Ei ole vieläkään muuttunut windows 7?

näinköonmarkkinat

Eikös kaikkien windows 10 vanhempien (7,8,8.1 jne) pitänyt muuttua tuo päivitys hommeli niin että joko asentaa kaikki tai ei mitään? Minulla teki niin että edelleen tyrkytti 2 valinnaista vakoilupäivitystä jotka jälleen piilotin, niin nyt kun haen päivityksiä niin ei löydä mitään? Minulla on n. 10-15 piilotettua päivitystä niin mietin että joudunko asentamaan ne kaikki eka ja sitten vasta saan uusia päivityksiä?

8

116

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • digi-info

      Jos olet piilottanut Windows 10 päivityksen, se ei asentunut, eikä sitä enää tulekaan, niiden vakoilupäivitysten numeroita on annettu rollup updaten päivityksen osille, jos rollup updaten estää - päivityksiä ei ole saanut enää lokakuun alun lainkaan.
      Toisin sanoen Windows 7 ja 8 tuli pakkopäivitysten piiriin, jaetaan kuukausipakettina eikä sen osia voi enää piilottaa.

      • voi_mikki_minkä_teet

        Niin selvennätkö vielä; kymppipäivitys ei kiinnosta, sen aika on ohi mutta jos käyttäjä on vuosien varrella piilottanut joukon päivityksiä (esim. Win 7-käyttikselle) niin pukkaako MS ne nyt koottuna ryppäänä marraskuusta lähtien pakotettuna takas kehiin, marraskuuta arvelen siksi että vaikka täällä on toisin todisteltu, ei 11.10 isompi pläjäys ja sen jälkeen tulleet "ei-tärkeät" päivitykset ole poikenneet millään muotoa menneitten aikojen itsekontrolloiduista päivityksistä, ts. edelleen sai päättää mitä otti vai ottiko mitään.


    • poistoon_moinen

      Poista koko windows.

      • linuxonvoittaja

        Poistin tosiaan seiskan kun kyllästyin noihin päivityspelleilyihin...nyt mint 17.3 ja ongelmat ohi!


    • "Eikös kaikkien windows 10 vanhempien (7,8,8.1 jne) pitänyt muuttua tuo päivitys hommeli niin että joko asentaa kaikki tai ei mitään?"

      Ei. Ne muuttui sellaiseksi, että ei tule enää kymmentä erillistä päivitystä kuukaudessa vaan ne on kasattu yhdeksi päivitykseksi. Lisäksi se yksi kasattu päivitys sisältää jotain aiemmin julkaistuja päivityksiä, että jos niitä on asentamatta niin se poistaa ne sieltä listoilta nyt.

      "Minulla teki niin että edelleen tyrkytti 2 valinnaista vakoilupäivitystä jotka jälleen piilotin, niin nyt kun haen päivityksiä niin ei löydä mitään?"

      Ei niillä valinnaisilla päivityksillä ole niin väliä. Kunhan asennat kaikki mitä on merkattu tärkeiksi päivityksiksi kun niissä tulee ne pakolliset turvapäivitykset.

      "(esim. Win 7-käyttikselle) niin pukkaako MS ne nyt koottuna ryppäänä marraskuusta lähtien pakotettuna takas kehiin"

      Ei. Microsoft kasaa kuukauden päivitykset yhteen kasaan johon lisäävät joitakin aiemmin julkaistuja ja tämä alkoi jo nyt lokakuussa. Lokakuun yksi päivityspaketti sisältää kaikki turva-aukkojen korjaukset ja se sisältää myös syyskuun suositellut päivitykset.

      Marraskuussa tulee taas marraskuun kaikki turvapäivitykset yhdessä kasassa ja voi sitten tulla esimerkiksi heinä- ja elokuun suositellut korjauspäivitykset ja ne siivotaan sitten pois listoilta.

      Joka kuukausi siis tulee yksi alle 200Mt päivityspaketti.

      • asennan_äxpeen

        "Eikös kaikkien windows 10 vanhempien (7,8,8.1 jne) pitänyt muuttua tuo päivitys hommeli niin että joko asentaa kaikki tai ei mitään?"

        Ei. Ne muuttui sellaiseksi, että ei tule enää kymmentä erillistä päivitystä kuukaudessa vaan ne on kasattu yhdeksi päivitykseksi. Lisäksi se yksi kasattu päivitys sisältää jotain aiemmin julkaistuja päivityksiä, että jos niitä on asentamatta niin se poistaa ne sieltä listoilta nyt.

        // eli virhe oli sanassa "kaikki", oikein on sanoa asennetaan yksi tai ei mitään =)

        "Ei niillä valinnaisilla päivityksillä ole niin väliä. Kunhan asennat kaikki mitä on merkattu tärkeiksi päivityksiksi kun niissä tulee ne pakolliset turvapäivitykset. Joka kuukausi siis tulee yksi alle 200Mt päivityspaketti."

        // siis tulevaisuudessa tulee siis yksi iso paketti kuukaudessa valinnaiset päivitykset (joilla ei ole niin väliä...) erikseen, joko samalla kertaa tai erikseen ripoteltuna eri aikoihin. Ja sekö on suuri muutos nykykäytäntöön? Muuta muutostahan ei tule kuin että pakko naida kun on vihitty. Höh sanon minä.


      • asennan_äxpeen kirjoitti:

        "Eikös kaikkien windows 10 vanhempien (7,8,8.1 jne) pitänyt muuttua tuo päivitys hommeli niin että joko asentaa kaikki tai ei mitään?"

        Ei. Ne muuttui sellaiseksi, että ei tule enää kymmentä erillistä päivitystä kuukaudessa vaan ne on kasattu yhdeksi päivitykseksi. Lisäksi se yksi kasattu päivitys sisältää jotain aiemmin julkaistuja päivityksiä, että jos niitä on asentamatta niin se poistaa ne sieltä listoilta nyt.

        // eli virhe oli sanassa "kaikki", oikein on sanoa asennetaan yksi tai ei mitään =)

        "Ei niillä valinnaisilla päivityksillä ole niin väliä. Kunhan asennat kaikki mitä on merkattu tärkeiksi päivityksiksi kun niissä tulee ne pakolliset turvapäivitykset. Joka kuukausi siis tulee yksi alle 200Mt päivityspaketti."

        // siis tulevaisuudessa tulee siis yksi iso paketti kuukaudessa valinnaiset päivitykset (joilla ei ole niin väliä...) erikseen, joko samalla kertaa tai erikseen ripoteltuna eri aikoihin. Ja sekö on suuri muutos nykykäytäntöön? Muuta muutostahan ei tule kuin että pakko naida kun on vihitty. Höh sanon minä.

        "oikein on sanoa asennetaan yksi tai ei mitään =)"

        Kyllä.

        "siis tulevaisuudessa tulee siis yksi iso paketti kuukaudessa valinnaiset päivitykset (joilla ei ole niin väliä...) erikseen, joko samalla kertaa tai erikseen ripoteltuna eri aikoihin. Ja sekö on suuri muutos nykykäytäntöön?"

        Siis näyttäisi kyllä olevan suositeltuja päivityksiä samassa paketissa.

        Windowsissahan on uudet, ei pakolliset päivitykset valinnaisina päivityksinä ja ne sitten merkitään suositelluiksi kun niitä on testattu pidemmän aikaa.


    • Minulla uusi kone ja Windows 10 käyttö järjestelmä , eikä ole ollut ongelmia päivitysten ja sivujen avautumisien kanssa ,niin kuin oli 7 vehkeellä , se on historiaa ja aikansa elänyt se KONE JA WINDOWS 7 . :) Ei muuta kuin uusi kone ja järjestelmä . :)

      terveisin : Jarkko K :) :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      124
      1197
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1048
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      98
      879
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      112
      818
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      270
      734
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      685
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      667
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      41
      594
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      579
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      545
    Aihe