Kertokaas, mihin ja kenelle hammaslääkärille kannattais pelkopotilaan mennä? Tähän asti oon käynyt vaan kunnallisessa ja sielläkin saanut pääsääntöisesti ihan hyvää hoitoa, kun olen heti vaatinut puudutuspiikin. Nyt on taas edellisestä käynnistä aikaa vierähtänyt ihan liian kauan, vaikka lupasin itselleni, että käyn kerran vuodessa tarkastuksessa...
Kiltti hammaslääkäri
52
5571
Vastaukset
- ollutkiltti
Pasi Salmi toimii Osuuspankin talossa Turengissa.
Hammaslääkärille kannattaa kertoa pelostaan, niin hän tietää toimia sen mukaan.- PelkääväPirkko
Pekka Mehtälä, HammasJaarli Turenki, Tohvelantie 9. Itse pelkään niin, että meinaa järki jättää :( mutta tämä hl on ihan huippu! Puuduttaa tosi nätisti, ja on rauhallinen kaveri. On myös julkisella Turengissa, tai ainakin oli. Mene ihmeessä, olet hyvissä käsissä.
- pelkokerroinsata
Oih, kiitos, PelkääväPirkko! Laitanpa tuon nimen mieleeni. Meinasinkin tuosta Jaarlista kysyä, että onko kenelläkään kokemuksia, mutta tässähän jo tulikin vastaus. Googlaamalla löytyi täältä vanhakin keskustelu hammaslääkäripalveluihin liittyen, mutta en oikein tiennyt taas, ketä siinäkin keskustelussa olis kannattanut uskoa. Mielipiteitä on yleensä yhtä monta kuin on vastaajaakin.
- Anonyymi
pelkokerroinsata kirjoitti:
Oih, kiitos, PelkääväPirkko! Laitanpa tuon nimen mieleeni. Meinasinkin tuosta Jaarlista kysyä, että onko kenelläkään kokemuksia, mutta tässähän jo tulikin vastaus. Googlaamalla löytyi täältä vanhakin keskustelu hammaslääkäripalveluihin liittyen, mutta en oikein tiennyt taas, ketä siinäkin keskustelussa olis kannattanut uskoa. Mielipiteitä on yleensä yhtä monta kuin on vastaajaakin.
ähtänyt ihan liian kauan, vaikka lupasin itselleni, että käyn kerran vuodessa tarkastuksessa...
- Anonyymi
Hänellä oli katoamishetkellä yllään musta takk
- Anonyymi
Hyviä kommentteja
- Samasta
Paikasta en ainakaan Siljaa suosittele, jäi pxska maku, tosi herkkä yökkäysrefleksi itsellä ja ko. lekurilla ei huumori riittänyt ollenkaan
- PelkääväPirkko
Ole hyvä, pelkokerroinsata! En minäkään suosittele kuin lääkäriä, josta minulla on kokemusta. Pelkopotilas sivuutetaan liian usein vieläkin. Samoin juuri "yökkääminen" jne. kun ne ovat oikeita ongelmia siinä toisen armoilla maatessa. Kuka nyt haluaisi, että pelko rajoittaa arkea, mutta kun on nämä muistot vuosikymmenten takaa kouluhammaslääkäristä... Toivon ja uskon, että nyt on toisin. Raikasta talvea ihan kaikille!
- Pelkokerroinsata
Kävin tällä Pekalla. Tykkäsin, vaikka pelottikin vähäsen.
- Leffatauttaa
Kannattaa ennen lekuriin menoa katsella hammaslääkäri leffat, niistä lähtee pelkotilat poi:)
- Hampaaton83
Onko Silja Mäkinen vielä Turengissa hommissa? Jos ei, niin tietääkö joku kertoa missä työskentelee?
- purukalut
kyllähän pasi on se oikea hmmaslääkäri turegissa jolle voi mennä pelotta , rentokaveri joka saa potilaan rentoumaan ja olemaan pelkäämättä . Oma hammaslääkärini jo vuosia . Itsellä 68 vuotiaallaa omat hyvät hampaat jotka pasi pitää kunnossa
- Anonyymi
llinen kaveri. On myös julkise
- kissanminttu1968
Kirkkopuiston hammaslääkäriasemalle Riihimäkeen, siellä Pekka Sammalkivi aivan mahtava. SUOSITTELEN
- Kiitollinen_potilas
Pekka Mehtälästä minullakin on hyvät kokemukset, rauhallinen, taitava ja potilaan huomioiva hammaslääkäri. Harmi ettei enää ole julkisella puolella.
- pelokas123
Hammas Jaarli , Pekka Mehtälä
- doktori9
Pikasuutarille Tervakoskelle.
- kanahkala
Mitäs vellihousut?
- SuosittelenPekkaa
Pekka Mehtälä ehdottomasti. Ei rennompaa ja ihanampaa hammaslääkäriä ole ja saa unohtumaan piikkikaamonkin. Suosittelen lämpimästi. Todella taitava ja hallitsee nykyajan paikkausmuodot.
- Anonyymi
huumori mies vai piilov ttuilua. Mulla huonot kokemukset hänestä enkä nyt tarkoita hänen ammattitaitoonsa. Vaihdoin toiseen.
- 10vuottasamalla
Pasi Salmi on yksi turengin parhaimpia hammaslääkäreitä. Itse asioinut siellä kohta 10 vuotta. Hyvin sopii pelkopotilaankin mennä. Osaa hoitaa myös kaikenikäisiä.
- Pelkokerroinsata
No nyt tuli taas tämä sama ongelma, kun Pekka lähti Hämeenlinnaan. Pitääkö mennä perässä vai vaihtaa Pekka Pasiin...??
- Metabo
Pelot ei poistu hammaslääkärin rentoudella, vaan kunnon välineillä. Kuinka monella hammaslääkärillä on oikeesti käytössään uusimmat työkalut? Laseroperointivälineet? Kevyt narkoosi? Eopä taida montaa olla. Kyllä noi vinkuporat ja konipuudutteet on traumaattisia vehkeitä 2018. Mihin on tuotekehitys jäänyt?
- aabrahaami
Kyllähän hän Pasi on turengin ainoa kunnon hammaslääkäri johon voi luottaa . Hoitanut hampaani vuosia , ja hoitaa varmaan jatkossakin , koska ei tarvitse etsiä parenpaa purukaluston kunnossapitäjää . Aina iloinen ja ystävälinen ,myös tallaiselle vanhalle kupelle .
- Anonyymi
hei, Turengissa olen käyttänyt kunnan hammashoitolan palveluita - aina olen saanut hyvää ja ammattitaitoista palvelua. Voin lämpimästi suositella: ainakin Panu, Sampsa, Sini ja Piia ihan huippuja. Yksityispuolella hiominen tehtiin hutiloiden ja hammas hiukan kärsi - kunnnan puolella tehtiin sitten hyvä juurihoito. En itse menisi enää kalliin yksityisen puolelle jos ei ole pakko.
- Anonyymi
Tietysti Pekka Mehtälä. Hän suhtautuu oikein pelkoosi.
- Anonyymi
Vai että Pekka Mehtälä...Useammalta ihmiseltä, joka on kyseisellä ihmisellä hoidossa ollut niin ei kovin mairittelevia juttuja. Pahimmassa tapauksessa on vaihdettu hammaslääkäriä ja uusi lääkäri ihmetellyt paikkausten huonoa laatua ja puoliväkisin suunniteltuja juurihoitoja. Ei kannata mennä sen halvimman ja "mukavimman" mukaan vaan sellaisen, joka osaa pitää hampaat ehjinä ja ilman juurihoitoja suussa
- Anonyymi
Kohteli kun roskaa
- Anonyymi
Mulle teki kax hammasta, pieleen meni, lohkes molemmat. Korjas kyllä mutta miten .. ei kestäneet.
- Anonyymi
Oliskohan kannattanu vaan mennä sinne näyttelijäho miin, mä luulen ettei pärjänny sieläkään. Need more than english.
- Anonyymi
Kunnallinen paras
- Anonyymi
Näin minustakin
- Anonyymi
Kannattaa käydä lääkärissä hyvissä ajoin
- Anonyymi
Niin siis hammaslääkärissä
- Anonyymi
Voi antaa YV:nä suosituksen
- Anonyymi
Keinonen paras
- Anonyymi
Tai ehkä Leppänen
- Anonyymi
Saarinen
- Anonyymi
Puudutusta ei aina tarvita
- Anonyymi
Ei niin, mutta muistakaa harjata hampaat
- Anonyymi
Pietikäinen on hyvä
- Anonyymi
Ylös tämä asia
- Anonyymi
Pepsodent auttaa
- Anonyymi
Ylös tämä asia
- Anonyymi
Ja ylös asti
- Anonyymi
Näin
- Anonyymi
paras on tepa
- Anonyymi
Ei sellaisia ole olemassa
- Anonyymi
Kyllähän mehtälä on täys p miten kohteli potilaita kunnalla. Ei ihminen mutta karma se korjaa hänen peet
- Anonyymi
Kukaan ei pääse karmaa karkuun. 🤭🤣
- Anonyymi
Lintunen paras
- Anonyymi
Minähän tein testin mehtälälle , kysyin että kuluttaako sooda hammaskiilteen. Esiti tyhmää ja hä vastas että ei välttämätttä. Härreguud🤣🤣🤣🤣
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581351Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä181026Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071010Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42909
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk299908- 72875