Heippa. Oon just Järvenpäähän muuttanut 22-vuotias homo. Olisi kiva tietää missä Järvenpään homot liikkuvat? Baarit? Kuntosalit ym? Olisi todella kiva saada uusia tuttavuuksia.
Homoja Järvenpäässä?
41
1821
Vastaukset
- 0375
Olen 40 mut kiinostasi kokeilla miltä se tuntusi..et jää ilman....😊
- Anonyymi
Olis kiva
- Anonyymi
Järvenpää keskus parkki tuu tänne
- Anonyymi
Mis oot
- Anonyymi
Mis oot saa tulla sisään olen terve jatiukka
- Anonyymi
Mis oot
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mis oot
Mies mis oot odotan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies mis oot odotan
Saat odottaa maailman loppuun saakka
- Anonyymi
Moi saat painaa hos haluat asun eikan pupin vieres
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mis oot
Ei oo näkuny miestä
- Anonyymi
On se ihme ettei löydy pano miehii
- Anonyymi
Tuu jos vehkeet toimii
- Anonyymi
Moi nähdään itse jpäästä
- Anonyymi
Paremman orgun saat kun pillusta
- Jooooop
Järvenpäähän ei pidä muuttaa missään tapauksessa.
- imupalvelu
Järvenpääläiset käy Keravan levarilla.
- Anonyymi
Rekka parkki
- Anonyymi
Täällä olisi mistä tykkäät
- Anonyymi
Joo ihanaa
- Anonyymi
Joo olisi kiva tavata milloin
- Anonyymi
Tavataan komistus
- Anonyymi
Täällä on
- Anonyymi
Mis
- Anonyymi
Metropolin valoissa saa toimintaa.
- Anonyymi
Suostuvampia kuin mitkään naiset.
- Anonyymi
Kiinostaako vanhempi mies ,asun yksin tilavassa omakotitslossa jossa voisimme tehdä kaikkea kivaa ,voin myös auttaa sinua kaikessa elämistä helpottavissa asioissa.
- Anonyymi
Miehän sen kun paranee iän myötä. Kunhan on asiallinen ja terve niin seuraa löytyy varmasti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehän sen kun paranee iän myötä. Kunhan on asiallinen ja terve niin seuraa löytyy varmasti
Rannasta löytyy
- Anonyymi
Jep kiinnostaa
- Anonyymi
Eikös nuori komee jäbä löydä mistä vaan... Vähän vaikeenpi löytää isäntää, joka huolehtii hygieniastaan... Jalat jne...
- Anonyymi
Kuinka homovastainen on uusimaa hesan ulkopuolella? Espoo on jostakin syystä homovastainen, vantaa ei niin, en tiedä miksi.
- Anonyymi
Keskus parkis tuu
- Anonyymi
Järvenpää keskus parkki tuu tänne laita meiliä mulle
- Anonyymi
Ok. Tuu keskus parkkiin pidetään hauskaa
- Anonyymi
Moi olis kiva tavata missä päin oot
- Anonyymi
Moikku,
Lauri Johansson, eli Late kertoi muistelmissaan homosteluistaan vankilassa. Late viihtyi Kehäkarhujen salilla, siellä on ainakin sporttisia miehiä ihmekkös Late viihtyi salilla.- Anonyymi
Laten seura taisi olla Järvenpään Kickboxingklubi, Kehäkarhut perustettiin myöhemmin jos en nyt aivan väärin ole kuullut. Onko kenelläkään tietoa käykö Late treenaamassa Kehäkarhujen salilla? Käyhän siellä vaikka keitä kuuluisuuksia.
- Anonyymi
Perjantaina saa liukasta
- Anonyymi
Rannas ilta pimeellä. Toimintaa
- Anonyymi
Tuu tänne
- Anonyymi
Eihän täällä juuri muita olekkaan. Ei voi olla törmäämättä. Nähdään.
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113445MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681868Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin801178Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768