Samana vaiko Juan Dolio

Taru

Moi!

Onko kukaan käynyt Juan Dolion rannalla olevissa hotelleissa, paikka on n.50km.Santo Domingosta ja Karibian puolella ? Entä Samanassa oleskelleita?

Kumpaa suosittelette? Juan Doliossa iso all inclusive hotelli, Samanassa pieni, johon ateriat eivät sisälly. Hinta on suurinpiirtein sama.. vaikea valita, pliis mielipiteitä asiantuntioilta, kiitos etukäteen!

3

661

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuija

      Olen ollut v. 2001 Juan Doliossa, en valitettavasti muista hotellin nimeä.
      Etelärannikko, missä Juan Dolio on, on aivan ihana. Siellä on se "kunnon" meri, eli Karibianmeri. Tosi kaunista. Sehän on aika turistialuetta, mutta muistaakseni siitä pääsee bussilla liikkumaan pääkaupunkiin ja myös toiseen suuntaan, eli voisi nähdä muutakin kuin sitä hotellialuetta. Eteläpuoliskolla on yleisesti ottaen parempi hotellien taso kuin esim. pohjoisessa.

      Olen ollut myös muutaman kerran Samanassa, tosin hotellissa en ole siellä ollut. Samanahan on koillis-idässä, ja hipoo Karibianmeren laineita, joten sielläkin on kaunista rantanäkymää, verrattuna esim. Puerto Plataan ja muihin pohjoisosan alueisiin. Jos menet Samanaan, kannattaa käydä valasretkellä (15.2-15.3 aikana).

      Itse pidän enemmän all inclusivesta kuin bed-n-breakfastista. Tämä ei tarkoita sitä, että lojuisin hotellilla kaiket päivät. Päinvastoin, kiertelen päivisin eri puolella tutustumassa paikalliseen elämään. All inclusive hotelli on loistava "tukikohta" jonne on kivata palata retkeltään iltapäivän lounaalle, snackille tai illalliselle. Aamiaisbuffetkin on runsas. Lepopäivinä on kiva nauttia hyvistä ruuista ja juomista sekä tietenkin ohjelmatarjonnasta!
      Samanassa on aika kalliit hinnat ravintoloissa, eikä tarjontaa ole kovin paljon, joten jos siellä hotellissa todella ei ole all inclusive-mahdollisuutta, voit laskea matkan hinnan päälle reilusti lisää syömisiin ja juomisiin.

      Eli sinun sijassasi ITSE lähtisin Juan Dolioon. Käy toki nettisivuilla ym. ja etsi lisää tietoa kummastakin paikasta!

      • tuija

        eli sori, tuli väärä otsikko :)


      • Taru

        Kiitos vinkeistä!
        Kova matkakuume on jo..
        Reissuun maaliskuussa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1234
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1036
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      61
      778
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      730
    5. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    6. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    7. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      684
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      37
      636
    9. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    10. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      612
    Aihe