Kuinka random oot? :P

juuubajuu

Testaa kuin random oot :D aina ku vastaus kyllä, 1 piste
ootko joskus...
harrastanu partioo
kuorruttanu kakkuu
laulanu luullen ettei kukaan kuule ja joku on kuitenki kuullu
soittanu/laulanu bändis
laulanu karaokee
käyny yöuinnilla
hypänny vaatteet pääl järveen
hypänny pää eel veteen
hinannu lipputankoo jotai iha muuta ku jonkin lipun
nukkunu lentokentäl
pyydystänyt lumihiutaleita kielellesi
syöny sotkun munkin (anteeks armeijatermi, mut kyl tää pitää tietää)
heittäny lumipallon ikkunaan
kiivenny katolle vuoden sisäl (leikkimökkejä ei lasketa tässä :-)
ollu kutituspainii
menny junassa pummilla
soittanu musiikkii julkisel paikal ilman kuulokkeit koska ne jäi kotii
ollu isosena jollai leirillä
yöjuossu=ollu leiriläisenä ja karannu yöllä kämpästä
ollu suppailemas
kokeillu surffaamista
järjestäny yllästysjuhlii
tehny jäätelöö
lainannu jolleki/joltaki netflix-tunnuksii
lainaillu jonku kaa vaatteit
kontannu koulun lattial
luntannu kokees/sanaris
laskenu päivii johonki ku niit on viel yli 100
ollu jonku kaverin luona enemmän ku 3 yötä peräkkäin
lintsannu koulust
päättäny valvoo koko yön siinä vaihees ku alko tuntuu silt et "ei nyt enää kannata nukkuu, väsyttää vaa enemmän"
soutanu saareen ja nukkunu siel
sanonu opee äidiks tai isäks XD
huutanu bussikuskille "moikka!" (piti sanoo kiitti...)
hajottanu piparkakkutalon
purru isää tai äitiä
saanu turpaan
lyöny jotakuta turpaan
jutellu vanhalle luokkalaiselle/muulle tutulle jolle ei oo puhunu yli 3 vuotee
löytäny mantelin joulupuurosta
saanu hammaskeijulta rahaa
käyny aasias
oksentanu bussissa
potenu vauvakuumetta
potenu matkakuumetta
pohtinu että "poteminen" on kyllä tyhmä sana
hieronu jonkun jalkoja
heränny märässä teltassa
kantanut repparissa itseäsi painavampaa ihmistä
ollut tarakalla/ritsalla seisaaltaan
kiivennyt puumajaan
herättänyt jonkun saaden hänet todella säikähtäneeksi JA vihaiseksi
kiljunut kurkku suorana yli 5 sek. ajan
uinut kesäloman jokaisena päivänä
syönyt Nutella-jätskiä
ihastunut surffaripoikaan/-tyttöön
kirjoittanut joulupukille
lasketellut jonkin keskuksen kaikki rinteet
maistanut mustekalaa
soittanut väärään numeroon
pelannut kännykällä kirkossa
tuntenut mielisairasta
soittanut viulua
tykännyt nokkahuilun soittamisesta
laulanut sooloa jossain
nukahtanut kitaransoittoon
tehnyt sketsejä videolle
esiintynyt musiikkivideolla, joka on (ollut) youtubes
lukenut Charles Dickensia
70 on täydet ja sellainen olen minä :D laittakaa mitä saitte ja jos se on yli 60 nii alan ehkä huolestuu...

11

205

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tämmöset31pistet

      31 XD

      mut mikäs tää sotkun munkki on?? En tosissaa tiiä :D

    • XDXDXD

      Korjaan !! 32 !
      Kyl oon syöny noit munkkei, juujuu (=

    • 46 :D

      • alottaja

        aika hyvin ::::D


    • wwwwwwwwwwwwdqwd

      10 :/

    • Esups

      Testaa kuinka säälittävä olet! Aina kun vastaus kyllä, 1 piste.

      Teitkö yllä olevan "Kuinka random oot -testin?"

      • 0

        "Syötä vähintään 3 merkkiä."


    • Hehehhehe

      Sain 27

    • Tunturisusi

      70 kautta 70

    • eiyllätä

      Ite sain vaan 15. Tunnen itseni usein tylsäksi ihmiseksi :D

    • demoniprinsessa

      31 c:

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      736
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      692
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe