Nyt olisi sellainen tilanne, että vuokraisäntä on kuollut ja minä olen pois muuttamassa vuokra-asunnosta.
Vuokravakuus on pankissa minun nimissä, mutta jäissä.
Kuolinpesä ei vastaa meileihin eikä puhelimeen enkä saa ketään allekirjoittamaan vuokravakuuden vapauttamista.
Nyt on jo kuukausi vierähtänyt.
Toisin sanoen ketään ei kiinnosta sormeaan nostaa jotta saisin avattua eston tililtä ja vakuudet jälleen käyttööni.
Pankista sanottiin että vaativat todistuksen siitä kuka omistaa osakkeen ja vastaavan henkilön valtuutuksen jossa allekirjoituksella ilmoitetaan minulla olevan oikeus lopettaa vakuustili.
Kuolinpesää ei kiinnosta rahat joita eivät kuitenkaan saisi ja pankki pitäisi mielellään suurehkon summan jäissä.
Minnehän tästä ottaisi yhteyttä kun lakimiehetkin tulevat kalliiksi?
Kuollut vuokraisäntä
8
298
Vastaukset
- KuolemaKorjaa
Ainakaan avaimia ei kannata palauttaa ennen vakuuden takaisin saamista. Avaimet luulisi kiinnostavan kuolinpesän osakkaita. Ota yhteyttä talon isännöitsijään, hänen kauttaan voisit saada sanan jollekin kuolinpesän osakkalle.
- APvuokralainen
Palautin avaimet henkilölle jolle vuokratkin maksoin. Syyskuussa kaikki olikin näennäisesti ok. En voinut oikein pidellä avaimia koska muuten saatetaan vaatia vuokraa kuluvalta ajalta.
- sdfrgtyhj
Eikös se vuokra pitäisi maksaa vuokanantajan kuoleman jälkeen kuolinpesälle, eikä vaan jollekin henkilölle?!
- jkhhkhkkhjkjh
Kysypä maistraatista ?
Pyydä isännöitsijää todistamaan, että sanot vuokrasopimuksen kirjallisesti irti?- APvuokralainen
Tämä hyvä mikäli homma jatkuu eikä ketään saa kiinni. Onneksi sentään oman tilin puolella takuut.
- kenelle
Kenelle olet irtisanonut asunnon? Jollekin kuolinpesän osakkaalleko? Vai oliko vuokraisäntä vielä silloin, kun irtisanoit asunnnon?
- APvuokralainen
Itse irtisanomisen osakkaalle, henkilölle joka oli ottanut juoksevat asiat hoitoonsa.
Nämä kaikki tapahtumat sattuivat kesä-syksyn aikana ja nyt syksyllä ex-asunnossa alkoi linjasaneeraus eli putkiremppa. - ylivuokralainen
APvuokralainen kirjoitti:
Itse irtisanomisen osakkaalle, henkilölle joka oli ottanut juoksevat asiat hoitoonsa.
Nämä kaikki tapahtumat sattuivat kesä-syksyn aikana ja nyt syksyllä ex-asunnossa alkoi linjasaneeraus eli putkiremppa."...henkilölle joka oli ottanut juoksevat asiat hoitoonsa..."
No käännypä ensin tämän puoleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1006404
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303833törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283210Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3701736- 331398
- 271340
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi46979Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11966Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11890- 42869