Eli oon 13 vuotias tyttö ja tarvitsen apua haluaisin kertoa kaverilleni että minua on seksuaalisesti hyväksikäytetty . Vanhempiani ei kiinnosta
Miten kerron seksuaalisesta hyväksikäytöstä?
Tyttösateessa
6
409
Vastaukset
- ekana
Mene lääkäriin ja kerro siellä mitä sinulle on tapahtunut.
- äitykkä
Ota yhteyttä Suomen Delfinsiin, sieltä löytyy keskusteluapua ja neuvovat sinua kuinka kerrot eteenpäin asioistasi joita olet joutunut kokemaan.
- dwadaw
ota yhteys suomen sisäministeriöön jossa teet lähetteen uuden lain hyväksymiseen ja teet adressin 300 ihmiselle missä on 200hyväksyntää ja siitä pakenet maanpakoon
- Poika.varjoiselt.kujalt
Eix noit nimiä pidä olla 15000 nimee?
- MikseiKukaanAuta
Mene poliisilaitokselle. Kerro poliisille mitä on tapahtunut, he neuvovat.
- Ethcvj
Poliisille, vanhemmille ja terkkarille tieto.
Tsemppiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11536Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras901444Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221031Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva182867Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2767Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks42721Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks28708- 100703
- 7684
- 60663