Voisiko joku katsoa:
Eilisestä jäi todella paha olo. Eräs naishenkilö tosi kylmä ja kova käytökseltään.
Hän ei juuri vastannut minulle, kun yritin keskustella. Epäili, vähätteli, ym.
En oikein enää tiedä kuinka jatkaa hänen kanssaan, olen yrittänyt vuosia tutustua, lähentyä, koska on tullut sukuuni..
Näkisikö joku tähän, miksi ei pidä minusta, onko näin oleva aina?
Onko tahallaan ilkeä, vai eikö vaan osaa olla muuta?
Murheitakin
2
368
Vastaukset
- Näkiää
Hiemman varovaisuutta hänen kanssaan,kärsivällisyyttä myös on syytä edetä harkiten.Sinullakin on tästä jotain uutta opitavaa älä tee hätiköityjä johtopäätöksiä.Hän on sinun vihamiehesi ja sinulla on viellä rohkeutta panna vastaan ilkeämiellisyydelle.Sinä tulet viellä voittamaan hänet ja se onkin sinulle yllätys.Näiden kahden ihmisen välit eivät ole kunnossa ja hän purkaa vihaanssa vääriin ihmisiin.Näkyy paljon rajoituksia olevan hänen elämässään jotka helpotaisivat puhumalla.Ne on kyllä pikku hiljaa väistymässä häneen elämässtään,teidänkin välit selkenevät sen myötä.Jokin uusi tavoite onnistuu sinulla,ole rohkea ja uskalias,sillä tällä kertaa suoranainen häpeämättömyys kannattaa.Näkiä
- Nainennaistavastaanmiks
Kiitos ihana Näkiää! Kyllä siltä tuntuu, että on vihamieheni. En vaan tiedä syytä, en ole ikinä antanut ns. takaisin hänelle. En myöskään kertonut kuinka ilkeytensä ja vähättelynsä minuun vaikuttaa.
Mielenkiinnolla odotan tulevaisuutta, kuinka asiat menee, oppiiko mitään elämän myötä.
Hieno juttu, jos välimme selkenee.
Ihanaa jos elämääni tulossa jotakin hyvää, onnistumista jossain. Pidän nuo neuvosi mielessäni. Koitan jaksaa..
Kiitos ja valoisaa talven odotusta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 542814
- 88964
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!12945- 49876
- 81815
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35761- 91683
Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27650Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap85596- 48575