Voisiko joku katsoa:
Eilisestä jäi todella paha olo. Eräs naishenkilö tosi kylmä ja kova käytökseltään.
Hän ei juuri vastannut minulle, kun yritin keskustella. Epäili, vähätteli, ym.
En oikein enää tiedä kuinka jatkaa hänen kanssaan, olen yrittänyt vuosia tutustua, lähentyä, koska on tullut sukuuni..
Näkisikö joku tähän, miksi ei pidä minusta, onko näin oleva aina?
Onko tahallaan ilkeä, vai eikö vaan osaa olla muuta?
Murheitakin
2
369
Vastaukset 2
- Näkiää
Hiemman varovaisuutta hänen kanssaan,kärsivällisyyttä myös on syytä edetä harkiten.Sinullakin on tästä jotain uutta opitavaa älä tee hätiköityjä johtopäätöksiä.Hän on sinun vihamiehesi ja sinulla on viellä rohkeutta panna vastaan ilkeämiellisyydelle.Sinä tulet viellä voittamaan hänet ja se onkin sinulle yllätys.Näiden kahden ihmisen välit eivät ole kunnossa ja hän purkaa vihaanssa vääriin ihmisiin.Näkyy paljon rajoituksia olevan hänen elämässään jotka helpotaisivat puhumalla.Ne on kyllä pikku hiljaa väistymässä häneen elämässtään,teidänkin välit selkenevät sen myötä.Jokin uusi tavoite onnistuu sinulla,ole rohkea ja uskalias,sillä tällä kertaa suoranainen häpeämättömyys kannattaa.Näkiä
- Nainennaistavastaanmiks
Kiitos ihana Näkiää! Kyllä siltä tuntuu, että on vihamieheni. En vaan tiedä syytä, en ole ikinä antanut ns. takaisin hänelle. En myöskään kertonut kuinka ilkeytensä ja vähättelynsä minuun vaikuttaa.
Mielenkiinnolla odotan tulevaisuutta, kuinka asiat menee, oppiiko mitään elämän myötä.
Hieno juttu, jos välimme selkenee.
Ihanaa jos elämääni tulossa jotakin hyvää, onnistumista jossain. Pidän nuo neuvosi mielessäni. Koitan jaksaa..
Kiitos ja valoisaa talven odotusta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 731350
Kai mua vähän
Masentaa tämä kaikki. Tämä koko meidän välinen juttu on niin vaikea… Voitaisiinko molemmat lopettaa tilanteen ruokkimine1391112Onko karhukanta jo liian iso? Lenkkeilijä kohtasi kontion juoksulenkillä
Rantasalmella lenkkeilijä kohtasi karhun. Kylällä karhun näkeminen on ollut tosi harvinaista. Onko karhukanta jo liian i116758Vanhat konkarit ulos Elämäni biisistä - Yle selittelee
Elämäni biisi starttaa taas tänä syksynä. Mukana on ripaus uutta, mutta poissa on iso osa vanhaa... Poissa ovat Markku19663S-ryhmän Israel-boikotti liiketalouden opintojen tapausesimerkkinä
Tätä S-ryhmän Israel-boikottitapausta käsitellään jo kauppakorkeakoulujen ja johtamiskorkeakoulujen esimerkeissä. Se ant24637Oot upea nainen, älä vähättele ittees
Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀37616Mitä tehdä kun rakastan yhtä ja olen rakastunut toiseen
Kamala tilanne. Voinko pitää molemmat? 😁66584Mitä vit,,tua!
Mikä hiivatin kommunistien teltta oli kirsikan nurkalla, olivat vähällä jäädä telttoinensa auton alle kun olivat sen kul26559Mies miksi moinen vetäytyminen?
1) Olit loukkaantunut tai suuttunut 2) Sulla oli toinen nainen 3) Luulit, etten halua jatkaa tutustumista 4) Vai joku52539Hyvä Kukkola! toitte tänne taas jotain uutta
Niin sitä pitää! Kehittää oikeasti tarjontaa. Nyt on maut kohdillaan! Käykäähän herkuttelemassa wingseillä ja siipiweikk64531