Kiltti hammaslääkäri

Kertokaas, mihin ja kenelle hammaslääkärille kannattais pelkopotilaan mennä? Tähän asti oon käynyt vaan kunnallisessa ja sielläkin saanut pääsääntöisesti ihan hyvää hoitoa, kun olen heti vaatinut puudutuspiikin. Nyt on taas edellisestä käynnistä aikaa vierähtänyt ihan liian kauan, vaikka lupasin itselleni, että käyn kerran vuodessa tarkastuksessa...
536954
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 53

Vanhimmat

Pasi Salmi toimii Osuuspankin talossa Turengissa.

Hammaslääkärille kannattaa kertoa pelostaan, niin hän tietää toimia sen mukaan.

1Äänestä
  • Pekka Mehtälä, HammasJaarli Turenki, Tohvelantie 9. Itse pelkään niin, että meinaa järki jättää :( mutta tämä hl on ihan huippu! Puuduttaa tosi nätisti, ja on rauhallinen kaveri. On myös julkisella Turengissa, tai ainakin oli. Mene ihmeessä, olet hyvissä käsissä.

Äänestä

• Oih, kiitos, PelkääväPirkko! Laitanpa tuon nimen mieleeni. Meinasinkin tuosta Jaarlista kysyä, että onko kenelläkään kokemuksia, mutta tässähän jo tulikin vastaus. Googlaamalla löytyi täältä vanhakin keskustelu hammaslääkäripalveluihin liittyen, mutta en oikein tiennyt taas, ketä siinäkin keskustelussa olis kannattanut uskoa. Mielipiteitä on yleensä yhtä monta kuin on vastaajaakin.

Äänestä

• pelkokerroinsata kirjoitti:

Oih, kiitos, PelkääväPirkko! Laitanpa tuon nimen mieleeni. Meinasinkin tuosta Jaarlista kysyä, että onko kenelläkään kokemuksia, mutta tässähän jo tulikin vastaus. Googlaamalla löytyi täältä vanhakin keskustelu hammaslääkäripalveluihin liittyen, mutta en oikein tiennyt taas, ketä siinäkin keskustelussa olis kannattanut uskoa. Mielipiteitä on yleensä yhtä monta kuin on vastaajaakin.

ähtänyt ihan liian kauan, vaikka lupasin itselleni, että käyn kerran vuodessa tarkastuksessa...

Äänestä

Oih, kiitos, PelkääväPirkko! Laitanpa tuon nimen mieleeni. Meinasinkin tuosta Jaarlista kysyä, että onko kenelläkään kokemuksia, mutta tässähän jo tulikin vastaus. Googlaamalla löytyi täältä vanhakin keskustelu hammaslääkäripalveluihin liittyen, mutta en oikein tiennyt taas, ketä siinäkin keskustelussa olis kannattanut uskoa. Mielipiteitä on yleensä yhtä monta kuin on vastaajaakin.

Hänellä oli katoamishetkellä yllään musta takk

Äänestä

Hyviä kommentteja

Äänestä

Paikasta en ainakaan Siljaa suosittele, jäi pxska maku, tosi herkkä yökkäysrefleksi itsellä ja ko. lekurilla ei huumori riittänyt ollenkaan

Äänestä

Ole hyvä, pelkokerroinsata! En minäkään suosittele kuin lääkäriä, josta minulla on kokemusta. Pelkopotilas sivuutetaan liian usein vieläkin. Samoin juuri "yökkääminen" jne. kun ne ovat oikeita ongelmia siinä toisen armoilla maatessa. Kuka nyt haluaisi, että pelko rajoittaa arkea, mutta kun on nämä muistot vuosikymmenten takaa kouluhammaslääkäristä... Toivon ja uskon, että nyt on toisin. Raikasta talvea ihan kaikille!

Äänestä
  • Kävin tällä Pekalla. Tykkäsin, vaikka pelottikin vähäsen.

Äänestä

Kannattaa ennen lekuriin menoa katsella hammaslääkäri leffat, niistä lähtee pelkotilat poi:)

Äänestä

Onko Silja Mäkinen vielä Turengissa hommissa? Jos ei, niin tietääkö joku kertoa missä työskentelee?

Äänestä

kyllähän pasi on se oikea hmmaslääkäri turegissa jolle voi mennä pelotta , rentokaveri joka saa potilaan rentoumaan ja olemaan pelkäämättä . Oma hammaslääkärini jo vuosia . Itsellä 68 vuotiaallaa omat hyvät hampaat jotka pasi pitää kunnossa

Äänestä
  • llinen kaveri. On myös julkise

Äänestä

Kirkkopuiston hammaslääkäriasemalle Riihimäkeen, siellä Pekka Sammalkivi aivan mahtava. SUOSITTELEN

Äänestä

Pekka Mehtälästä minullakin on hyvät kokemukset, rauhallinen, taitava ja potilaan huomioiva hammaslääkäri. Harmi ettei enää ole julkisella puolella.

1Äänestä

Hammas Jaarli , Pekka Mehtälä

Äänestä

Pikasuutarille Tervakoskelle.

Äänestä

Mitäs vellihousut?

Äänestä

Pekka Mehtälä ehdottomasti. Ei rennompaa ja ihanampaa hammaslääkäriä ole ja saa unohtumaan piikkikaamonkin. Suosittelen lämpimästi. Todella taitava ja hallitsee nykyajan paikkausmuodot.

1Äänestä
  • huumori mies vai piilov ttuilua. Mulla huonot kokemukset hänestä enkä nyt tarkoita hänen ammattitaitoonsa. Vaihdoin toiseen.

Äänestä

Pasi Salmi on yksi turengin parhaimpia hammaslääkäreitä. Itse asioinut siellä kohta 10 vuotta. Hyvin sopii pelkopotilaankin mennä. Osaa hoitaa myös kaikenikäisiä.

1Äänestä
  • No nyt tuli taas tämä sama ongelma, kun Pekka lähti Hämeenlinnaan. Pitääkö mennä perässä vai vaihtaa Pekka Pasiin...??

Äänestä

Pelot ei poistu hammaslääkärin rentoudella, vaan kunnon välineillä. Kuinka monella hammaslääkärillä on oikeesti käytössään uusimmat työkalut? Laseroperointivälineet? Kevyt narkoosi? Eopä taida montaa olla. Kyllä noi vinkuporat ja konipuudutteet on traumaattisia vehkeitä 2018. Mihin on tuotekehitys jäänyt?

Äänestä

Kyllähän hän Pasi on turengin ainoa kunnon hammaslääkäri johon voi luottaa . Hoitanut hampaani vuosia , ja hoitaa varmaan jatkossakin , koska ei tarvitse etsiä parenpaa purukaluston kunnossapitäjää . Aina iloinen ja ystävälinen ,myös tallaiselle vanhalle kupelle .

Äänestä

hei, Turengissa olen käyttänyt kunnan hammashoitolan palveluita - aina olen saanut hyvää ja ammattitaitoista palvelua. Voin lämpimästi suositella: ainakin Panu, Sampsa, Sini ja Piia ihan huippuja. Yksityispuolella hiominen tehtiin hutiloiden ja hammas hiukan kärsi - kunnnan puolella tehtiin sitten hyvä juurihoito. En itse menisi enää kalliin yksityisen puolelle jos ei ole pakko.

Äänestä

Tietysti Pekka Mehtälä. Hän suhtautuu oikein pelkoosi.

Äänestä

Vai että Pekka Mehtälä...Useammalta ihmiseltä, joka on kyseisellä ihmisellä hoidossa ollut niin ei kovin mairittelevia juttuja. Pahimmassa tapauksessa on vaihdettu hammaslääkäriä ja uusi lääkäri ihmetellyt paikkausten huonoa laatua ja puoliväkisin suunniteltuja juurihoitoja. Ei kannata mennä sen halvimman ja "mukavimman" mukaan vaan sellaisen, joka osaa pitää hampaat ehjinä ja ilman juurihoitoja suussa

Äänestä
  • Kohteli kun roskaa

Äänestä

• Mulle teki kax hammasta, pieleen meni, lohkes molemmat. Korjas kyllä mutta miten .. ei kestäneet.

Äänestä

• Oliskohan kannattanu vaan mennä sinne näyttelijäho miin, mä luulen ettei pärjänny sieläkään. Need more than english.

Äänestä

• Olli Siirola paras ja Kantahammas Hämeenlinn
    kaikkinensa!Hammashoitaja Laura ammattilainen.
    Paras paikka pelko potilaille.

Äänestä

Kunnallinen paras

Äänestä
  • Näin minustakin

Äänestä

Kannattaa käydä lääkärissä hyvissä ajoin

Äänestä
  • Niin siis hammaslääkärissä

Äänestä

Voi antaa YV:nä suosituksen

Äänestä

Keinonen paras

Äänestä

Tai ehkä Leppänen

Äänestä
  • Saarinen

Äänestä

Puudutusta ei aina tarvita

Äänestä
  • Ei niin, mutta muistakaa harjata hampaat

Äänestä

Pietikäinen on hyvä

Äänestä

Ylös tämä asia

Äänestä

Pepsodent auttaa

Äänestä

Ylös tämä asia

Äänestä

Ja ylös asti

Äänestä

Näin

Äänestä

paras on tepa

Äänestä

Ei sellaisia ole olemassa

Äänestä

Kyllähän mehtälä on täys p miten kohteli potilaita kunnalla. Ei ihminen mutta karma se korjaa hänen peet

Äänestä

Kukaan ei pääse karmaa karkuun. 🤭🤣

Äänestä

Lintunen paras

Äänestä

Minähän tein testin mehtälälle , kysyin että kuluttaako sooda hammaskiilteen. Esiti tyhmää ja hä vastas että ei välttämätttä. Härreguud🤣🤣🤣🤣

Äänestä

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

pelkokerroin_sata kirjoitti:

Kertokaas, mihin ja kenelle hammaslääkärille kannattais pelkopotilaan mennä? Tähän asti oon käynyt vaan kunnallisessa ja sielläkin saanut pääsääntöisesti ihan hyvää hoitoa, kun olen heti vaatinut puudutuspiikin. Nyt on taas edellisestä käynnistä aikaa vierähtänyt ihan liian kauan, vaikka lupasin itselleni, että käyn kerran vuodessa tarkastuksessa...

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu