Demoninko raiskaama.

olikodemoni

Yksi yö heräsin siihen että tunsin että joku oli tullut taakseni.kosketin siis kädellä tätä jotakin.sitten tunsin lievää kipua anaalissani.tätä kesti jonkin aikaa ja sitten tuli sellainen olo kun se loppui että olisi tullut kilo kakkaa sänkyyn.sitten vaivuin uneen vähäksi aikaa ja kun heräsin tunsin että yritettiin toistaa tätä tapahtumaa ja rukoilin voimakkaasti enkeleitä apuun niin tunsin että tämä jokin mureni ympäriltäni ja katosi.ensimmäinen ja toivottavasti viimeinen kerta kun tällaista koin.olen siis uskossa ja joka ilta rukoilen en ymmärrä miksi kohdalleni tuli jotain tällaista.oliko mielestänne demoni,mikä muukaan se oisi voinut olla????

20

103

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pipipipipipi

      Demoni on pääsi sisällä.
      Näet toiveuniasi.

    • abduktion_psykologiaa

      Vähän samanlainen juttu ku ufomiesten anaaliabduktiot? Toiveunta.

    • YmmärränTodella

      Kuule rakas ystävä, voin kertoa, että varmastikin toi oli juuri niin kuin sanoit. Se, oliko se demoni vai jokin muu, sillä ei ole kaiketi väliä, sillä Henkimaailmasta se jokin silti oli. Kerron nyt sinulle kans yhden tosiasian. Olin ollut uskossa (normaali uskossa) pienestä pitäen, minulla oli vahva Usko Hyvään Jumalaan. Tulin sitten hurahtaneeksi, omien pienten töppäysten takia, uskoon vieläkin lujemmin v. 2003. Aloin rukoilla myös aina läheisteni ja kaikkien kärsivien puolesta. Kun sitten joskus v. 2004 tai 2005 sanoin Jumalalle yms. (puhuin paljon silloin Jumalalle kaiken asian), että en ala kivittää Saatanaa enkä syytellä häntä kaikesta, sillä ymmärsin, että niin monet ihmiset ovat kautta aikain laittaneet omatkin asiansa, syytteensä Saatanan niskaan, vaikka niin ei olisi ollutkaan.
      Sanoin siis Jumalalle, että en nyt todellakaan ala kaveeraamaan sen kanssa, mutta en todellakaan suostu syyttämään, kivittämään Saatanaa joka helvetin asiasta. Silloin seuraava yönä tapahtui jotain aivan kauheaa, näin niin todentuntuisen unen siitä, että Saatana/Saatanaksi tekeytynyt olento tuli ja raiskasi minut todella väkivalloin, kivuliaasti kans peräpäähän. Olin todella järkyttynyt, ajattelin ja totesin, että kuinka Jumala yms. voivat sallia minulle, uskovaiselle ihmiselle tapahtua näin, vaikka en juuri nimenomaan mitään, ketään kohtaan toiminut väärin.

      Myös sen jälkeen, joskus myöhemmin, näin sellaisen unen, yhtälailla todentuntuisen, että jokin Iso Paholais-Valtias (kuin jokin Ilkeä, sadistinen Jumala) otti minua voimalla alaleuasta kiinni ja mursi sen ja lausui samalla Isä Meidän-rukouksen. Myös muitakin ihan hirveitä unia ja myöhemmin vielä hirveämpää live-kohtelua olen saanut kohdalleni juuri Jumalilta yms. Minulle selvisi jälkikäteen, vuosien päästä, että kyseinen "Saatana" olikin joku Noista Valtiaista, joka halusi noin törkeällä tavalla opettaa minua uskomaan, että Saatana on Paha. Minulle selvisi myös, että Saatana, se joka siihen "tehtävään" on nimetty, ei ole syyllinen eikä syypää paljon mihinkään, vaan Valtiaat itse ovat sitä roolia esittäneet, juuri ilmeisesti sen takia, että saisivat meidät ihmiset uskomaan ja pelkäämään jotain Pahaa, kuten Saatanaa.

      Neuvon sinua pysymään ihmisten kanssa erittäin paljon tekemisissä, voit hakea toki apua myös esim. papeilta, he eivät kyllä vähättele tai mitätöi tollaisia asioita. Ole todellakin paljon tekemisissä ihmisten kanssa, älä missään nimessä jää yksin tai jonkun uskonlahkon piiriin. Pysy normaali-uskovan Kirkon piirissä, jaa asioita, kokemaasi. Tarvittaessa, kun jos asiat menevät vielä pahemmaksi tai jatkuvat liian pahoina, niin hae apua myös esim. avohoidon kriisi-avusta, siis psyk.poleilta. Tämä siis, jos esim. Valtiaat alkavat laittaa esim. harhoja sinulle, joita et kestä, niin saat apua siihen avohoidon puolelta. Tällaisia asioita, ikävä kyllä tapahtuu, mutta niistä harvat uskaltavat puhua, pelkäävät kaiketi leimautuvansa. Hae apua, äläkä jää missään nimessä ikinä, koskaan yksin, Elämä ja asiat, kipeät ja vaikeatkin juuri, on tehty jaettavaksi. Puhu myös asiat ulos päästäsi, älä anna niiden jäädä mieleesi mörköilemään, vaan ota puhumisen lisäksi myös vaikka taiteet avuksi. Piirrä tunteesi tai asiat paperille, tai vaikkapa tee niistä asioista runoja. Tärkeintä on, että et jää yksin ja että "ulostat" sen kaiken kokemasi, ja myös kaiken, mikä ikinä sinua ja olotilaasi häiritsee, vaikka just piirtämällä tms. Voit myös aina puhua Jumalille yms. Valtiaille ja enkeleille, eli niille Henkiolennoille, jotka useimmiten ovat mukana tässä elämässämme. Jollekin nyt ala puhumaan, koko homma, kaikki paska ulos, ettei se jää mieleesi peikkoilemaan ja mörköilemään ja sillä tavoin sitten sairastuttamaan sinua. Voimia ja hae apua! Puhumalla kaikki hoituu, ja taiteet siihen mukaan!

      • Saat.ana

        "Myös sen jälkeen, joskus myöhemmin, näin sellaisen unen, yhtälailla todentuntuisen, että jokin Iso Paholais-Valtias (kuin jokin Ilkeä, sadistinen Jumala) otti minua voimalla alaleuasta kiinni ja mursi sen ja lausui samalla Isä Meidän-rukouksen."

        Sait takaisin sen, minkä teit 1500-luvulla syyttömille ihmisille. Olit silloin julma jesuiitta espanjassa.


      • Saat.maksaa.nyt

        Kaiken saat maksaa mitä ole tehnyt.


      • MeOllaanMaksettuAjatSitt
        Saat.ana kirjoitti:

        "Myös sen jälkeen, joskus myöhemmin, näin sellaisen unen, yhtälailla todentuntuisen, että jokin Iso Paholais-Valtias (kuin jokin Ilkeä, sadistinen Jumala) otti minua voimalla alaleuasta kiinni ja mursi sen ja lausui samalla Isä Meidän-rukouksen."

        Sait takaisin sen, minkä teit 1500-luvulla syyttömille ihmisille. Olit silloin julma jesuiitta espanjassa.

        Ai mistäs sinä sen tiedät, että olen ollut silloin ollut jesuiitta espanjassa, julma vieläkö sellainen? Oltiinko kenties naapureita sun kanssa Vlad-seivästäjä, joka perseeseen yhtälailla seivästit, Saat.anaaliin? Oletko varma, ettei oltu myös sitä edeltävissä elämissä joskus toisin päin, että sinä olitkin joku spartalainen Hirviö, joka aika moneen kertaan miekkoines sukelsit mun anaaliin?

        Ja mikäs muutenkaan sinä olet noin pitkävihainen, kun oikeasti et voi tietää kenenkään meidän poluista, eletyistä elämistä? Kuule, olen nykyaikana eläneistä ihmisistä yksi just julmimmin, pahimmin, raadollisimmin uhrattu ja myös kidutettu koko 11 vuoden ajan, jatkuvasti! Että, älä sinä kuule tule, Saat.anan kaksoisveli meille kellekään sanomaan, että muka vielä saamme "ansaitsemamme" mukaan. Koskas sinä alat maksamaan omiasi, katsos kun silloin historian aikoihin, aina ikuisuuksista Noita-vainojen loppuun asti, aika monet joutuivat usein oman henkensä edestä ehkä tekemään toisille jotain. Siis mistä helvettiä tollaisia noitia nykymaailmassa riittää, eikös sun tullut elo ties päähän jo esihistorialliseen aikaan.

        Sä sitä paitsi et tiedä mitään faktoja, tosiasioita, sä luulet vaan tietäväs, kun sulle Henkimaaliman kautta Valtiaatkin voivat "laulaa" mitä vaan. Etkö sä ole jo oppinut vuosien varrella, että Valtiaat ne justiinsa kuules valehtelee, ja helvetin pahasti, ovat todella törkeimmin valehdelleet hengenvaarallisesti jo 11 vuotta. Ovat Väkevästi Eksyttäneet myös erityisesti koko tän yli 2 vuotta, hengenvaarallisesti syyttömille ihmisille. Ja tiedä vielä sekin tosiasia, aina kun me sinne Henkimaailmaan kuollaan pois, niin jokainen meistä ihmisistä joutuu silloin jo, sen juuri päättyneen elämän jälkeen maksamaan ihan hirveetä sietämätöntä kidutusta ja tuskaa, mistä ei pääse ikinä pois. Joten älä tule selittämään, että vieläkinkö mun/meidän kenenkään pitäis alkaa maksaa jostain 500 vuoden takaisista ylitsepääsemättömistä asioista. Meille kaikille kuuluu Kristinuskon pelastus, alkuperäinen Jeesus Ristiinnaulittiin ja meille sen lisäksi kuuluu ihan kaikki se muukin pelastus, koska olemme aina olleet siinä uskossa, siihen uskoon kastetut, kasvetut. Ja Kristinuskoon nimenomaan kuuluu lähimmäisenrakkaus ja anteeksianto. Sun kaltaisilles Ikuisille kostajille (500 vuoden takaa) ja jihad-halujas muita kohtaan ei voi kyllä kohta enää antaa anteeks, ei moni Ylhäälläkään.


      • Saat.ana

        Perästä kuuluu tekojen mukaan,


      • LuuletTosiaanLiikoja
        Saat.ana kirjoitti:

        Perästä kuuluu tekojen mukaan,

        Itselles vaan, katsos mikään yli-hammurabin eikä yli-sharia-laki ei kuulu, eikä päde Universaalissa Uskossa eikä Kristinuskossa. Ja me olemme maksaneet jo yli 300 milj. kertaa liikaakin kaiken, minä jopa varmaan jo n. 1000 milj. kertaa liikaakin. Olen laskenut nämä oikeasti hetkissä näiden 11 vuoden aikana, jolloin jouduimme kokemaan ylitsepääsemätöntä tuskaa, kidutusta kauheaa ja jatkuvaa HenkiValtojen kautta. Mene sinä vaan, Saatanan alku, maksamaan omat tekosi, tiedäthän kai, että myös pahat ajatukset toisia kohtaan varsinkin ja pahat sanat ja tollaiset toivotukset joutuu jokainen maksamaan.

        Jos et ymmärtänyt noita aikaisempia vitsi-heittoja, niin ole sitten tosikko, vesikko ja maksa omasi. Nääs kun niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan, saat takaisin samalla mitalla kuin mitä teet toisille. Katsos me pistetään vaan samalla mitalla ja jo samantien laitetaan kaltaisilles maksu eikä 500 vuoden jälkeen, kuten sinä omiasi luuleva, Henkimaailman höynäyttämä.


      • Saat.ana
        LuuletTosiaanLiikoja kirjoitti:

        Itselles vaan, katsos mikään yli-hammurabin eikä yli-sharia-laki ei kuulu, eikä päde Universaalissa Uskossa eikä Kristinuskossa. Ja me olemme maksaneet jo yli 300 milj. kertaa liikaakin kaiken, minä jopa varmaan jo n. 1000 milj. kertaa liikaakin. Olen laskenut nämä oikeasti hetkissä näiden 11 vuoden aikana, jolloin jouduimme kokemaan ylitsepääsemätöntä tuskaa, kidutusta kauheaa ja jatkuvaa HenkiValtojen kautta. Mene sinä vaan, Saatanan alku, maksamaan omat tekosi, tiedäthän kai, että myös pahat ajatukset toisia kohtaan varsinkin ja pahat sanat ja tollaiset toivotukset joutuu jokainen maksamaan.

        Jos et ymmärtänyt noita aikaisempia vitsi-heittoja, niin ole sitten tosikko, vesikko ja maksa omasi. Nääs kun niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan, saat takaisin samalla mitalla kuin mitä teet toisille. Katsos me pistetään vaan samalla mitalla ja jo samantien laitetaan kaltaisilles maksu eikä 500 vuoden jälkeen, kuten sinä omiasi luuleva, Henkimaailman höynäyttämä.

        Joudut maksamaan pahat ajatuksesi, niinkuin hyvät ajatuksesi. Kaikista ajatuksista tulee palkinto, hyvistä ajatuksista hyvä palkinto. Karmanlaki on vääjäämätön ja siihen ei uskonnot voi vaikuttaa.


      • Unilogia
        Saat.ana kirjoitti:

        "Myös sen jälkeen, joskus myöhemmin, näin sellaisen unen, yhtälailla todentuntuisen, että jokin Iso Paholais-Valtias (kuin jokin Ilkeä, sadistinen Jumala) otti minua voimalla alaleuasta kiinni ja mursi sen ja lausui samalla Isä Meidän-rukouksen."

        Sait takaisin sen, minkä teit 1500-luvulla syyttömille ihmisille. Olit silloin julma jesuiitta espanjassa.

        Minä kaa näin sellasen unen et joku piru istutti minut lipputankon päähän pers aukostaan kiinni ja veti sitte minut ain lipputankon juuree asti ja se liputanko kulki mun persereijjäst sisää ja suusta ulos. Lipputankon juures sit piru pani minuun viäl pilluu.


      • Daemons

        Olen huomannut, että riivaajiin toimii parhaiten välinpitämättömyys. Kun et huomioi jotain, niin ne lopettaa sitten kun ne kyllästyy. Riivaajatkin on vain mielikuvitusta ja kuvitelmaa, joten no problem. Alitajunta voi olla sellainen "riivaaja", ja sen jutuista ei tarvitse niin välittää. Alitajunnan tuotokset on mielikuvitusta pohjimmaltaan. Alitajunnan ansaan ei pidä jäädä.

        Mm. theravada-buddhalaiset menetelmät tarjoavat tehokkaita vastalääkkeitä alitajunnan harhoja vastaan. Tarkkailumeditaatio muun muassa.


    • najuka

      Vaikuttaa ihan riivaajien neuvoilta,karman lait,valontuojat,meediot,henkiolennot,yms.Kaikki pahaatekevät ilmiöt ovat yksik.demonihenkiä,paholainen on paha alusta asti,koska siinä ei mitään hyvää ole.Ota siis Jeesus vastaan ja huuda Hänen nimeään avuksi vastaavassa tilanteessa,äläkä kuuntele noita typeriä neuvoja,mitä tuossa edellä oli!Tiedän kokemuksesta mistä kirjoitan,maailmassa on jatkuvasti miljoonia demonia kiusaamassa ihmisiä,tämä on totuus!!

      • Daemons

        Niin, eikä ne lopeta jos vastaat niille mitä tahansa. Ne vaan yltyy siitä.


      • JättäisRauhaan

        Luulis jo nimimerkin kertovan kumman puolella on, Hyvän vai Pahan. Kyllä mun mielestäni on paras vaan just nimenomaan samantien pistää "samalla mitalla" takaisin, eikä antaa tollaisten riehua täällä palstoilla, koska ne nimenomaan vaikuttavat erittäin vaarallisella tavalla nuoriin yms.
        Olen itse neuvonut tota aloittajaa just kaikenlaisilla, maallisilla mutta myös henkisillä (papeilla yms.) neuvoilla. Ainoastaan tolle "Saat.ana"-viestittäjälle on pakko vastata pahasti, että osaa jättää just noi nuoret ja muut herkät rauhaan. Koska noita asioita tapahtuu, ikävä kyllä oikeasti, mitä aloittajakin on kuvannut, niin siihen ei tarvita yhtään Saat.anaa helvetin pahasti ja vaarallisesti vastailemaan. Asiat ovat jo aikaisemmin, ennen sitä, olleet jo ihan liian pahoja.


      • Saat.ana
        JättäisRauhaan kirjoitti:

        Luulis jo nimimerkin kertovan kumman puolella on, Hyvän vai Pahan. Kyllä mun mielestäni on paras vaan just nimenomaan samantien pistää "samalla mitalla" takaisin, eikä antaa tollaisten riehua täällä palstoilla, koska ne nimenomaan vaikuttavat erittäin vaarallisella tavalla nuoriin yms.
        Olen itse neuvonut tota aloittajaa just kaikenlaisilla, maallisilla mutta myös henkisillä (papeilla yms.) neuvoilla. Ainoastaan tolle "Saat.ana"-viestittäjälle on pakko vastata pahasti, että osaa jättää just noi nuoret ja muut herkät rauhaan. Koska noita asioita tapahtuu, ikävä kyllä oikeasti, mitä aloittajakin on kuvannut, niin siihen ei tarvita yhtään Saat.anaa helvetin pahasti ja vaarallisesti vastailemaan. Asiat ovat jo aikaisemmin, ennen sitä, olleet jo ihan liian pahoja.

        Ja ne pahenevat näköjään edelleen..


      • EnTodellakaanPelkää
        Saat.ana kirjoitti:

        Ja ne pahenevat näköjään edelleen..

        Ei kiinnosta, omassa päässä ne pahenee vaan, jotka niitä aina kylvää toisten elämään. Osaatko jo lähteä mun sisältä?


      • olepeloton
        EnTodellakaanPelkää kirjoitti:

        Ei kiinnosta, omassa päässä ne pahenee vaan, jotka niitä aina kylvää toisten elämään. Osaatko jo lähteä mun sisältä?

        Planeetan henki on jokaisen ihmisen sisällä eikä voi lähteä pois.

        Siunausta.


      • Tsemppiä
        olepeloton kirjoitti:

        Planeetan henki on jokaisen ihmisen sisällä eikä voi lähteä pois.

        Siunausta.

        Kiitos sinulle samoin ja myös koko Universumille, olentoineen! Sinunlaisiasi vastaajia, kirjoittajia tarvitaan lisää, että Maailmassa olisi enemmänkin niitä, jotka välittävät ihmisistä. Ikävää nähdä, että tällä koko suomi24.fi-palstoilla on niin paljon kovia, tunteettomia ihmisiä, jotka heittävät todella pahaa paskaa toisten niskaan. Tuntevat sitten vissiin itsensä paremmiks. Itseltään kyllä vaan siten karkottavat kaikki ihmiset, luotaan. Parhainta jatkoa kaikille, oikeasti!


    • skepmuukkonen

      Meillä on monia selittämättömiä ja selvittämättömiä asioita sekä varsin aidontuntuisia kokemuksia. Asiaan vaikuttaa myös se, että ihmiskunta elää edelleenkin muinaisen uskomuksellisen "tiedon" värittämänä. Uskotaan mm. edelleen, että ihminen on ns. kaksijakoinen... henki ja ruumis... ja että meidän näkyvän maailman takana, sivulla, yllä, alla tai ympärillä, tai jossain, on toinen, meille näkymätön maailma, tai jopa kaksi.... Taivas ja helvetti. Ja tietenkin toinen vaikuttava asia on se, että me ei vielä tiedetä kaikkea, tai ei haluta uskoa, mitä tiede sanoo asista, tai yksinkertaisesti emme ole tietoisia ilmiöstä ja sen aiheuttajasta. Tietämättömyyskin lisää tuskaa.

      Uskomuksellisia asioita tulee meidän tietoisuuteemme monia kanavoita pitkin... ihmiset, elokuvat, videoklipit, kirjat, tarinat, raamattu, koraani, musta raamattu, tiede, rajatieto, parapsykologia, noituus, saatananpalvonta, illuminati, Skull and Bones, Juhan af Gran, Zecharia Sitchin, ja lukuisa joukko ennustajia, profeettoja, hihhuleita, uskontokuntia, foliopipokultti, salaliittoteoreetikot jne jne jne. Meidän mielemme voi olla yksi hiton iso negatiivisten asioiden kaatopaikka, joten ei ole ihme, jos koemme ahdistavia unia, pelkoja yms. ja jopa sairastumme psykoosiin.

      Unessa kokemukset voi tuntua yhtä aidoilta kuin ollessa hereillä. Olen itse saanut puukosta, on ammuttu, lyöty, olen pudonnut, lentänyt, kuollut, herännyt kuolleista, ollut autokolarissa, on kuristettu, kutitettu, kaiveltu, kidutettu jne jne jne. ja ne myös tuntuu. Esim. eräs puukotus aiheutti aidon tunteen, kuinka lämmin veri valui vatsalleni ja jaloilleni. Varsinkin siinä unen rajamailla todellisuuden ja unen sekoittuminen tuottaa varsin todentuntuisia kokemuksia. Kerran katselin telkkaria silmät lupsuen ja yhtäkkiä lensin seinän läpi mustaan tyhjyyteen, jonka aistin hyvin. Sitten n. vartin sisään heräsin sohvallani ja koin sen olleen erittäin aidon tuntuinen singahdus. Eräs valveuni aiheutti melkoisen säpsähdyksen, kun yhtäkkiä vieressäni oli huligaani joka löi pesarilla. Voimakkain kokemukseni on ollut demoninen uni, jossa näin sängyn läpi tulevia demoneiden harmaita kouria pitkine kynsineen ja ne alkoi kiskomaan minua läpi sängyn. Kokemus oli niin voimakas, että herätessäni huomasin ihossani punaisia viivoja ja sormenpään kokoisia läiskiä. Tästä voi helposti uskoa kokeneensa jotain aitoa. Kuitenkin olen itse tietoinen, millaisia fyysisiä ilmiöitä mieli voi saada aikaan. Kokematonta tällainen voi säikyttää todella pahasti.

      Eli jos näet pelottavan unen, voi lohduttautua sillä, että se on satavarmasti mielesi tuottama ilmiö ja kokemus. Kun aivot ei tiedosta ulkomaailmaa, olet käytännössä yksin aivoihisi tallennettujen asioiden kanssa. Voit vain kuvitella, mitä kaikkea siellä voi tapahtua. Olet silti turvassa peittosi alla, eikä mikään todellinen uhkaa.

    • LeijoLeemola

      Ehkä kannattaa ensi kerralla ryypätä vähemmän niin et näe noin omituisia painajaisia. Ei se viina uskovaisellekaan hyvää tee.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1766
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1679
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      14
      1468
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1164
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1153
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      5
      1151
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1106
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1101
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1089
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1074
    Aihe