Iltasanomat on täysin paska lehti. Se lietsoo sotahysteriaa ja Venäjä-vastaisuutta Suomessa. Mutta tässä ei kaikki. IS levittää myös perättömiä juttuja pölypunkeista. Sen mukaan sänkyjä ei tarvitsisi pedata sillä muuten pölypunkit lisääntyvät. Tosiasiassa Suomessa pölypunkit ovat jo lähes historiaa. Harvoja poikkeuksia lukuunottamatta niitä ei juuri löydy enää suomalaisista kodeista. Tässä asiantuntijan lausunto. Intendentti Marko Mutanen Oulun yliopiston biologian laitokselta:
”Pölypunkkien takia on ihan turha lähteä tekemään mitään toimenpiteitä, sillä niitä ei suomalaisissa kodeissa enää ole. Jostain navetoista niitä saattaa vielä löytyä, mutta ei normaaleista asuintaloista.”
http://www.kodinkuvalehti.fi/artikkeli/intendentti_paljastaa_polypunkit_ovat_historiaa
Asuuko siis Iltasanomien toimitus navetoissa vai mistä kiikastaa?
Iltasanomat kirjoittaa roskaa pölypunkeista
V.P.Lehto
3
203
Vastaukset
- dungeon745
On kyllä totta. Valtaosa lukijoista onkin kyllä yli 50-vuotiaita, jotka tukevatkin vaikkapa sitä Venäjä-vastaisuutta.
- eiooeituu
Minä en ole koskaan pelännyt pölypunkkeja elämässäni. Siivoan joka viikko niin en ole nähnyt pölypunkkeja missään. Minkähän näköisiä ne on ja mitä ne saavat aikaiseksi, jos niitä ilmenee. Voiko ihminen kuolla, jos niitä on?
- Järkikäteen
Pölypunkit nyt vaan olevat olemassa, ei siinä mitään, niiden kanssa voi elää.
Sen sijaan Venäjän valtio on aika tuhota lopullisesti, jokaisesta vielä siellä asuvasta pitäisi maksaa tuntuva tapporaha!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2224266Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii692745Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3932421- 472353
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua421629Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5451377- 571330
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em961324- 761311
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251196