TOP 3 häälahjaanne

Vieras

Mitkä ovat kolme parasta häälahjaanne? Gallup!

8

5950

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lahjat

2pv hääyö tampereen kylpylässä
      lahjarahoilla ostettu nahkasohva ja teetettty rautapäinen sänky
      kustannusten jakaminen lahjoina =)

• Leskimies

Nimimerkki kertoo tilanteen. Kauniit muistot vat jäljellä ja pariin esineeseen voin erityisesti liittää ajatuksia:
      - hopeinen kynttiläjalkapari työtovereilta kaiverruksineen ja
      - viinilasit, sellaiset käyttölasit.

Ensimmäisessä on tietysti kaiverrukset tärkeät. Saimme kaikenlaista arvokastakin, mutta tuo käyttölasi sarja seurasi kaikki vuodet. Ensin niitä oli kahdeksan - tänään vain yksi jäljellä. Enempää en muistoissani tarvitse.

• Leskivaimo

Vaikka mun nimimerkki kertookin oman tilanteeni, on sanottava että myös mulle saatu häälahja tuo lohtua ja antaa kauniita muitoja muisteltavaksi.

Raha ei tällaista voi jättää.

Siksiköhän niin monet nykyään haluaa vain rahaa, ettei jää muistoja, kun sitten erotaan pmasta/toisen halusta?

• Piia

Kun niitä lahjojakin tuli... hyvien muistojen lisäksi, kolme parhainta olivat:
      Upea ruokailuastiasto, jota en itse olisi unissanikaan raaskinut ostaa
      untuvatäkit ja tyynyt satiini lakanoineen
      kaunis pöytäkello, joka varmasti tulee säilymään isältä pojalle

Pieni turha krääsä on päätynyt muitojen laatikkoon, kun ei niille paikkaa ole löytynyt eikä väritys/tyyli ole sisustuksen mukainen
      Työporukat tekivät viisaasti kerätessään lahjaksi rahaa, sillä saatiin ostettua olkkarin matto

• ennikaisa

meidän mielestä: apu häitten järkkäämisessä, teetetty taulu, rahakeräys, jolla saatiin sänky ja astianpesukone!
      älkää ostako krääsää...

• desrty

10000mk
      Häämatka kaukoitään
      Teeman astiasto

• vaimo-99

Meillä myös 10000mk, häämtka kaukoitään ja Teeman astiasto! Aika sattuma, tuskin desrtyn nimimerkin takaa löytyy kuitenkaan mieheni ;)

• Lulu

Yleiskone keittiöön (kaveriporukan kolehti)
      Hääkuva-albumi
      Häävalokuvaus jonka saimme ilmaiseksi koska kaverimme on ammattikuvaaja.

Kun ihmiset kysyivät, sanoimme suoraan mitä tarvitsimme. Lahjalista on tosi hyvä olemassa...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      20
      4934
    2. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      86
      1752
    3. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      288
      1602
    4. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      74
      1564
    5. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      256
      1438
    6. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      135
      1187
    7. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1170
    8. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1119
    9. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      68
      1084
    10. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1064
    Aihe