Paljonko vaaditaan siihen, että tulee pelikieltoa keltaisista korteista? Montako ottelua? Entä miten paljon tulee valioliigassa pelikieltoa punaisesta kortista?
Vastaukset 6
suorasta punaisesta tulee 3 ottelua, mutta voi tulla enemmänkin jälkikäteen. viidestä keltaisesta tulee yhden ottelun pelikielto, samoin kahdesta keltaisesta samassa matsissa.
- Anonyymi
riippu tilanteesta
- Sven
Milloinkas pelikielto on kärsittävä. Esimerkiksi Lampardilla tuli viiden tili täyteen jo pari kierrosta sitten ja jätkä senkun porskuttaa.
toi on tosiaan kumma sääntö jota en ymmärrä. näissä pelikielloissa on aina parin kolmen kierroksen viive. liekö syynä se, että seuroille jää aikaa valittaa tuomiosta. parempi olisi jos laitettaisiin heti vaan pää pölkylle ;)
- turisti 4
Lampard kärsi pelikieltonsa cupin pelissä.
- Fat-Frank
Englannissa on sääntö jonka mukaan voi itse valita FA:n alaisista peleistä pelikiellon kärsimisottelun. Tämän vuoksi Frank huilasi cupin matsissa alempisarjalaista vastaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3551075- 71738
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37686- 49580
- 41578
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75471
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19471kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459