Marmaris 2017

arawat

Eipä oo paljon matkoja tarjolla marmarikselle ensi kesänä mistä moinen johtuu? Ainakaan Aurinkomatkoilla

29

861

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 30kertaa

      Aurinkomatkat haluaa näin palvella meitä suomalaisia.
      Ainoastaan kesäkuukaudet. Me vakio Marmariskävijät olemme käyneet keväällä tai syksyllä ei sen kuumuuden aikaan.Toivotaan ,että Suomikadun Beko keksii jotain meille.

    • eideturia

      kuka hvetti matkustaa aurinkomatkoilla, ihan ylivertainen hintojen puolesta, tyhmä maksaa liikaa.

      Kalleimmat ikinä DETUR JA AURINKOMATKAT

    • Marmarisnyt

      Tätä samaa ihmettelen minäkin =( Ei taida olla enää kuin Aurinkomatkat,jotka Marmarikseen ylipäätään ensikesänä matkoja tekee! Ja Aurinkomatkat oli vähentänyt kuukausia ihan reippaasti =( Finnmatkat oli yliviivanneet kohteen Marmaris! Tarvii sitten alkaa varmaan katsomaan pelkkiä lentoja Dalamaniin...Toki suoria ei taida olla. Istanbulin kautta kai ne suurimaksi osaksi lentää....Mutta hotellihan ei paljon maksa Marmariksessa....etenkään,jos on tuttuja! Ja tosiaan Beko vois alkaa keksimään jotain.....Jokseenkin surettaa paikallisten yrittäjien puolesta,että he ovat täysin syyttömiä tähän kaikkeen,mitä siellä nyt tapahtuu! Mutta edelleen Marmaris on turvallinen kohde matkustaa! Nimimerkillä: käsi sydämellä! Olimme siellä vallankaappuaksen aikana,eikä olo ollut yhtään sen turvattomampi kun täällä koto suomessa ...Ehkäpä täällä maalla on jopa turvattomampaa,kun kaiken maailman oven koputtajat tulee ja kauppaa...varastaa jne...

    • Mar_Maris

      Kesäaikaan pääsee suoralla lennolla Izmiriin. Beko noutaa myöskin sieltä. Eli jos et halua mennä välilaskulla Istanbulin kautta niin tuossa yksi vaihtoehto.

      • tesekyr

        No ei taatusti järkkää kyytiä Izmiristä. Tiedätkö missä Izmir edes on?


      • HeOH
        tesekyr kirjoitti:

        No ei taatusti järkkää kyytiä Izmiristä. Tiedätkö missä Izmir edes on?

        Beko hoitaa homman. Ainoa - tai pitkä kyytimatka n. 4 tuntia, maisemat kylläkin mahtavia.


      • Mar_maris
        tesekyr kirjoitti:

        No ei taatusti järkkää kyytiä Izmiristä. Tiedätkö missä Izmir edes on?

        Tiedän missä Izmir on, kiitos kysymästä. Ja Beko edelleenkin hakee Izmirin kentältä.


      • Huoneistotto

        Kyllä! Beko hakee Rhodokselta,Izmiristä,sekä Dalamanista. riippuu minne lentää. Ja samaan hintaan ,mihin majoittaa! Mutta me emme päätyneet nyt Bekolle,koska hinta melko suuri,kun meitä lähtee iso porukka. Ja olemme 2 viikkoa. Me saimme alle 350 eurolla 2.n viikon majoituksen ,joka kattaa 3 huoneistoa,ja kuhunkin huoneistoon majoittuu 3 henkilöä. (vastaavanlaisessa paikassa ,mitä Bekon paikka on,tosin keskustaan on kilometri) Bekolla tämä lysti olisi maksanut n.2000e meidän poppoolta! Mutta Beko on edullinen,jos yksin tai kaksin matkustaa 120 e vko! Toki nyt ei kuulu kuljetukset,mutta ne hoituu ihan muuta kautta Dalamanista! Mukavaa ja rentoa lomaa kaikille Marmarikseen matkustaville !


      • tamam
        Huoneistotto kirjoitti:

        Kyllä! Beko hakee Rhodokselta,Izmiristä,sekä Dalamanista. riippuu minne lentää. Ja samaan hintaan ,mihin majoittaa! Mutta me emme päätyneet nyt Bekolle,koska hinta melko suuri,kun meitä lähtee iso porukka. Ja olemme 2 viikkoa. Me saimme alle 350 eurolla 2.n viikon majoituksen ,joka kattaa 3 huoneistoa,ja kuhunkin huoneistoon majoittuu 3 henkilöä. (vastaavanlaisessa paikassa ,mitä Bekon paikka on,tosin keskustaan on kilometri) Bekolla tämä lysti olisi maksanut n.2000e meidän poppoolta! Mutta Beko on edullinen,jos yksin tai kaksin matkustaa 120 e vko! Toki nyt ei kuulu kuljetukset,mutta ne hoituu ihan muuta kautta Dalamanista! Mukavaa ja rentoa lomaa kaikille Marmarikseen matkustaville !

        Ei hae Rodokselta vaan satamasta Marmariksen päästä!


    • marmarisnyt

      Kiitos suuresti vinkistä!

    • tesekyr

      Beko laittannut viestiä facessa oleville miten matkat Marmarikseen jatkuvat. Joutuu tosin olemaan jonkin verran omatoiminen (ei vaikeaa) ja kyydit kentältä Marmarikseen järjestyy. Hintoja viikon ja parin apertementes maksuista en nyt ihan tarkalleen muista (jompikumpi oli ainaskin 220 egee) Joten Bekoon vaan yhteyttä ja loma järjestyy.

      • reijo245

        Jo on kallis jos 1-2vko hinta huoneistosta 220e, puolet halvemmalla saa jos osaa itse etsiä


      • tesekyr

        ööh kallis??? Siitä vaan sitten halvempaa etsimään, onnea matkaan ja kerro meillekin mistä halvemmat löytyy.


      • HeOH
        reijo245 kirjoitti:

        Jo on kallis jos 1-2vko hinta huoneistosta 220e, puolet halvemmalla saa jos osaa itse etsiä

        Bekolla viikko, ennen Aurinkomatkojen "sesonkia" 110 €/vko ja 220 € 2 vko:a.jne,Jos todella majoituu Metropolissa tai Metropolittanissa, niin Beko hoitaa kuljetuksen, joko Izmir:stä tai Dalamanista.


    • uteliasvili121

      Mielenkiinnolla kysäsen,että millä lennätte ? Izmiriin,vai Dalamaniin? Ainakin mitä nyt olen hintoja katsellut,niin aika kalliita kesäkuulle ovat lennot! No hotellihan on melkein ilmainen! Mikä olisi otollisin aika ostaa lennot? Katoin,että hotelli lento maksaisi noin 400 e 2 viikkoa...Ei paha,mutta joku on joskus tuumannut,että lentoja saa oikeinkin halvalla....Nyt lento oli noin 300 e per naama,Turkish airlinella.

      • tesekyr

    • uteliasvili121

      Niin ja jatkan edelliseen,että miten löydän Bekon facesta? En ole koskaan tavannut henkilöä,koska aina muualla majottautunut.

      • tesekyr

        Löytyy nimellä metropol finn club, ja huom järjestää vain kyydit jos majoitut jompaan kumpaan hänen huoneistohotelliin. Tai ainakin niin uskon.


    • eiilmanrakia

      Mites taxfreen kanssa käy jos lentää Turkish Airlines´illä Ataturkille ja sieltä sisämaan lennolla Dalamaniin? Aikaa vaihtoon useita tunteja. Otetaanko laukut ulos ja checkataan uudestaan vai meneekö ne automatiikalla suoraan Dalamaniin? Kokemuksia?

    • usko_loppui

      Vähän off topic, mutta eiköhän kannattaisi harkita kaksi kertaa sitä turkin lomailua..

      Olen itsekkin käynyt kymmenkunta kertaa, mutta kyllä nyt täytyy sanoa, että alkaa riittämään, kun Erdogan itsevaltiaana aikoo ottaa hirttotuomion taas kayttöön.
      Lisäksi Isis on sanonut, että iskut Turkkiin tulevat lisääntymään, ja uskon, että nyt ei ole enää kyse kaakkoisturkista..

      Maasta ja ihmisistä pidän, mutta en kuitenkaan niin paljon, että tuen diktaattoria, ja antaudun sille vaaralle, että jään kitumaan pommi-iskun jäljiltä. Kuolema ei pelota, mutta vituttaa suunnattomasti, jos viiskymppisenä joutuu pyörätuoliin, kun jalkoja ei ole..
      Puhuin työkavereille, että kun jään eläkkeelle, niin ostan asunnon Turkista, ja muutan sinne, mutta ne ajatukset on nyt haudattu..
      Lämpöiseen muutan eläkepäivinä, mutta en Turkkiin, onhan noita turvallisempiakin maita, joissa on yhtä lämmintä.

      Olen todella pettynyt tuon diktaattorin toimintaan, enkä tiedä, että mitä sen päässä liikkuu, kun se ei näy tajuavan, että Turkki elää turismista, joten se tappaa sen kokonaan.

      Paikallisille saattaa tulla kylmä ja nälkä, mutta presidenttiä se ei kiinnosta.

    • kyseenalaistava

      Moi usko-lopulle! Ja muillekkin! Puhut ihan täyttä totta! Turkissa on nyt epävakaat olot! Mutta sitäpä se on ollut jo kauan! On noita pommeja valitettavasti räjähtänyt paikoissa,joissa ei koskaan uskoisi pamahtavan. Jopa meillä täällä Suomessa. Itse matkustan taas turkkiin kunhan kesäloma alkaa....En mene tukemaan sinne digtatuuria. Menen sinne siksi,koska kohde on tuttu ja olen vaan rakastunut paikkaan. Siellä on myös monta tuttavaa jotka ovat vuosien varrella saanut elämäämme. Itse olen ehkä niin sinisilmäinen sitten,tai vastaava,mutta ajattelen näin,että matkustan minne tahansa,tai olen kotona...niin minulle on jo etukäteen annettu aika mitä täällä maan päällä tallaan. Menhdyn sitten omassa kodissa tulipaloon,sydänkohtaukseen tai vastaavaan,tai Turkin Marmariksessa pommi-iskuun. Tai Porissa liikenne onnettomuuteen...Koskaan ei voi tietää. Mutta sen verran uskonollinen olen,että uskon,että kaikille meille on annettu aika mitä me täällä ollaan. Minä olin Marmariksessa juuri silloin kun oli tämä vallankaappaus yritys. Ei pelottanut,ei ollut uhkaa. Paikalliset oli todella allamain. Turkin lomakohteissa on ajat tehty silloin tällöin iskuja! Ja varmasti tullaan tulevaisuudessakin tekemään. Mutta olen matkustanut myös "turvallisessa" maassa,jossa tehtiin isku rannalla. Ystäväni on ollut paikassa,jossa pommi räjähti ,ihan keski-euroopassa,ja matkustaa kuitenkin kohteeseen edelleen. Tämä on juurikin tätä! Jokainen tekee omat valintansa,mutta kamalaa hysteriaa ei kannata alkaa lietsomaan. Itse en varmasti matkustaisi minnekkään Turkkiin tällä hetkellä,ellei olisi tuttu paikka .

    • Eimatkatoimistoja

      Laukut menee aina perille vaikka välilaskuja on, kunhan on ostanut lennot loppukohteeseen samalla kertaa. Välilaskujen määrä ei vaikuta. So simple it is.

    • 34952952

      Kyll nää turkkihuorat on todella tyhmiä. ykskin lehmä tuossa ylempää kirjoittaa että todella turvallista oli, jopa vallankaappauksen aikaan. Juuh, taitaa ämmäl olla turkkilainen nuor panopuu kun tommosia höpäjää. Turvallistahan se on kun konekivääreillä ja kopterin tykillä ammutaan hotellia.. :D

    • turkinystävä

      Kyllä on idiootti kannanotto taas turkkihuorista oletko itse käynyt koskaan missään ulkomailla vai kylvätkö täällä kotimaassa vaan noita idioottimielipiteitäsi.Itse olen käynyt Turkissa 30kertaa ja olen ollut siellä lomailemassa ja nauttimassa luonnonkauniista maisemista en panettamassa itseäni niinkun sinä mainitset.Turkki verrattain edullinen lomakohde ,ihmiset ystävällisiä ja ruoka hyvää,revi siitä sinä suvaitsematon idiootti.

      • selvennystä

        34952952!!!! Mikäs sinä olet siellä huutelemaan? Ellet sattunut olemaan siellä 15.7.2016!!!! Uskotko mediaan enemmän kun kokemukseeni siellä paikanpäällä? Tuona perjantai illasta menimme tyttäreni kanssa kaupungille....toki mietimme,että ompas poliiseja paljon liikenteellä ja jokseenkin hassun oloista....paikalliset olivat allapäin...Mutta mitään tulitukseen viittaavaakaan ei nähty! (tietysti siinä missä itse pressa oli,oli varmastikkin enemmän toimintaa) Mutta meidän hotelli oli noin 1.n kilometein päässä,ja tapahtumien aikaan olimme juuri omassa hotellissa...eikä mitään kuultu. Helikopterit kyllä lenteli....vielä seuraavana päivänäkin,mutta ei sen kummempaa.....Mielenosoitus oli Marmariksen rantakadulla lauantai illalla 16.7,mutta siinä oli ainoastaan noin 20 ihmistä,jotka hyvin rauhanomaisesti kantoivat Isänmaansa lippua.
        Ja selvennän sinulle! Ei ole minulla Turkkilaista nuorta,eikä vanhaakaan "panopuuta" Ihan vaan lomailun kannalta ollaan kokoperheen voimalla aina reissussa! Ja perheeseeni kuuluu myös Suomalainen rakastamani aviomies.


    • marmarikseenkeväällä

      Me lennetään Turkish airlinesilla Istanbuliin,ja sieltä jatkolento Dalamaniin! Hintaa tuli lennolle noin 270e per naama! Hotelli otettiin hotellopian kautta. Se tuli maksamaan 6.lta henkilöltä alle 300 e 2 viikkoa! Ei ole loistokas hotelli,mutta seurueellemme sopiva ,koska hotelli ei ole se paikka missä aikaamme kokoajan vietämme...pääasia,että saa päänsä tyynyyn. Lentoja kun etsin niin ticetillä edullisimmat! Mutta viikonpäivillä on aika iso merkitys! Sunnuntai oli vissiinkin edullisin lentopäivä.

    • Muihin.maihin

      "Eipä oo paljon matkoja tarjolla marmarikselle ensi kesänä mistä moinen johtuu? "

      Turkin diktaattori Erdogan on ilmoittanut, ettei yksikään eurooppalainen voi kävellä kaduilla turvallisesti missään päin maailmaa. Kaikkein helpointa hänen on tietysti ammuttaa eurooppalaisia Turkissa, joten täytyy olla päässä iso vika, jos sinne haluaa ammuttavaksi lähteä.

    • Mirellah11111

      Onks marmarisissa myös rantapoikii? ketään kuumia?? Pitäisköhän varaaa äkkilähtö Turkkiin kesällä??? meitsi kävi Alanyassa pari kertaa ja tutustuin siellä ihquun sinisilmäiseen Turkkimieheen! harmi et mies ei huolinutkaan kun loma loppu. Lähtisin koska vaan alanyaan asumaan!!! jos saisin mahiksen! etenkin jos olis ihana mies, yksin en uskaltais!! alanyassa parasta myös biletys

    • hamamineito

      näin toukokuussa pääsee torstaisin Helsingistä suoraan Izmiriin ja hinnat esim.18.-25.5 252 euroo edestakainen lento ja sama pätee koko kesän torstaisin siis suorat lennot ja jos ottaa hotellin Bekolta joka pyörittää siis kahta Aurinkomatkojen hotellia ,hän tulee hakemaan Izmirin kentältä ja hotelli kuljetus on 120/ henk./ viikko joten kokonais hinta 372 /viikko ei paha ja tiedoksi että hotellilta voi ostaa myös "täyshoitopaketti" että ei muuta kun Turkkiin ja Marmarikseen ja Bekolle ja pojille terkut

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 127
      3387
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      92
      3120
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2328
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      27
      1814
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1688
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1549
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1514
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1466
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1431
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1365
    Aihe