Kysyisin, että tiedättekö miten saan valkoiset/muoviset, vaikkapa kahvisuodatin-pussi-ratin putsatuksi? Sekin värjäytyy ruskeaksi, vakka pesen sen joka päivä.
Ole keski-ikäinen mies, eikä oma äiti meitä poikia opettanut sellaiseen.
Ehkä väärä aihealue
8
81
Vastaukset
- MB-E
Minun Mersussa on nahkainen ratti, en ole kahvisuodatin-pussi-ratista kuullutkaan??
- 6654
Ihmesieni puhdistaa muovin! (Googlaa!)
- mersuluisuu
Mersu on takavetoinen.
- sama_ongelma
Et varmaan mitenkään. Voit kokeilla: liottaa kylmässä kloriitti- vedessä tai pesu valkopyykkiaineella harjalla, mutta muovi on huokoista ja imee varmaan myrkytkin itseensä? Ehkä kannattaa ostaa uusi, jos tummentumat häiritsee.
Nahkaisia mersun ratteja (tarkoititko ohjauspyörän päällistä?) en ole koskaan nähnyt, varmaan erittäin epävakaa käytössä? Mikäli ratin päällinen on nahkaa, sen voi pestä esim. Marseille-saippualla.- sormi-suussa
Kiitos asiallisesta vastauksesta.
Minun kysymykseni oli varmaankin hiukan kummallinen. (häiritsi se vasenkätinen ruotsinkieli)
Mutta saanko ostaa kloritti.ainetta? Mistä ostan kloritti-pesuainetta?
- siivooja
Pinttyneet juomalasit saa puhtaiksi: soodaa ja viinietikkaa, kunnes kuohuminen on loppunut, pese puhtaaksi. Soodalla voi myös hieroa astiaa.
- jalikalähtee
Kokeile etikkaa...laita tiskialtaaseen etikkaa puoli pulloa ja puolet vettä,liota puolisen tuntia.
- Väriä
Kahvinkeittimen valkoiset osat jotka on kosketuksissa kahviin värjäytyvät väkisin. Vaikka ne pestäisiin aina heti käytön jälkeen. Sellaista ainetta ei ole keksittykään mikä ne putsais. Tämä kannattaisi ottaa huomioon uutta keitintä ostettaessa. Ruskeita keittimiäkin kun on olemassa. Nekin kyllä värjäytyvät samalla tavalla mutta se ei vaan näy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984