Kertokaas, mihin ja kenelle hammaslääkärille kannattais pelkopotilaan mennä? Tähän asti oon käynyt vaan kunnallisessa ja sielläkin saanut pääsääntöisesti ihan hyvää hoitoa, kun olen heti vaatinut puudutuspiikin. Nyt on taas edellisestä käynnistä aikaa vierähtänyt ihan liian kauan, vaikka lupasin itselleni, että käyn kerran vuodessa tarkastuksessa...
Kiltti hammaslääkäri
pelkokerroin_sata
536954
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Millaisen suhteenOlisit halunnut kaivattusi kanssa
- Moikka!!!!!!!!!Miten sun päivä on mennyt? Mä olen miettinyt sua paljon❤️
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Suomi24:n uudistuksia 2026Tervehdys ja hyvää syksyä keskustelijat! 🍂 Suomi24:ää on uudistettu vaiheittain viime kuukausien aikana. Sivuston ulkoasua on selkeytetty ja yhdenmukaistettu. Samalla on tehty kaivattuja korjauksia erityisesti rekister…
- Muutoksen tuuletKoetko, että sinun olisi pitänyt/pitäisi muuttaa itseäsi/elämäntyyliäsi jotenkin, "kelvataksesi" kaivatullesi? Koetko itse, että haluaisit olla "parempi" ihminen kaivattuasi varten? Oletko mahdollisesti muuttunut/muutta…
- Nico Lingman on nousemassa suomalaisjulkkisten kaartiinNico Lingman, 34, on podcastaaja, somevaikuttaja ja entinen Puolustusvoimien upseeri. Lingman on astunut isojen suomalaisten julkkisten joukkoon, sillä hän on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Sekä tänään…
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
- Halisin ja pusisinSinut puhki mies. Kaikki tiedostamattomat surut, vihat ja katkeruudet halisin pois. 🫂
- Do diih.. palsta saanut roimasti uudistuksia .. mielipiteitä..?Eilen näin väläyksen tästä uudesta ulkoasusta ja nyt kummastelenkin toimintaa. Jotakin hyvää ja jotakin huonoa. Pistäkää tähän huomioita uudistuksesta. Sen huomasin että aloituksen otsikon kirjainmäärä on kasvanut huoma…
- Mies, sulla on paljon ihailijoitaTuntuu, että täälläkin iso liuta sinua kaipaamassa.
- vilkaisin kuhmolaisen etusivuaKuhmoon on saatu taas katu päällystetyksi,mutta sitä ei saa ajaa? onko senkin kadunvarressa joku isopalkkainen joka saa oman rauhoitetun kadun,laittakaa ihmeessä ne puomit kumpaankin päähän niin katu kestää kauan,oisiha…
- Onki meilläMies kaikki hyvin?
- Kaipaisin sinua lähelleni nyt niin paljonEnemmän kuin koskaan. 😞
- Vasemmistoliiton kannatus kertoo kuinka osa naisista on tyhmiäeli heikkoälyisiä. Vasliittohan on nykyään naisten puolue, suurin osa kannattajista on naisia. Vuoden 2023 eduskuntavaalien tuloksena naisten osuus oli kaikista puolueista suhteellisesti korkein juuri Vasemmistoliitolla…
- Hyvää yötä MIkävä on vaikkei kai saisi olla😔❤️ -joku-
- Otatko yhteyttäKaivattuusi tänä vuonna?
- Persut nousi kakkospaikalle ohi kokoomuksen - SDP alle 23%Näin tosiaan näyttää, että persujen kannatus nousee hitaasti kohti vaaleja. Se on toki ollut heille tavallista aiemminkin.
- Nainen tiedätkö miksi estin sinutKyse ei ole inhosta tai mistään sellaisesta
- Välillä ahdistaa todella paljonVälillä ahdistaa todella paljon . En pysty missään käymään ja ahdistaa nähdä ihmisiä
Vastaukset 53
Vanhimmat
Pasi Salmi toimii Osuuspankin talossa Turengissa.
Hammaslääkärille kannattaa kertoa pelostaan, niin hän tietää toimia sen mukaan.
Pekka Mehtälä, HammasJaarli Turenki, Tohvelantie 9. Itse pelkään niin, että meinaa järki jättää :( mutta tämä hl on ihan huippu! Puuduttaa tosi nätisti, ja on rauhallinen kaveri. On myös julkisella Turengissa, tai ainakin oli. Mene ihmeessä, olet hyvissä käsissä.
Oih, kiitos, PelkääväPirkko! Laitanpa tuon nimen mieleeni. Meinasinkin tuosta Jaarlista kysyä, että onko kenelläkään kokemuksia, mutta tässähän jo tulikin vastaus. Googlaamalla löytyi täältä vanhakin keskustelu hammaslääkäripalveluihin liittyen, mutta en oikein tiennyt taas, ketä siinäkin keskustelussa olis kannattanut uskoa. Mielipiteitä on yleensä yhtä monta kuin on vastaajaakin.
ähtänyt ihan liian kauan, vaikka lupasin itselleni, että käyn kerran vuodessa tarkastuksessa...
Hänellä oli katoamishetkellä yllään musta takk
Hyviä kommentteja
Paikasta en ainakaan Siljaa suosittele, jäi pxska maku, tosi herkkä yökkäysrefleksi itsellä ja ko. lekurilla ei huumori riittänyt ollenkaan
Ole hyvä, pelkokerroinsata! En minäkään suosittele kuin lääkäriä, josta minulla on kokemusta. Pelkopotilas sivuutetaan liian usein vieläkin. Samoin juuri "yökkääminen" jne. kun ne ovat oikeita ongelmia siinä toisen armoilla maatessa. Kuka nyt haluaisi, että pelko rajoittaa arkea, mutta kun on nämä muistot vuosikymmenten takaa kouluhammaslääkäristä... Toivon ja uskon, että nyt on toisin. Raikasta talvea ihan kaikille!
Kävin tällä Pekalla. Tykkäsin, vaikka pelottikin vähäsen.
Kannattaa ennen lekuriin menoa katsella hammaslääkäri leffat, niistä lähtee pelkotilat poi:)
Onko Silja Mäkinen vielä Turengissa hommissa? Jos ei, niin tietääkö joku kertoa missä työskentelee?
kyllähän pasi on se oikea hmmaslääkäri turegissa jolle voi mennä pelotta , rentokaveri joka saa potilaan rentoumaan ja olemaan pelkäämättä . Oma hammaslääkärini jo vuosia . Itsellä 68 vuotiaallaa omat hyvät hampaat jotka pasi pitää kunnossa
llinen kaveri. On myös julkise
Kirkkopuiston hammaslääkäriasemalle Riihimäkeen, siellä Pekka Sammalkivi aivan mahtava. SUOSITTELEN
Pekka Mehtälästä minullakin on hyvät kokemukset, rauhallinen, taitava ja potilaan huomioiva hammaslääkäri. Harmi ettei enää ole julkisella puolella.
Hammas Jaarli , Pekka Mehtälä
Pikasuutarille Tervakoskelle.
Mitäs vellihousut?
Pekka Mehtälä ehdottomasti. Ei rennompaa ja ihanampaa hammaslääkäriä ole ja saa unohtumaan piikkikaamonkin. Suosittelen lämpimästi. Todella taitava ja hallitsee nykyajan paikkausmuodot.
huumori mies vai piilov ttuilua. Mulla huonot kokemukset hänestä enkä nyt tarkoita hänen ammattitaitoonsa. Vaihdoin toiseen.
Pasi Salmi on yksi turengin parhaimpia hammaslääkäreitä. Itse asioinut siellä kohta 10 vuotta. Hyvin sopii pelkopotilaankin mennä. Osaa hoitaa myös kaikenikäisiä.
No nyt tuli taas tämä sama ongelma, kun Pekka lähti Hämeenlinnaan. Pitääkö mennä perässä vai vaihtaa Pekka Pasiin...??
Pelot ei poistu hammaslääkärin rentoudella, vaan kunnon välineillä. Kuinka monella hammaslääkärillä on oikeesti käytössään uusimmat työkalut? Laseroperointivälineet? Kevyt narkoosi? Eopä taida montaa olla. Kyllä noi vinkuporat ja konipuudutteet on traumaattisia vehkeitä 2018. Mihin on tuotekehitys jäänyt?
Kyllähän hän Pasi on turengin ainoa kunnon hammaslääkäri johon voi luottaa . Hoitanut hampaani vuosia , ja hoitaa varmaan jatkossakin , koska ei tarvitse etsiä parenpaa purukaluston kunnossapitäjää . Aina iloinen ja ystävälinen ,myös tallaiselle vanhalle kupelle .
hei, Turengissa olen käyttänyt kunnan hammashoitolan palveluita - aina olen saanut hyvää ja ammattitaitoista palvelua. Voin lämpimästi suositella: ainakin Panu, Sampsa, Sini ja Piia ihan huippuja. Yksityispuolella hiominen tehtiin hutiloiden ja hammas hiukan kärsi - kunnnan puolella tehtiin sitten hyvä juurihoito. En itse menisi enää kalliin yksityisen puolelle jos ei ole pakko.
Tietysti Pekka Mehtälä. Hän suhtautuu oikein pelkoosi.
Vai että Pekka Mehtälä...Useammalta ihmiseltä, joka on kyseisellä ihmisellä hoidossa ollut niin ei kovin mairittelevia juttuja. Pahimmassa tapauksessa on vaihdettu hammaslääkäriä ja uusi lääkäri ihmetellyt paikkausten huonoa laatua ja puoliväkisin suunniteltuja juurihoitoja. Ei kannata mennä sen halvimman ja "mukavimman" mukaan vaan sellaisen, joka osaa pitää hampaat ehjinä ja ilman juurihoitoja suussa
Kohteli kun roskaa
Mulle teki kax hammasta, pieleen meni, lohkes molemmat. Korjas kyllä mutta miten .. ei kestäneet.
Oliskohan kannattanu vaan mennä sinne näyttelijäho miin, mä luulen ettei pärjänny sieläkään. Need more than english.
Olli Siirola paras ja Kantahammas Hämeenlinn
kaikkinensa!Hammashoitaja Laura ammattilainen.
Paras paikka pelko potilaille.
Kunnallinen paras
Näin minustakin
Kannattaa käydä lääkärissä hyvissä ajoin
Niin siis hammaslääkärissä
Voi antaa YV:nä suosituksen
Keinonen paras
Tai ehkä Leppänen
Saarinen
Puudutusta ei aina tarvita
Ei niin, mutta muistakaa harjata hampaat
Pietikäinen on hyvä
Ylös tämä asia
Pepsodent auttaa
Ylös tämä asia
Ja ylös asti
Näin
paras on tepa
Ei sellaisia ole olemassa
Kyllähän mehtälä on täys p miten kohteli potilaita kunnalla. Ei ihminen mutta karma se korjaa hänen peet
Kukaan ei pääse karmaa karkuun. 🤭🤣
Lintunen paras
Minähän tein testin mehtälälle , kysyin että kuluttaako sooda hammaskiilteen. Esiti tyhmää ja hä vastas että ei välttämätttä. Härreguud🤣🤣🤣🤣