PANKIN TILIOTTEET JA KUITIT Ei TOIMI

Mikä pielessä, kun esim. osuuspankin verkkotiliotteet ja kuitit ei näy oikein, tallennuksen jälkeen, näkyviin tulee vain sellaista teksti"pötköä".
Mikä on oikea avausohjelma jne. ?

8

2404

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • öhöhöhöh
    • millionääri
    • Katsele.kuitteja
      • Ja.jos.ei.tuo

Toimi niin ota kuvakaappaus painamalla PrintSreen näppäintä ja sitte painttiin ja liitä ja tallenna niin siinä se on

• Taitaa olla taulukkolaskentaohjelma jolla ne avataan. Oikea ohjelma riippuu käyttöjärjestelmästä.

• googlettaja

Löysin googlettamalla seuraavaa..........

Tiliotteen katseluvaihtoehtoina ovat:

Avaa tiliote omaan ikkunaan
      Tiliote aukeaa omaan ikkunaansa, josta voit tallentaa sen koneellesi Tiedosto -> Tallenna nimellä -toiminnolla (File -> Save as). Tallentamasi tiliotteen voit avata myöhemmin selaimessa (esimerkiksi Internet Explorer) komennolla Tiedosto -> Avaa (File -> Open) tai kaksoisklikkaamalla tallentamasi tiedoston nimeä tai ikonia.
      Lataa tiedostona
      Lataa pelkät tiliotetapahtumat tiedostona ja Lataa tiliote tiedostona -linkit. Tiedot on tiedostossa aseteltu CSV- muotoon (comma-separated values, tekstitiedosto, jonka taulukkorakenteen eri kentät on eroteltu toisistaan pilkuilla ja rivinvaihdoilla).

Jos käytössäsi on Excel tai automaattisesti tiedostomuodon tunnistava taulukkolaskentaohjelma, niin tiedot avautuvat ohjelman näytölle aseteltuna.

Jos käytössäsi ei ole automaattisesti tiedosto muotoa tunnistavaa taulukkolaskenta ohjelmaa, sinulle avautuu näyttö, jolta voi Avata (Open) tai Tallentaa (Save) pelkät tiliotteen tapahtumat tiedostona omalle koneellesi.

Voit avata tiedostot esimerkiksi Excelissä komennolla Tiedosto-> Avaa (File -> Open). Laita avattavan tiedoston tiedostotyypiksi Tekstitiedostot, niin saat listan tallettamistasi tiliotetiedoista. Jos avaat tiedoston klikkaamalla tiedoston kuvaketta/nimeä, eivät sarakkeet asetu oikeille kohdilleen.

Lataa pelkät tiliotetapahtumat tiedostona ja Lataa tiliote tiedostona -linkeistä ladattavat tiedostot eivät ole kirjanpitokelpoisia tiliotteita, vaan sisältävät olennaiset tilitapahtuma- ja/tai saldotiedot.

• pdf-toimii

"Verkkotiliotteen virallisuus

Verottaja hyväksyy itse tulostetut tiliotteet ja kuitit verovähennyksen perusteeksi. Verkkotiliotteen voi myös liittää sähköisen tukihakemuksen liitteeksi esimerkiksi Kelan tai oman kunnan sosiaalitoimen sähköisessä asiointipalvelussa. Toimitettaessa verkkotiliotetta eteenpäin kolmannelle osapuolelle, tulee se muistaa avata ja tallentaa suoraan pdf-muotoisen "Avaa tiliote omaan ikkunaansa" -linkin kautta."

Tuo on OP:n ohjeissa.

• 237

Kait tallensit verkkotiliotteen PDF muodossa. Avaa verkkotiliote ja tallenna tiliote oikealla ylhäällä olevalla nappulalla "Lataa"

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      832
    2. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      362
      831
    3. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      76
      630
    4. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      615
    5. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      65
      605
    6. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      599
    7. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      30
      566
    8. En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä

Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.
      Ikävä
      25
      540
    9. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      123
      539
    10. Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla

Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei
      Kemijärvi
      48
      537
    Aihe