Eli oon 13 vuotias tyttö ja tarvitsen apua haluaisin kertoa kaverilleni että minua on seksuaalisesti hyväksikäytetty . Vanhempiani ei kiinnosta
Miten kerron seksuaalisesta hyväksikäytöstä?
Tyttösateessa
6
409
Vastaukset
- ekana
Mene lääkäriin ja kerro siellä mitä sinulle on tapahtunut.
- äitykkä
Ota yhteyttä Suomen Delfinsiin, sieltä löytyy keskusteluapua ja neuvovat sinua kuinka kerrot eteenpäin asioistasi joita olet joutunut kokemaan.
- dwadaw
ota yhteys suomen sisäministeriöön jossa teet lähetteen uuden lain hyväksymiseen ja teet adressin 300 ihmiselle missä on 200hyväksyntää ja siitä pakenet maanpakoon
- Poika.varjoiselt.kujalt
Eix noit nimiä pidä olla 15000 nimee?
- MikseiKukaanAuta
Mene poliisilaitokselle. Kerro poliisille mitä on tapahtunut, he neuvovat.
- Ethcvj
Poliisille, vanhemmille ja terkkarille tieto.
Tsemppiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121771
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1261569Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras761365- 301292
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne1271116Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221001Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet46998- 22987
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n66858- 46783