Mikä voisi olla mahdollisimman hyvä ohjelma esitteen tai pienen kuvaston tekemiseen?
Nyt on hakusessa joku ohjelma jolla saa tuotettua sähköisiä tai tulostettavia esitteitä ja pieniä kuvastoja 14 vuotiaan tytön harrastusta mainostamaan. On kysytty myös yrityksiltä hintaa, mutta tulee liian kalliiksi ja tyttö olisi innokas tekemään esitteensä itse.
Asiattomat kommentit voi jättää kiitos pois.
Ohjelmaa esitteen tekemiseen?
Tytölletekemistä
1
606
Vastaukset
- Canonisti_____minäkin
Tässä on säikeessä puhutaan videoiden tekoon ja näyttämiseen käytettävistä ohjelmista. Jos tarkoitus on tehdä harrastuksesta pieni esittelyvideo, niin silloin Mac ja sen mukana tuleva iMovie on helppokäyttöinen valinta.
(Jos taas kyse on taitto-ohjelmista, niin mikä tahansa tekstinkäsittelyohjelma käy. Macillä on Pages, Linuxilla on esimerkiksi OpenOffice ja MS:lle varman sitten Word. Esimerkiksi kolmelle palstalle jaettuna esitteen saa näppärästi taitettua kapeaksi ja korkeaksi.)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 432756
- 952724
- 1982390
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281953- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161471Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3581279Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51249