Annetaan 2 haimonnia (molemmat n. 22cm pitkiä), 1 tiikerinuoliainen, 2 lehtikalaa (kullanvärisiä) ja 2 leväbarbia. Haettava viim. perjantaina Helsingin Oulunkylästä.
Lisätietoja: sanna.timo (at) kolumbus.fi
Annetaan
6
597
Vastaukset
- bettaristic
Tässä pari kuvaa aikuisesta haimonnista ihan vaan että tiedätte minkä kokoisen altaan tämä parvikala vaatii.
http://tuomiranta.freesuperhost.com/slides/CHIANG_MAI_IMG_4025.html
http://tuomiranta.freesuperhost.com/slides/CHIANG_MAI_IMG_4029.html- Hyvään kotiin
No mikä on aikuinen haimonni? Nuo annettavat ovat olleet meillä kuusi vuotta... Ja annetaan pois siis akvaarioharrastuksen lopettamisen vuoksi.
Mutta siinä mielessä olet oikeassa, että mihinkään alle 300l tankkiin en niitä luovuta. - bettaristic
Hyvään kotiin kirjoitti:
No mikä on aikuinen haimonni? Nuo annettavat ovat olleet meillä kuusi vuotta... Ja annetaan pois siis akvaarioharrastuksen lopettamisen vuoksi.
Mutta siinä mielessä olet oikeassa, että mihinkään alle 300l tankkiin en niitä luovuta.Halusin vain nostaa esille sen eettisen puolen. Onko järkevää kääpiöittää akvaariossa tuollaisia vonkaleita?
No, koko ajan on akvaariokaupassa myynnissä pieniä ja söpöjä haimonneja. Jos kauppias tietää millaisia niistä voi tulla hyvällä hoidolla, niin se ei tasan tarkkaan sitä asiakkaalle kerro.
Mun mielestä sun ei kannattaisi laittaa vahinkoa kiertämään, koska kala on oikeasti parvikala ja sille voisi juuri ja juuri riittää 30 000 litraa ei missään nimessä 300 litraa.
No, et ole ensimmäinen etkä valitettavasti viimeinen jolle annetaan neuvot nukutusnuijan käytöstä. :( - joo
bettaristic kirjoitti:
Halusin vain nostaa esille sen eettisen puolen. Onko järkevää kääpiöittää akvaariossa tuollaisia vonkaleita?
No, koko ajan on akvaariokaupassa myynnissä pieniä ja söpöjä haimonneja. Jos kauppias tietää millaisia niistä voi tulla hyvällä hoidolla, niin se ei tasan tarkkaan sitä asiakkaalle kerro.
Mun mielestä sun ei kannattaisi laittaa vahinkoa kiertämään, koska kala on oikeasti parvikala ja sille voisi juuri ja juuri riittää 30 000 litraa ei missään nimessä 300 litraa.
No, et ole ensimmäinen etkä valitettavasti viimeinen jolle annetaan neuvot nukutusnuijan käytöstä. :(Niin, kumpi on loppujen lopuksi eettisempää: laittaa jo vankeudessa eläneet haimonnit kiertoon vai päästää ne "paremmille vesille" ja ohjata mahdollinen halukas haimonnien sijoittaja akvaariokauppaan lisäämään niiden kysyntää?
Pitkällä tähtäimellä pidän parempana ratkaisuna antaa omamme eteenpäin (vaikka olen hyvin tietoinen haimonnin ominaisuuksista), toivottavasti vähentäen uusien poikasten kysyntää.
Ehkä jonakin päivänä maailmamme on täydellinen... - Sushi
Tähän ongelmaanhan on aivan luonnollinen ratkaisu.
Olen ravintoketjun yläpäässä joten voin ottaa kalat vastaan ja toimia luonnollisella ja eettisellä tavalla. Syödäänhän niitä varmaan luontaisilla kasvualueilla...
Täytyypä googlettaa reseptejä...
mä oon kinnostunu tiikerinuoliaisesta ja leväbarbeista,tuun hakeen ota yhteyttä [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663005
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252093Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671688Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t241540- 281291
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161287Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61196Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281160Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101117Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu621001