Erinomainen uutinen

TOSIrealistiKokkolan

Tuleehan sieltä Saatarpierestä jotain hyvääkin uutista. mies oli antanut turpaan toiselle, joka ei osannut ajaa kiertoliittymässä. Itse tein Kokkolan uuden liittymän yhteydessä lähes saman tempun. Seurasin autoa läpi Kokkolan ja ajattelin, että mene sälli vaikka Indokiinaan, niin seuraan sinua kunnes pysähdyt. Tietysti kirjasin rekkarin ylös, mutta halusin tavata paskiaisen kasvoista kasvoihin. No, sälli päätyi Jänismaan teollisuusalueelle, ja kävin hiukan "kouluttamassa koltiaista", hah!...

18

84

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KoivuhaanKovis

      Hyvä ressu. Olet sinä mainio sälli. Miten siinä kävi. Saiko jätkä kunnolla turpaan vai lupasiko jatkossa noudattaa liikennesääntöjä. Uskon että jälkimmäinen toteutui, sillä uutisissa ei kerrottu tapauksesta, ja että tosirealisti on kiltti mies, ja väkivalta on hänen mielestä väärää, paitsi itsepuolustustilanteessa. Nyrkkeilykehässä saa tosirealistin tavoin lyödä kaveria turpaan kunnolla, tosin hanskat kädessä.

    • Hah hah, sillä ruosteenraiskaamalla ikälopulla Opelilla et kyllä saa ketään kiinni saatika seuraa kovin kauaksi, hah vanhalla romulla hah hah haaa.

      • TOSIrealistiKokkolan

        Kun kaverini Saksalainen rikoskonstaapeli (Kriminalpolizist) Ottmar, Suomen OTTO-poika näki automme, niin hän sanoi: "Ny Rejo sulla on huva auto.".
        Eikä se ole mikään ruosteinen mersu, joka on Oton kertoman mukaan Saksassa yhtä vähän arvostettu kuin on Lada Suomessa, hah!!!...


      • Se taitaa sinun Saksalainen mielikuvitusystävä olla yhtö tyhmä kuin sinä?


    • Tosimulkulle

      Hah hah vitun hyvä juttu urpolta

    • kiireinenyrittäjä

      Sinäko se olit Halkokarin koiraslotta. Oli eräänä aamuna kiire töihin ja vähän hätäilin kietoliittymässä. Vanha Ooppeli seurasi työpaikalle perässäni, Autosta nousi vaivoin pieni,vanha ja lihava ukko huuten naama punaisena epämääräistä mölinää. Olin jo myöhässä töistä ja vähän aikaa kuuntelin ukon mesoamista joka muistutti puhuvaa puutarhatontua. Vahinko että oli niin kiire enkä jäänyt kuuntelemaan liikenneoppejasi,mutta olen edelleen samassa työpaikassa. Tervetuloa käymään kahvilla milloin vain paikan tiedät.

    • TOSIrealistiKokkolan

      Seuraavan kerran paukautan kylkeen kuten lupasin, niin loppuu suunsoitto pyörätuolista, hah hah haaa!!!...

    • kiireinenyrittäjä

      Milloin kävit viimeksi terveystarkastuksessa? Useilla sinun kaltaisilla ylipainoisilla ja mielenterveysongelmista kärsivillä eläkeläisillä on jo hahmottamisvaikkeuksia. Nämä saattavat johtaa ajooikeuden poistamiseen jo hyvin varhaisella iällä. Käy hyvä mies tutkituttamassa itsesi.

    • TOSItahavo

      Onko Tahavo viineaikoina uhannut ihmisiä pyörätuolilla!

    • TOSIrealistiKokkolan

      Ei ole yksinkertaisempaa liikennesääntöä kuin ajaa kiertoliittymään ja siitä pois, hah!...

    • TOSIripulisti

      Eikö ole laitonta uhata pyörätuolilla!

      • Kokototuus.com

        Ainoastaan jos päästelet niitä myrkyllisiä suolikaasujas siinä samalla.


    • TOSItahavo

      Nenäpäivä tulee taas vaikka Tahavo on lopettanut sitä jo monta vuotta!

    • blooaahhhh

      Hienoa! Juuri tällä tavalla tulee toimia. Onneksi olet ajan tasalla ja käyt kouluttamassa näitä tietämättömiä. Herää tähän päivään idiootti.

    • TOSIrealistiKokkolan

      Kokkolassa on ollut kiertoliittymiä kautta aikain, eikä vieläkään niissä osata ajaa, Pietarsaaresta puhumattakaan, hah!.
      Kokkolan vanhin ympyrä on vanha vesitorni. Jos siinä etelästä ajava päättäisikin palata takaisin Minimaniin, niin kyllä kolarit paukkuisivat Suojeluskuntatalon kohdalla, ja maksaja (syyllinen) olisi keskustan suunnasta ajava, hah!...
      Tämän(kin) opetti minulle kunnioitettu autokoulun opettaja Taisto Ohtamaa kesällä 1971. "Kiertoliittymässä ajavalla on aina etuajo-oikeus."...

    • TOSIripulisti

      Ja silti ripulisti töppäilee ja uhkailee ihmisiä!

      • Anonyymi

        Miks se uhkaa?


    • 5555555

      Menkää Tampereelle opetteleen ajamista ruuhkaliikenteessä niin tulee todellinen kuva mitä liikenne on ja siellä ei ihan joa paikassa voi kitaansa aukaista tai tulee nenä kipeksi. Rauhaa keskusteluun.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      181
      1929
    2. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      272
      1448
    3. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1295
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      36
      1087
    5. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      66
      1016
    6. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      76
      991
    7. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      163
      955
    8. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      40
      838
    9. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      63
      815
    10. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      2
      809
    Aihe