Erinomainen uutinen

TOSIrealistiKokkolan

Tuleehan sieltä Saatarpierestä jotain hyvääkin uutista. mies oli antanut turpaan toiselle, joka ei osannut ajaa kiertoliittymässä. Itse tein Kokkolan uuden liittymän yhteydessä lähes saman tempun. Seurasin autoa läpi Kokkolan ja ajattelin, että mene sälli vaikka Indokiinaan, niin seuraan sinua kunnes pysähdyt. Tietysti kirjasin rekkarin ylös, mutta halusin tavata paskiaisen kasvoista kasvoihin. No, sälli päätyi Jänismaan teollisuusalueelle, ja kävin hiukan "kouluttamassa koltiaista", hah!...

18

182

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KoivuhaanKovis

      Hyvä ressu. Olet sinä mainio sälli. Miten siinä kävi. Saiko jätkä kunnolla turpaan vai lupasiko jatkossa noudattaa liikennesääntöjä. Uskon että jälkimmäinen toteutui, sillä uutisissa ei kerrottu tapauksesta, ja että tosirealisti on kiltti mies, ja väkivalta on hänen mielestä väärää, paitsi itsepuolustustilanteessa. Nyrkkeilykehässä saa tosirealistin tavoin lyödä kaveria turpaan kunnolla, tosin hanskat kädessä.

    • Hah hah, sillä ruosteenraiskaamalla ikälopulla Opelilla et kyllä saa ketään kiinni saatika seuraa kovin kauaksi, hah vanhalla romulla hah hah haaa.

      • TOSIrealistiKokkolan

        Kun kaverini Saksalainen rikoskonstaapeli (Kriminalpolizist) Ottmar, Suomen OTTO-poika näki automme, niin hän sanoi: "Ny Rejo sulla on huva auto.".
        Eikä se ole mikään ruosteinen mersu, joka on Oton kertoman mukaan Saksassa yhtä vähän arvostettu kuin on Lada Suomessa, hah!!!...


      • Se taitaa sinun Saksalainen mielikuvitusystävä olla yhtö tyhmä kuin sinä?


    • Tosimulkulle

      Hah hah vitun hyvä juttu urpolta

    • kiireinenyrittäjä

      Sinäko se olit Halkokarin koiraslotta. Oli eräänä aamuna kiire töihin ja vähän hätäilin kietoliittymässä. Vanha Ooppeli seurasi työpaikalle perässäni, Autosta nousi vaivoin pieni,vanha ja lihava ukko huuten naama punaisena epämääräistä mölinää. Olin jo myöhässä töistä ja vähän aikaa kuuntelin ukon mesoamista joka muistutti puhuvaa puutarhatontua. Vahinko että oli niin kiire enkä jäänyt kuuntelemaan liikenneoppejasi,mutta olen edelleen samassa työpaikassa. Tervetuloa käymään kahvilla milloin vain paikan tiedät.

    • TOSIrealistiKokkolan

      Seuraavan kerran paukautan kylkeen kuten lupasin, niin loppuu suunsoitto pyörätuolista, hah hah haaa!!!...

    • kiireinenyrittäjä

      Milloin kävit viimeksi terveystarkastuksessa? Useilla sinun kaltaisilla ylipainoisilla ja mielenterveysongelmista kärsivillä eläkeläisillä on jo hahmottamisvaikkeuksia. Nämä saattavat johtaa ajooikeuden poistamiseen jo hyvin varhaisella iällä. Käy hyvä mies tutkituttamassa itsesi.

    • TOSItahavo

      Onko Tahavo viineaikoina uhannut ihmisiä pyörätuolilla!

    • TOSIrealistiKokkolan

      Ei ole yksinkertaisempaa liikennesääntöä kuin ajaa kiertoliittymään ja siitä pois, hah!...

    • TOSIripulisti

      Eikö ole laitonta uhata pyörätuolilla!

      • Kokototuus.com

        Ainoastaan jos päästelet niitä myrkyllisiä suolikaasujas siinä samalla.


    • TOSItahavo

      Nenäpäivä tulee taas vaikka Tahavo on lopettanut sitä jo monta vuotta!

    • blooaahhhh

      Hienoa! Juuri tällä tavalla tulee toimia. Onneksi olet ajan tasalla ja käyt kouluttamassa näitä tietämättömiä. Herää tähän päivään idiootti.

    • TOSIrealistiKokkolan

      Kokkolassa on ollut kiertoliittymiä kautta aikain, eikä vieläkään niissä osata ajaa, Pietarsaaresta puhumattakaan, hah!.
      Kokkolan vanhin ympyrä on vanha vesitorni. Jos siinä etelästä ajava päättäisikin palata takaisin Minimaniin, niin kyllä kolarit paukkuisivat Suojeluskuntatalon kohdalla, ja maksaja (syyllinen) olisi keskustan suunnasta ajava, hah!...
      Tämän(kin) opetti minulle kunnioitettu autokoulun opettaja Taisto Ohtamaa kesällä 1971. "Kiertoliittymässä ajavalla on aina etuajo-oikeus."...

    • TOSIripulisti

      Ja silti ripulisti töppäilee ja uhkailee ihmisiä!

      • Anonyymi

        Miks se uhkaa?


    • 5555555

      Menkää Tampereelle opetteleen ajamista ruuhkaliikenteessä niin tulee todellinen kuva mitä liikenne on ja siellä ei ihan joa paikassa voi kitaansa aukaista tai tulee nenä kipeksi. Rauhaa keskusteluun.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      110
      1050
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      928
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      797
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      85
      703
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      655
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      590
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      35
      511
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      495
    9. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      492
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      46
      486
    Aihe