Terve!
Tai ei niinkään terve... Ei tästä ole kuin max. 1,5vko, kun vaiva tuli ilmi. Vaivana on terskan tunnottomuus. Penis ei tunnu enää samanlaiselta kuin ennen, ja tuntoa on karannut ainakin terskannupista. En tiedä, onko asia vakava, mutta huolestunut silti olen. En pyöräile mitenkään erityisen paljon ja sitä paitsi pyörän satula on muotoiltu melko hyvin eli en usko sen pyöräilystä johtuvan.
Mieleeni juolahti jokin vaurio hermoradoissa tms... Olen harrastellut seksiä tyttöystäväni kanssa välillä siten, että hän on cowgirl-asennossa ja hieroo itseään kaluani vasten. Välillä on tuntunut että hän hieroo itseään vähän liian väkivaltaisesti penistäni/vartta vasten. Olen asiasta kuitenkin sanonut.
Kuinka rajusti peniksen vartta/alaosaa täytyy painaa, että jokin hermorata vaurioituisi? Entä kuinka väkivaltaisesti penistä pitää taivuttaa, että sama tapahtuisi? Palautuuko tunto jos näin on tapahtunut?
Olen myös epäillyt diabetesta, mutta voiko siitä koitua tämänkaltaisia oireita? Muita hermoratoihin liittyviä ongelmia ei kuitenkaan ole ilmennyt (esim. jalkojen puutuminen tms tms). Alkaako diabeteksen oireet tämänkaltaisista vai tulevatko ensin jatkuva tarve käydä pissalla ja muut yleisimmiksi listatut oireet?
En tiedä, mitä tekisin seuraavaksi. Kannattaako odottaa?
Olen 17-vuotias.
Terskassa tunnottomuutta. Hermoratavaurio....?
lukiolainen17
3
4666
Vastaukset
- asfdghj
Tunnottomuusongelmat voi olla diabeteksen aiheuttamia, voi olla myös eturauhasperäisiä.. harvoinpa seksistä tulee hermovaurioita, siihen vaaditaan kyllä jo esimerkiksi liian tiukka penisrengas liian kauan paikallaan, tms
- Noksikoksi
Tunnottomuus kovin vaarallista ole, varmasti palautuu, mutta särky on jo huolestuttavaa. Vaikuttaa eturauhastulehdukselta.
- Anonyymi
Voiko liiallinen runkaamminen aiheutta tunnottomuutta
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
PÄIVÄN PARAS: Nigerialainen haki turvapaikkaa Suomesta, lähti takas huilaamaan
kotimaahansa, koska turvapaikan saaminen kesti niin kauan. Ja tämän kertoo ihan Yle, eikä yhtään toimittaja kyseenalaist1473631Mikä vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin sinne tyhjään tilaan, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki953584Ohjelma "Rikollisjengien Ruotsi" hyvin paljasti jakautuneen maan
eli ns. ruotsalaiset yhdellä puolella, muslimit ja muut kehitysmaalaiset toisella puolella. Siinäkin hyvin näki mitä ma423133Pidennetään viikko 8 päiväiseksi
Ja jätetään työpäivien määrä nykyiseen 5:een. Tuo olisi kompromissiratkaisu vellovaan keskusteluun työajan lyhentämisest172490- 1812132
Jos Katja Ståhl ei pääse juontamaan Elämäni biisiä, kenet haluaisit nähdä juontohommissa?
Katja Ståhl on ollut kuluvalla viikolla sairaalahoidossa. Jos Katja Ståhl ei pääse juontamaan Elämäni biisiä, kenet halu241346- 901165
Tiesitkö? Tuure ja Saana Boelius ovat sisaruksia!
Tiesitkö? Tuure Boelius ja Saana Boelius ovat tänä syksynä kumpainenkin reality-ohjelmissa tv:ssä: Tuure Petollisissa ja221027Jos elämäsi ihminen
on osoittanut kiinnostuksensa, niin kannattaa vastata edes jotain vaikka mikä olisi. Toista mahdollisuutta ei välttämätt69968Vähäkankailla ollut ongelmia vuokra-asunnossa
Aina ne ikävätkin asiat tulevat mediaan. Jasmin ja Marko saaneet edellisestä asunnostaan häädöt ja Jasmin todettu varatt114937