Voisiko joku katsoa:
Eilisestä jäi todella paha olo. Eräs naishenkilö tosi kylmä ja kova käytökseltään.
Hän ei juuri vastannut minulle, kun yritin keskustella. Epäili, vähätteli, ym.
En oikein enää tiedä kuinka jatkaa hänen kanssaan, olen yrittänyt vuosia tutustua, lähentyä, koska on tullut sukuuni..
Näkisikö joku tähän, miksi ei pidä minusta, onko näin oleva aina?
Onko tahallaan ilkeä, vai eikö vaan osaa olla muuta?
Murheitakin
2
369
Vastaukset
- Näkiää
Hiemman varovaisuutta hänen kanssaan,kärsivällisyyttä myös on syytä edetä harkiten.Sinullakin on tästä jotain uutta opitavaa älä tee hätiköityjä johtopäätöksiä.Hän on sinun vihamiehesi ja sinulla on viellä rohkeutta panna vastaan ilkeämiellisyydelle.Sinä tulet viellä voittamaan hänet ja se onkin sinulle yllätys.Näiden kahden ihmisen välit eivät ole kunnossa ja hän purkaa vihaanssa vääriin ihmisiin.Näkyy paljon rajoituksia olevan hänen elämässään jotka helpotaisivat puhumalla.Ne on kyllä pikku hiljaa väistymässä häneen elämässtään,teidänkin välit selkenevät sen myötä.Jokin uusi tavoite onnistuu sinulla,ole rohkea ja uskalias,sillä tällä kertaa suoranainen häpeämättömyys kannattaa.Näkiä
- Nainennaistavastaanmiks
Kiitos ihana Näkiää! Kyllä siltä tuntuu, että on vihamieheni. En vaan tiedä syytä, en ole ikinä antanut ns. takaisin hänelle. En myöskään kertonut kuinka ilkeytensä ja vähättelynsä minuun vaikuttaa.
Mielenkiinnolla odotan tulevaisuutta, kuinka asiat menee, oppiiko mitään elämän myötä.
Hieno juttu, jos välimme selkenee.
Ihanaa jos elämääni tulossa jotakin hyvää, onnistumista jossain. Pidän nuo neuvosi mielessäni. Koitan jaksaa..
Kiitos ja valoisaa talven odotusta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351402
- 1041103
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26983Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat310845- 99813
- 38702
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144624