Voisiko joku katsoa:
Eilisestä jäi todella paha olo. Eräs naishenkilö tosi kylmä ja kova käytökseltään.
Hän ei juuri vastannut minulle, kun yritin keskustella. Epäili, vähätteli, ym.
En oikein enää tiedä kuinka jatkaa hänen kanssaan, olen yrittänyt vuosia tutustua, lähentyä, koska on tullut sukuuni..
Näkisikö joku tähän, miksi ei pidä minusta, onko näin oleva aina?
Onko tahallaan ilkeä, vai eikö vaan osaa olla muuta?
Murheitakin
2
312
Vastaukset
- Näkiää
Hiemman varovaisuutta hänen kanssaan,kärsivällisyyttä myös on syytä edetä harkiten.Sinullakin on tästä jotain uutta opitavaa älä tee hätiköityjä johtopäätöksiä.Hän on sinun vihamiehesi ja sinulla on viellä rohkeutta panna vastaan ilkeämiellisyydelle.Sinä tulet viellä voittamaan hänet ja se onkin sinulle yllätys.Näiden kahden ihmisen välit eivät ole kunnossa ja hän purkaa vihaanssa vääriin ihmisiin.Näkyy paljon rajoituksia olevan hänen elämässään jotka helpotaisivat puhumalla.Ne on kyllä pikku hiljaa väistymässä häneen elämässtään,teidänkin välit selkenevät sen myötä.Jokin uusi tavoite onnistuu sinulla,ole rohkea ja uskalias,sillä tällä kertaa suoranainen häpeämättömyys kannattaa.Näkiä
- Nainennaistavastaanmiks
Kiitos ihana Näkiää! Kyllä siltä tuntuu, että on vihamieheni. En vaan tiedä syytä, en ole ikinä antanut ns. takaisin hänelle. En myöskään kertonut kuinka ilkeytensä ja vähättelynsä minuun vaikuttaa.
Mielenkiinnolla odotan tulevaisuutta, kuinka asiat menee, oppiiko mitään elämän myötä.
Hieno juttu, jos välimme selkenee.
Ihanaa jos elämääni tulossa jotakin hyvää, onnistumista jossain. Pidän nuo neuvosi mielessäni. Koitan jaksaa..
Kiitos ja valoisaa talven odotusta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lopetin kokonaan ravintoloissa ruokailun ja juomisen
Ravintoloissa hinnat ovat aivan naurettava korkealla. Alkoholin juomisessa ravintoloissa ei ole senkään vertaa järkeä.1892923Omakotitalossa väkivaltaa ounasrinteellä
Kertoo iltalehdet Mitä lienee Tapahtui. Verinen ihminen kannettu lanssiin232410Mari Rantanen eroa! Lausunnot vapun pahoinpitelystä ovat järkyttäviä!
Poliisiministerin, eli sisäministeri Mari Rantasen on syytä erota!1601133kukaan ei pakota kasteeseen..
Kommentointi estetty, joten kommentoin tähän.Kukaan ei pakota pakkokasteesta puhuvaa kastamaan lastansa.Noloa edes ehdot4001115- 691070
Anabaptismin kirous
Uudestikastetut lahkolaiset joutuvat valheen kierteeseen. He joutuvat herjaamaan lapsena saamaanssa kastetta nimeen Isä4171012- 67938
- 114888
Rakas, haluan sut niin hulluna kuin olet, tiedän jo sun pakkomielteet ja muut jutut, ihana naiseni
Kunhan et minun takia satuta itseäsi tai muita, minulla nyt ole niin väliä. Rakas mä ymmärrän ja näen kaiken, sun suure48794Ja taas oli vappu. Ja jokavuotinen ulina siitä kuinka juhlinnasta syntyy roskaa.
Pitäsköhän vaan juhliminen kieltää. Voitais kaikki viettää vaputkin vaan neljän seinän sisällä puhelimiamme hiplaten148762