Mitkä ovat kolme parasta häälahjaanne? Gallup!
TOP 3 häälahjaanne
8
5950
Vastaukset
- lahjat
2pv hääyö tampereen kylpylässä
lahjarahoilla ostettu nahkasohva ja teetettty rautapäinen sänky
kustannusten jakaminen lahjoina =) - Leskimies
Nimimerkki kertoo tilanteen. Kauniit muistot vat jäljellä ja pariin esineeseen voin erityisesti liittää ajatuksia:
- hopeinen kynttiläjalkapari työtovereilta kaiverruksineen ja
- viinilasit, sellaiset käyttölasit.
Ensimmäisessä on tietysti kaiverrukset tärkeät. Saimme kaikenlaista arvokastakin, mutta tuo käyttölasi sarja seurasi kaikki vuodet. Ensin niitä oli kahdeksan - tänään vain yksi jäljellä. Enempää en muistoissani tarvitse.- Leskivaimo
Vaikka mun nimimerkki kertookin oman tilanteeni, on sanottava että myös mulle saatu häälahja tuo lohtua ja antaa kauniita muitoja muisteltavaksi.
Raha ei tällaista voi jättää.
Siksiköhän niin monet nykyään haluaa vain rahaa, ettei jää muistoja, kun sitten erotaan pmasta/toisen halusta?
- Piia
Kun niitä lahjojakin tuli... hyvien muistojen lisäksi, kolme parhainta olivat:
Upea ruokailuastiasto, jota en itse olisi unissanikaan raaskinut ostaa
untuvatäkit ja tyynyt satiini lakanoineen
kaunis pöytäkello, joka varmasti tulee säilymään isältä pojalle
Pieni turha krääsä on päätynyt muitojen laatikkoon, kun ei niille paikkaa ole löytynyt eikä väritys/tyyli ole sisustuksen mukainen
Työporukat tekivät viisaasti kerätessään lahjaksi rahaa, sillä saatiin ostettua olkkarin matto - ennikaisa
meidän mielestä: apu häitten järkkäämisessä, teetetty taulu, rahakeräys, jolla saatiin sänky ja astianpesukone!
älkää ostako krääsää... - desrty
10000mk
Häämatka kaukoitään
Teeman astiasto- vaimo-99
Meillä myös 10000mk, häämtka kaukoitään ja Teeman astiasto! Aika sattuma, tuskin desrtyn nimimerkin takaa löytyy kuitenkaan mieheni ;)
- Lulu
Yleiskone keittiöön (kaveriporukan kolehti)
Hääkuva-albumi
Häävalokuvaus jonka saimme ilmaiseksi koska kaverimme on ammattikuvaaja.
Kun ihmiset kysyivät, sanoimme suoraan mitä tarvitsimme. Lahjalista on tosi hyvä olemassa...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 204934
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni861752Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2881602Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä741564Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2561438Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1351187Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121170Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041119Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi681084- 931064