiset on muutakin kuin käveleviä pilluja. On niillä aivotkin. Mites mahtaisit reagoida jos saatkin pakit? Mahtaa opiskelusta tulla "helppoa" kun päässä ei pyöri mikään muu kuin pillu. Oletko varma, että edes läpäiset tenttejäsi kun et muuta ilmeisesti osaa ajatella kuin pillua? Mites tuon valmistumisen jälkeen, tuleeko sinusta Pillutieteiden maisteri? Minne ajattelit suuntautua työelämään jos päässä pyörii pelkkä pillu etkä osaa ajatella mitään muuta kuin nussimista? Mahtaakohan työn tekemisestä tulla yhtään mitään teikäläisellä?

        Nooh. Omapahan on asiasi. Saahan sitä tietysti itsestään kuvitella liikoja. Varo vaan sitten sitä pillupilvistä tippumista kun sitä pillua ei heruukaan teikäläiselle etkä edes läpäise tenttejä saati sitten koskaan valmistukaan. Mutta joo, saahan sitä unelmoida kunhan pidät realiteetit mielessä.

        Kaikenlaisia perverssejä, sovinistisia psykopaatteja sitä onkin liikkeellä.

        Joko oot purannut sun repressatut tunteet ulos? Nyt pidä mieles et seksuaalisuus on täysin luonnollista ☺️


    • Hei voiko joku vastata kysymykseen, kiitos! :)

      • älätulemeille

        Minä voin vastata, että kaikissa kauppakorkeissa naisten suhteellinen osuus on suunnilleen sama. Lukumääräisesti luulisin, että kaikissa kauppakorkeissa on enemmän naisia kuin pystyt hoitelemaan. Kauniitakin ovat, mutta yleensä ne eivät päästä kovin lähelle.

        Valitse opinahjosi muilla perusteilla. Tai oikeastaan, sinä tuskin pääset valitsemaan opinahjoa, sinut valitaan jos valitaan. Sinun ajatusmaailman omaavat jäävät yleensä ulkopuolelle.


    • blodejakaikkialla

      No vittu mietippä kuka voisi vastata tähän kysymykseen? Miten voisi saada tiedot jokaisesta kauppakorkeest? Itse näkisin asian näin, mitä lännenpänä sitä enemmän suomenruotsalaisia.

      • Haaveiluasteellejää

        Miten niin kuka voisi vastata tähän kysymykseen? Etsitkö jotakin tiettyä henkilöä vastaamaan tähän kysymykseen?

        Kauppakorkeista jos haluaa tietoa niin se löytyy valintaopuksista, ei täältä. Siellä ei yleensä erotella, että missä opinahjossa on helpommin seksiä antavia, koska se ei ole relevanttia.

        Yleensäkin korkeakoulutasolla opiskelee keskimäärin naisia enemmän kuin miehiä riippumatta pääaineesta. Sitä voi sitten kukin miettiä miksi näin.

        Naiset voivat ulkoisesti olla kauniita, mutta se ei vielä tarkoita, että he antavat helposti seksiä, olisivat kiinnostuneita sinusta tai olisivat suomenruotsalaisia tai länsirannikolta. Kaikki kauniit naiset eivät anna automaattisesti seksiä, päinvastoin, jotkut eivät anna ollenkaan, kohtelu voi olla hyvinkin jäätävää ja voit tulla hyvin pahasti torjutuksi.

        Useimmiten tuollaisella asenteella ei päästä edes sisälle asti opinahjoon joten haaveet jäävät vain haaveiluasteelle.


      • Seksi on seksi, se ei ole tärkeää. Se mikä on tärkeää on romantiikka!

        Miks mua luokitellaan joksikin mitä en oo ikinä väittänyt et oon? Outoja purkauksia teiltä hei herrat ja naiset...


      • kassin
        2017AaltoHereICome kirjoitti:

        Seksi on seksi, se ei ole tärkeää. Se mikä on tärkeää on romantiikka!

        Miks mua luokitellaan joksikin mitä en oo ikinä väittänyt et oon? Outoja purkauksia teiltä hei herrat ja naiset...

        Sut luokitellaan sun aloituksesi perusteella. Siitä voi päätellä, että olet juuri seksuaalisuuteen heränneen finninaaman asteella. Nimimerkki kertoo pöyhkeästä luonteesta, jota tosiasiat eivät paljoa kosketa. Kasva ja kehity!


      • kassin kirjoitti:

        Sut luokitellaan sun aloituksesi perusteella. Siitä voi päätellä, että olet juuri seksuaalisuuteen heränneen finninaaman asteella. Nimimerkki kertoo pöyhkeästä luonteesta, jota tosiasiat eivät paljoa kosketa. Kasva ja kehity!

        Älä projektoi itteäs muhun, jooko? ☺️


    • veikonlikka

      Turussa ehdottomasti parhaat. Minä lupaan antaa sinulle.

    • aijjai

      Hhyppää suorilta Pohjanlahden toiselle puolelle ja mene englannin kieliseen ohjelmaan Ruotsin maalle. On naiset kuule viimisen päälle 5/5!

      • shghjsksjss

        Miksi ei ruotsiksi Ruotsissa? Perusteet pitäisi olla hallussa.


    • Tampereeee

      Tampereella taso täysi nolla :(

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      105
      1756
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1367
    3. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      5
      1292
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      144
      1253
    5. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      92
      1250
    6. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      11
      1157
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      22
      1156
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      601
      1114
    9. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      7
      1027
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      11
      964
    Aihe