Sainko "terveen paperit"?

einojuhani

Sairastuin kesällä eturauhasen syöpään. Se hoidettiin pois sädehoidolla ja jouluna oli
paikallinen syöpä pois. PSA oli normaali tai melkein, jotain 4. Mutta se saattaa vielä laskea.
Lääkäri oli iloinen. Sanoi, että nyt käyt vaan
verikokeessa terveyskeskuksessa kerran puolessa vuodessa. Oliko ne ns. "terveen paperit"?
Onko muita kohtalotovereita?

16

1472

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • señora lyyli

      kyllähän sie terveen paperit sait, minunkii mielestä, ennää ko siun tarvii käyvä vaan tarkkailussa.
      onneksi olkoo. se ol hyvä asia ko mänit ajoissa lääkärii, niin syöpääkii pystytää hoitamaa nykyää.

      minul ei syöpää ole olt jote ei ole kokemuksii siitä.yks munuainen minul poistettii, siin ei nytolt kasvualustaa ees syövälkää, ko oli surkastunut.

      nyt sitte pärjäilen yhellä. hyvin oon toimee tultkii muutaman vuuen, paitsi espanjan reissus ko sain ruoka myrkytyksii kaks kertaa ja niist vissii jokkuu pakteeri temppuilee munuaisessa.

      oon olt kovin huonona, tännää olen vähä jo jalkeilla, ko kuume on hävinny,jote piti vilkasta mite ihmiset tääl pärjäilee.:))

      noista terveen papereista ko kysyt, niin minulpa on sellaset ällistä,oikee lääkäri pskyatrilta saatut, jotta mie olen hyvissä henkisis kantimissa päättämää asioistain.

      hankin todistuksen testamentin lisukkeeksi, koska niin paljo kuulin juttuu mite vanhuksen kuoleman peräst testamenttii yritettää kaataa.

      televisios ko ol se yks vanha rikas mies ameriikasta,vissii yheksäs kymmenissä jo ja hää mäni naimisiin kauniin vaalean naisen kanssa,siitä paljo kirjoteltii lehissäkkii. en vaa muista tytön nimmee. mies ol vaikutusvaltanen,ettei peräti politiikassa.

      mies ko kuoli, alko miehen lapset väittämää miestä sekopäiseksi,ko kuulivat että hää ol jättänt paljo omaisuutta naiselle.

      en ole kuult mite juttu on eenny ja joko raastupa on antant päätöksen. sillä neitosella oli oma televisio ohjelmakkii, mutta se tuli kovin myöhää.

      jote mie aattelin että pellaan varman päälle ja hankin paperit, ko jalmaril on sukulais perhe ruotsisa. kaukasii ovat, en tiiä ovatko ees serkuja.

      hyö nyt voivat keksii mitä vaa,vaikkei mitenkää perilissii olekkaa. muutama vuos sitte ko kävivät kylässä ja ko en antant heille jalmarin metsästys kiväärii ,niin kottii männessää kävivät poliisi asemalla sanomassa että mie heiluttelen tääl kivärii.

      poliisit tietyst tul kottii ja pyysivät nähhä asseen, minun olis pitänt viiä se poliisi asemalle jalmarin kuoltuu,koska minul ei ole asseen kantoluppaa.

      ilmotin mie sen perun kirjotukses ,mutta sitä ko ei kukkaa kyselt niin se jäi vintille unohuksii,enneko ruotsin vieraat penko ullakkoo.:))

      uskohan poliisit minnuu ei siitä mittää seuraamuksii tult.

      en nyt vie enenpää aikaa, vaik puhumista oliskii.
      hoida hyvin itsee ja huolehi jälkitarkastuksista kute tohtori on määränt ja sie voit hyvin iloita terveen papereista.

      paljon terveisiä kaikille lukijoille
      toivoo lyyli

      • ossiii

        Kiitos vain postista Senõra Lyyli.
        Olihan se melkoista jännitystä kun
        niitä tuloksia ootteli ja sitten
        jännitti, että onko levinnyt. Sanoivat
        kuitenkin, että on paikallista laatua
        tämä ja hoidettavissa.

        Mitä tulee Sinun "terveen papereihin"
        niin tuskin terveempää voisi löytää ;)


      • n52

        lukea murrettais.Se televisiojuttu:oikeus myönsi testamentin oikeaksi.Terveyttä ja hyvää oloa kaikille!


      • Kirsikka

        Olipa vahinko Lyyli että sait sitkeän pöpön lomamatkaltasi. Bakteerikannat ovat Kanarialla toista maata kuin Suomessa. Kovin on voimiesi päälle pöpö käynyt, mutta kyllä sinä paranet, ymmärrän että parempaan päin olet menossa.
        Mielialasi on aina ollut myönteinen, se auttaa paljon paranemisessa, samoin vuodenaika kun kevättä ja aurinkoa kohti ollaan menossa.Ojennan sinisiä kevätesikkoja iloksesi ison kimpun pöydällesi kunnon kohentumisen toivotuksin.


      • Kirsikka
        ossiii kirjoitti:

        Kiitos vain postista Senõra Lyyli.
        Olihan se melkoista jännitystä kun
        niitä tuloksia ootteli ja sitten
        jännitti, että onko levinnyt. Sanoivat
        kuitenkin, että on paikallista laatua
        tämä ja hoidettavissa.

        Mitä tulee Sinun "terveen papereihin"
        niin tuskin terveempää voisi löytää ;)

        Onneksi Einojuhani pääsit säikähdyksellä mieltäsi askarruttavasta asiasta. Hyviksi ovat hoidot kehittyneet silläkin alueella. Eipä muuta kun porskuttele iloisesti eteenpäin kevät tuulissa.


      • Tintti1

        "Sen mie vaa sano ja virkaha mie en mittää", jot siese Lyyl miu miitteet entisil kotmaisemil veit ja siit mie oo nii hyvilläi, jothanu. Iha mahottomast kiitoksii, senora lyyli.

        Jossai lähimail minnuu vissii asutkii, ku kerrakii kerroit käynees - minkä herra kans tais ollakkaa - Valtiohotellis. A sillo mie muisti senkii, ku miu nuorin tät vei kerra miut 18-kesäsen sinne tanssimaa ja siel Olavi Virta soitti... ja tul viel hakemaa minnuu tanssimaakii ja voi ku mie tahtosi kertoo häne ystävyyestää enempkii, mut olkoo nyt.
        Elä sie luule, et meil mittää "sellast" ol, ei veikkone, ei sinne päikää, eihä siihe aikaa, miehä oli laps, 21-kesäsenhä sillo vast aikuistuttii. Ihhailiha mie hänt, ku hyö soittiit nii hyvi ja mite hää laulo ihanast suoraa syvämmee. Ja miehä oli sillo nätti tyttö.

        Voi hyvä isä, miuha pit vaa toivottaa siut tervetulleeks palstoile, ku nii ollaa sinnuu kaivattukkii, ja taas itestäi haastelemmaa jäi, anteeks. Muute sie siel matkates oot taint vähä tuo karjalamurtees unohtaa, miust tuntuu, viinimmäks. Mut ei se mittää, haasteleha jatkoskii - ja kaikest muustkii huolimati.

        Nii et tervetulloo vaa ja
        kaikkee hyvvää miekii siul toivota
        Tintti1

        - A, mie äske hyvä une näi ja nyty o nii hyvä miel, sikshä mie siulkii nousi kirjottammaa...
        Vaa nyt mään maate, jatkuskoha se un!


      • señora lyyli
        Tintti1 kirjoitti:

        "Sen mie vaa sano ja virkaha mie en mittää", jot siese Lyyl miu miitteet entisil kotmaisemil veit ja siit mie oo nii hyvilläi, jothanu. Iha mahottomast kiitoksii, senora lyyli.

        Jossai lähimail minnuu vissii asutkii, ku kerrakii kerroit käynees - minkä herra kans tais ollakkaa - Valtiohotellis. A sillo mie muisti senkii, ku miu nuorin tät vei kerra miut 18-kesäsen sinne tanssimaa ja siel Olavi Virta soitti... ja tul viel hakemaa minnuu tanssimaakii ja voi ku mie tahtosi kertoo häne ystävyyestää enempkii, mut olkoo nyt.
        Elä sie luule, et meil mittää "sellast" ol, ei veikkone, ei sinne päikää, eihä siihe aikaa, miehä oli laps, 21-kesäsenhä sillo vast aikuistuttii. Ihhailiha mie hänt, ku hyö soittiit nii hyvi ja mite hää laulo ihanast suoraa syvämmee. Ja miehä oli sillo nätti tyttö.

        Voi hyvä isä, miuha pit vaa toivottaa siut tervetulleeks palstoile, ku nii ollaa sinnuu kaivattukkii, ja taas itestäi haastelemmaa jäi, anteeks. Muute sie siel matkates oot taint vähä tuo karjalamurtees unohtaa, miust tuntuu, viinimmäks. Mut ei se mittää, haasteleha jatkoskii - ja kaikest muustkii huolimati.

        Nii et tervetulloo vaa ja
        kaikkee hyvvää miekii siul toivota
        Tintti1

        - A, mie äske hyvä une näi ja nyty o nii hyvä miel, sikshä mie siulkii nousi kirjottammaa...
        Vaa nyt mään maate, jatkuskoha se un!

        siehä myöhäsee kukut,:)) mie joskus nousen ylös tuoho aikaa,se ol kyllä sillo ko olin terveenä,nyt mie tahon maata vuorokauet ympäriinsä.

        kiitos kehumisesta, kyllä mie tosissain yrittän kirjottaa niin että työ pystysitte lukemaa mitä mie haastelen. mukava ko huomasit sen.

        jos panisin ylös ihan sana tarkast niinko puhun sitä teiän olis varmaa vaikia ymmärtää, minul ko on viel paljo venäläisii ja karjalan sanoja puhheessa ja kirjotusvirheitä tullee solkenaa.

        minul on konneessa sellanen että saan punasella jos sana ei ole oikee kirjotettu,mutta sitä en voi käyttää. se näyttää väärää kirjotusta niin paljo ettei miun kirjottamisest tänne tulis mittää jos yrittäsin alkaa ratkomaa, mite ne sanat oikee pannaa.

        olin paljo huononpi kirjottammaa 14 vuotta sitte. mutta pittää sannoo että lukemisel on virkaa. jalmarin jälkee ko olin niin yksinäinen niin luin paljon.

        enhä mie mittää hienoo lukent, romaaneita luin pari vuotta. sitte aattelin että miun pittää vähä sivistää itseäin ja opiskella, jote rupesin lukemaa maantietoo. pänttäsin päähän euroopan maan pääkaupunkit ja millanen valtio ja kuka hallitsija kussakin. ja hyvin ossaan ne vielkii.:))

        harmittaa siin luku innostukses ko en älynt alkaa ulkomaankielii lukemaa,siit minul olis nyt hyötyy ei nois pääkaupunkista ja valtiomiehistä.
        tääl tietokonnella ko on , niin olis helpompaa lukkee ja liikkuu ko osaa englanttii.

        voi mahoton et sinnuu on lykästänt,ko oot saant tanssii olavi virran kanssa. hä on olt minunkii suosikki. voi mite kauniisti hää laulaa,minul on hänen gramofoonin levyjää vintissä.
        hää ol varmaa hyvä tanssimaakin. olet varmaa olt uppee nainen koska hää tanssimaakin haki.hyvä ko sanoit ettei teil olt mittää, mie jo heti luulin että sie oot riiustelt hänen kanssaa;)))

        sielhä imatran lähettyvil mie asustelen, hyvin pienes paikassa,en viitsi sannoo paikkakuntaa ko on niin pien,et kaik tuntee toisensa.

        imatran valtio hotelli oli kaunis paikka. olin errään miehen kanssa siellä syömässä. hänest olen kertontkii täällä, joka osottautu myöhemmin ei herrasmieheksi.

        porttieeri esitteli hotellii ja näytti meille myös kauniin tornihuoneen, sen usein vuokraa hääpari tai muute jokkuu merkkipäivänää.

        mukava lukkee sinnuu heimolaista.
        miekii mään taas leppäämää ja tulen iltapäivällä uuvestaa lukemaa, ko on niin paljo jäänt rästii teiän kirjotuksii.
        paljon terveisii lyyli


      • señora lyyli
        Kirsikka kirjoitti:

        Olipa vahinko Lyyli että sait sitkeän pöpön lomamatkaltasi. Bakteerikannat ovat Kanarialla toista maata kuin Suomessa. Kovin on voimiesi päälle pöpö käynyt, mutta kyllä sinä paranet, ymmärrän että parempaan päin olet menossa.
        Mielialasi on aina ollut myönteinen, se auttaa paljon paranemisessa, samoin vuodenaika kun kevättä ja aurinkoa kohti ollaan menossa.Ojennan sinisiä kevätesikkoja iloksesi ison kimpun pöydällesi kunnon kohentumisen toivotuksin.

        kiitos toivotuksista ja kukista kirsikka kulta. mie nyt voivottelen sairauttain joka kirjotuksessa, mutta niin se harmittaa tervettä ihmistä ko sairastuu, ja tuommosen ko on mänt itse hankkimaa, olisin pysynt koton vaa, tääl ko on niin turvallista.

        ikänä en ole koton saant minkäänlaista tulehusta enkä bakteerii vaik on olt karjaa ja elukoita eikä ain ole tullu käsiää pestyy
        tupaan tulessa.

        siel espanjassa sitte sairastuu salaatista,niinko myö luullaa toivon kanssa. koton oon vuoskymmenii syönt suoraa pellolta salattii,porkkanaa,hernettä ja millo mitäkin pesemättä. pellot lannotettii luonnon lannalla, eikä meil olt mittää sairastelluu eikä mahan kivistystä.

        nyt mieli on kyllä jo parenpi mutta tulehus arvot on viel vähä korkiat. olin viikon sairaalassa saamassa lääkekuurin,sitä ko ei koton voint antaa ko oli semmonen teho kuuri,piti olla valvonnan alla.

        kevättä kohti tosiaa ollaa menos,se on minulle parasta aikaa,sillon voimistuu ja tuun ko uuvelle taimelle kukkien kanssa.:)))

        kovast olen jo selaillu kukkain siemen luetteloita
        on mukava laittaa joka kesä uuvenlainen piha,mie ko oon niin vaihtelunhaluinen.;))
        mukavia päiviä sinullekkin rakkain terveisin lyyli


      • senora lyyli
        n52 kirjoitti:

        lukea murrettais.Se televisiojuttu:oikeus myönsi testamentin oikeaksi.Terveyttä ja hyvää oloa kaikille!

        niinkö siin kävi, sehä mukava asia. kyllähän se niin on että ihmisen pittää ite saaha päättää mitä rahoillaa tekkee, jos vaa on terve mieleltää.
        hää kumminkin jätti lapsilleekin rahhaa.

        jos tämä mies tykkäsi kauniista naisista ja tahto viel silmän illoo vanhuutessa, niin hänel on oikeus naida kaunis vaimo jos vaa on tulijoita.
        terveisin lyyli


      • Tintti1
        señora lyyli kirjoitti:

        siehä myöhäsee kukut,:)) mie joskus nousen ylös tuoho aikaa,se ol kyllä sillo ko olin terveenä,nyt mie tahon maata vuorokauet ympäriinsä.

        kiitos kehumisesta, kyllä mie tosissain yrittän kirjottaa niin että työ pystysitte lukemaa mitä mie haastelen. mukava ko huomasit sen.

        jos panisin ylös ihan sana tarkast niinko puhun sitä teiän olis varmaa vaikia ymmärtää, minul ko on viel paljo venäläisii ja karjalan sanoja puhheessa ja kirjotusvirheitä tullee solkenaa.

        minul on konneessa sellanen että saan punasella jos sana ei ole oikee kirjotettu,mutta sitä en voi käyttää. se näyttää väärää kirjotusta niin paljo ettei miun kirjottamisest tänne tulis mittää jos yrittäsin alkaa ratkomaa, mite ne sanat oikee pannaa.

        olin paljo huononpi kirjottammaa 14 vuotta sitte. mutta pittää sannoo että lukemisel on virkaa. jalmarin jälkee ko olin niin yksinäinen niin luin paljon.

        enhä mie mittää hienoo lukent, romaaneita luin pari vuotta. sitte aattelin että miun pittää vähä sivistää itseäin ja opiskella, jote rupesin lukemaa maantietoo. pänttäsin päähän euroopan maan pääkaupunkit ja millanen valtio ja kuka hallitsija kussakin. ja hyvin ossaan ne vielkii.:))

        harmittaa siin luku innostukses ko en älynt alkaa ulkomaankielii lukemaa,siit minul olis nyt hyötyy ei nois pääkaupunkista ja valtiomiehistä.
        tääl tietokonnella ko on , niin olis helpompaa lukkee ja liikkuu ko osaa englanttii.

        voi mahoton et sinnuu on lykästänt,ko oot saant tanssii olavi virran kanssa. hä on olt minunkii suosikki. voi mite kauniisti hää laulaa,minul on hänen gramofoonin levyjää vintissä.
        hää ol varmaa hyvä tanssimaakin. olet varmaa olt uppee nainen koska hää tanssimaakin haki.hyvä ko sanoit ettei teil olt mittää, mie jo heti luulin että sie oot riiustelt hänen kanssaa;)))

        sielhä imatran lähettyvil mie asustelen, hyvin pienes paikassa,en viitsi sannoo paikkakuntaa ko on niin pien,et kaik tuntee toisensa.

        imatran valtio hotelli oli kaunis paikka. olin errään miehen kanssa siellä syömässä. hänest olen kertontkii täällä, joka osottautu myöhemmin ei herrasmieheksi.

        porttieeri esitteli hotellii ja näytti meille myös kauniin tornihuoneen, sen usein vuokraa hääpari tai muute jokkuu merkkipäivänää.

        mukava lukkee sinnuu heimolaista.
        miekii mään taas leppäämää ja tulen iltapäivällä uuvestaa lukemaa, ko on niin paljo jäänt rästii teiän kirjotuksii.
        paljon terveisii lyyli

        viel jatkasi, jot sie ku ihmettelit, et mite mie noi aikasi kukun, ni ihmettelihä mie sitä issekii, et mikä miut herätti keske nii mukava une - se ol nii ystävällise tuntune mies... Kohvitha oisi voint keittää, mut miepä päätinkii tulla sinnuu tervehtimmää. Mänhä tuo aamul sit vähä pitkäks, kuitekii kuntosalile kerkesi.

        Enklantii pitäs osata, kyl, kyl. En miekää sitä oo koulus lukent, meil vaa saksaa ja ruottii sillo. Mite sit tuota enklantii kummikii jotekii o tarttuvinnaa iha ku itestää, nii et vähä pärjäilee, tiiä hänt. Millekää kurssiloile en mää, mie ku en halluu sittoutuu mihikää.

        A, mintäi sie et meile vähä puhus sitä oikiaa kotkieltäis? Oisha se metkaa nähhä, ymmärrettäskö myö, miust ainakii? Miu pappain ol maaviljelijän lisäks vossikkan - oonks mie enne kertont - hää kuskas herroi Imatra ja Viipur vällii, herrat kävi näät Valtiohotelis viihtymäs. Vallikoskkii ol nähtävyys sillo. Venäläisii herroi. Pappa oppi silviisii vähä kielt ja hospotti sit joskus kotonkii, muutamii sanontoi tarttu sit meihikii, vaik mie oli sillo aika pien.

        Mahoto, ku nyt tulis juttuu ku renttuu! No, sen viel sano, jot mienen maantietost vaa muista mittää, vähä uon nähnt maalimaa, minkä halunt nähhä. Nii et sie kaik latelet ulkoo ku tyhjää vaa, siul o hyvä muisti, miul ei.

        Vissiihä sie oot käynt Valtsus remontiki jälkee? Mie oon, erilaiset huoneetkii esiteltii, tornihuonekii, asunt oon vaa uuvel puolel.
        Ka, siinhä tuo kohviaika mänkii mukavast, kiitos seurast vaa siule.
        Terveisin Tintti1


      • fiiuliN
        señora lyyli kirjoitti:

        kiitos toivotuksista ja kukista kirsikka kulta. mie nyt voivottelen sairauttain joka kirjotuksessa, mutta niin se harmittaa tervettä ihmistä ko sairastuu, ja tuommosen ko on mänt itse hankkimaa, olisin pysynt koton vaa, tääl ko on niin turvallista.

        ikänä en ole koton saant minkäänlaista tulehusta enkä bakteerii vaik on olt karjaa ja elukoita eikä ain ole tullu käsiää pestyy
        tupaan tulessa.

        siel espanjassa sitte sairastuu salaatista,niinko myö luullaa toivon kanssa. koton oon vuoskymmenii syönt suoraa pellolta salattii,porkkanaa,hernettä ja millo mitäkin pesemättä. pellot lannotettii luonnon lannalla, eikä meil olt mittää sairastelluu eikä mahan kivistystä.

        nyt mieli on kyllä jo parenpi mutta tulehus arvot on viel vähä korkiat. olin viikon sairaalassa saamassa lääkekuurin,sitä ko ei koton voint antaa ko oli semmonen teho kuuri,piti olla valvonnan alla.

        kevättä kohti tosiaa ollaa menos,se on minulle parasta aikaa,sillon voimistuu ja tuun ko uuvelle taimelle kukkien kanssa.:)))

        kovast olen jo selaillu kukkain siemen luetteloita
        on mukava laittaa joka kesä uuvenlainen piha,mie ko oon niin vaihtelunhaluinen.;))
        mukavia päiviä sinullekkin rakkain terveisin lyyli

        Oli oikein mukava huomata sinun kirjoituksesi täällä.
        Monasti olen ajatellut, miksi olet palstalta kadonnut,
        mutta nyt selvisikin syy, että olet ollut sairaana.
        En ole seurannut tätä ketjua, siksipä en huomannut aiemmin
        sinun olleen joukossamme.
        Harvemminhan minäkin täällä nykyisin olen
        pistäytynyt kuin ennen, ja syy on ollut se
        kun olen myös sairastellut ja se väsyttää.
        Kun vuosi vaihtui, siirrettiin minua juuri ambulanssista sairaalan puolelle.
        Ei ollut kuitenkaan sisälle jäämisen tapaus,
        ja nyt kun on oikeanlaatuinen lääkitys päällä, niin tuntuu melko kohtalaiselta.
        Mutta vanhojahan me ei vielä olla, eihän vaan??


    • Sini-vuokko

      Oikein paljon onnea sinulle,kyllä ne terveen paperit ovat aivan kuin saisi elämänsä takaisin.
      Muista vain hoitaa itseäsi hyvin äläkä tressaa
      itseäsi mitenkään.
      Minullakin oli anemia valkoiset verisolut söivät punaisia,sitä sanottiin verisyöväksi,mutta jumalalle kiitos selvisin siitä,kun hakeuduin hoitoon aikaisin.Siitä on nyt jo neljä vuotta
      aikaa ja käyn tarkastuksissa yhä,kaikki on hyvin.
      Käy sinäkin vain säännöllisesti tarkistuttamassa
      itsesi,se on hyvä konsti pitää taudit loitolla.
      Onnea ja tsemppiä sinulle.

      • pullaulla

        Minäkin olen kokenut samat tunteet ,kun sain tietää että minulla oli syöpä .Mutta melkein sain kiittää siittä itseäni että en antanut periksi .Aina vaan antipiottia määrättiin .Vihdoin en huolinut niitä, kun ei löytynyt virtsasta basilliakaan .Minä sain sitten lähetteen tutkimuksiin ja niin vaan siellä Virtsarakossa oli havaittavissa pieni kasvain . Sain 5 päivän päästä siittä, ajan leikkaukseen --mikä varmaankin pelasti henkeni,nyt olen sitten saanut UUDEN ELÄMÄN.Siittä on nyt 6v ja kontrollissa käyn joka ½v koska tämä oli sellaista nopeasti leviävää .Juuri olin tällä viikolla taas Söödersjuhusetissa 2p kun ottivat koepalan samalla .
        Lyyliä oli mukava lukea --ollaankin odoteltu takaisin tänne terveenä .Ja kova oli sekin Basilli . Mutta me ei niinvaan annetakkaan periksi :)


    • Anonyymi

      señora lyyli ; n maanläheist juttua täs linkis.
      Hää osas ottaa muitteki huolet huomioon ja osas lohuttaa kaikkii.


      terveisii kaikil muisteloitten myötä toivottaa sen ajan muistaen minä vaan.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Valitettavasti tietojen levittäminen kuolemasta perustuu vääriin tietolähteisiin ja väärään mieheen suunnattuna.

        Kaikki ei ole totta mikä netistä löytyy.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 180
      1925
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      51
      1853
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1568
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      137
      1383
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1174
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1152
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1121
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1108
    Aihe