Murheitakin

Nainennaistavastaanmiksi

Voisiko joku katsoa:
Eilisestä jäi todella paha olo. Eräs naishenkilö tosi kylmä ja kova käytökseltään.
Hän ei juuri vastannut minulle, kun yritin keskustella. Epäili, vähätteli, ym.
En oikein enää tiedä kuinka jatkaa hänen kanssaan, olen yrittänyt vuosia tutustua, lähentyä, koska on tullut sukuuni..
Näkisikö joku tähän, miksi ei pidä minusta, onko näin oleva aina?
Onko tahallaan ilkeä, vai eikö vaan osaa olla muuta?

2

368

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näkiää

      Hiemman varovaisuutta hänen kanssaan,kärsivällisyyttä myös on syytä edetä harkiten.Sinullakin on tästä jotain uutta opitavaa älä tee hätiköityjä johtopäätöksiä.Hän on sinun vihamiehesi ja sinulla on viellä rohkeutta panna vastaan ilkeämiellisyydelle.Sinä tulet viellä voittamaan hänet ja se onkin sinulle yllätys.Näiden kahden ihmisen välit eivät ole kunnossa ja hän purkaa vihaanssa vääriin ihmisiin.Näkyy paljon rajoituksia olevan hänen elämässään jotka helpotaisivat puhumalla.Ne on kyllä pikku hiljaa väistymässä häneen elämässtään,teidänkin välit selkenevät sen myötä.Jokin uusi tavoite onnistuu sinulla,ole rohkea ja uskalias,sillä tällä kertaa suoranainen häpeämättömyys kannattaa.Näkiä

      • Nainennaistavastaanmiks

        Kiitos ihana Näkiää! Kyllä siltä tuntuu, että on vihamieheni. En vaan tiedä syytä, en ole ikinä antanut ns. takaisin hänelle. En myöskään kertonut kuinka ilkeytensä ja vähättelynsä minuun vaikuttaa.
        Mielenkiinnolla odotan tulevaisuutta, kuinka asiat menee, oppiiko mitään elämän myötä.
        Hieno juttu, jos välimme selkenee.
        Ihanaa jos elämääni tulossa jotakin hyvää, onnistumista jossain. Pidän nuo neuvosi mielessäni. Koitan jaksaa..
        Kiitos ja valoisaa talven odotusta!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      122
      1153
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1018
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      852
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      112
      808
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      254
      681
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      675
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      647
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      41
      574
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      569
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      535
    Aihe