Mitä mieltä olette yllämainituista?
Entä jos kirjoittaa lapsille niin mikä pienistä kustantajista ylipäätään olisi kiinnostavin?
Pienet kustantajat: Reuna, Nordbooks, S&S
5
207
Vastaukset
- vastg
SS on näistä laadukkain ja hieman eri sarjaa kuin kaksi muuta. En tiedä, julkaisevatko nämä lastenkirjallisuutta, katso nettisivuiltaan.
- reunankirjailija
Jos pääsee reunan kirjailijaksi, on hyvissä käsissä, editointi tehdään viimeisen päälle ja muutenkin pidetään hyvin yhteyttä. Lastenkirjoa reunalla on kolme tai niljäö nimikettä. asia selviää kun googlaat Reunalla.fi
- Kaikkieilaatua
Kustantamo olisi paljon parempi ilman näitä Ginisilmiä.
- kotikirjailija
mitä ihmeen ginisilmiä
- ykaakoo
Niin mietinkin, että kun heillä on se lastenkirjakilpailu, niin haluaisivatko julkaista lisää lastenkirjoja, kun niitä ovat niin vähän julkaisseet. Mulla olis useampikin käsikirjoitus, uusimmasta voisin aloittaa. Mietin vaan mille lähettäisin sen, sillä isoista kustantamoista olen nyt saanut tarpeekseni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1752968
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.642566- 2032220
- 731849
- 1021773
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91651- 1021452
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2171151- 811120
- 951079