Ilmainen virustorjunta/palomuuri ? Mistä äkkiä ?

IlmainenSuojaus

Osaako joku sanoa, mistä saan äkkiä ilmaisen virustorjunnan/palomuurin, kun AVG mikä on ollut, herjaa vain, on kai muuttunut kokonaan maksulliseksi ?

Laitoin kysymyksen tänne äsken, ei näkynyt, jospa tämä näkyisi.

39

289

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • apuaapuapapua

Se ilmainen AVG toimi pitkään ihan ok, nyt siinä on jotain häikkää ja se alkaa vaatimaan maksua, vaikka piti olla ilmainen, mikä avuksi ? En tiedä tekniikasta, joten selkokielellä kiitos.

• poistoon_moinen

Poista koko windows.

• VastasiAloittaja

En mä mitään windowseja uskalla lähtetä poistelemaan, haluan vain toimivan virustorjunnan ja palomuurin FREE, eli ilmaiseksi.

• Jahvetti2
        VastasiAloittaja kirjoitti:

En mä mitään windowseja uskalla lähtetä poistelemaan, haluan vain toimivan virustorjunnan ja palomuurin FREE, eli ilmaiseksi.

Tuo poistoon_moinen on palstan pitkäaikaisspämmääjä. Ei kannattane reagoida ihmeemmin kuin ehkä "Ilmianna"-napilla.

• Anonyymi

TÄÄ ON HYVÄ NEUVVO!

• KerroLisää

Miten Windows liittyy tuohon virustorjuntaan, AVG:hen ? En ymmärrä.

• M-Kar

Tässä kaiketi on kyse Windows käyttöjärjestelmästä, vai?

• OsasimpasVastata

Windows professional 7 on.

• OsasimpasVastata kirjoitti:

Windows professional 7 on.

Siinä on palomuuri valmiina ja tästä saat Microsoftilta virustutkan: https://www.microsoft.com/fi-fi/download/details.aspx?id=5201

Poista ensiksi AVG ja käynnistä tietokone uusiksi. Kaksi virustutkaa samanaikaisesti voi pistää tietokoneen jumiin.

• Anonyymi
        M-Kar kirjoitti:

Tässä kaiketi on kyse Windows käyttöjärjestelmästä, vai?

virustorjunta

• yksinkertasta

Käytä nettiselailuun / "nettioleskeluun" jotain live linuxii niin ei "pöpöt" hypi silmille
      sitä kun on vaikee saastuttaa uudelleenkäynnistys = "tehdasasetukset"

Ja et tarvi viirustorjuntaa / palomuureja.

• Voijuku

Kiitti vinkistä, vaan emmie sellaisia tiiä, riittäisi ihan selkeä joku FREE joka toimii.

• kkllmm
      • aloittajaedelleen

Kiitos, pitääkö jotenkin poistaa se AVG ensin vai miten toimia ?

• kkllmm
        aloittajaedelleen kirjoitti:

Kiitos, pitääkö jotenkin poistaa se AVG ensin vai miten toimia ?

AVG pitää ensin sammuttaa kaikilta osin, ja sen jälkeen se poistuu normaalisti.

• AloittajaEdelleen

Miten se AVG "sammutetaan", mitä se tarkoittaa ? Onko se Panda varmasti turvallinen ?

• aloittajaedelleen

Nimi ei jotenkin kuulosta turvalliselta, tuolla Pandalla, en tiä mistä johtuu.

• EdelleenKummissaan

Mulle täytyy vääntää rautalangasta kaikki tekniikkaan liittyvä, kiitos.

• KiittiVastauksista

Miten se AVG:n "sammuttaminen" tapahtuu, tai mitä se tarkoittaa, että "sammutetaan" - tarkoitatko, että poistan sen ohjelmista ? Sitäkö ? Sitten lataan tilalle jonkun toisen aidosti ilmaisen esim. sen Pandan vai ?

• aloittajaedelleen1

Siis ihan oikeasti kysyn, kun en tiedä mitä tarkoittaa "sammuttaminen", tarkoittaako se ohjelman poistamista, siis sen AVG:n ja sitten tuon Pandan lataamista, vai ? Välillä vastataan ja välillä ei ? Kiitos kuitenkin edes siitä, että jotain, mutta olen edelleen yhtä kuutamolla.

• AloittajallaKiire

Voisiko joku vastata, joku luotettava ja asioista tietävä ?

• KiitosKiitosKiitos

Kiitti tosi paljon. Edelleenkään en vain tiedä, että mitä se "sammuttaminen" tarkoittaa, tarkoittaako se, että poistan sen AVG:n ohjelmista ja sen jälkeen nuo mitä sanoit ? Niinkö ?

• Aloittajajalleen

Ok, otan riskin ja poistan AVG:n ohjelman ja sitten lataan Avastin ilmaisversion, toiminko nyt oikein ?

• kjhhgg

AVG ei poistu, ellei ensin sen toimintoja poisteta käytöstä

• AvaajaKiittää

Mitä tarkoittaa "sen toimintojen poistaminen käytöstä", tarkoittaako se samaa kuin "sammuttaminen", eli minun ymmärrykselläni, tarkoittavatko nuo samaa, kuin AVG-ohjelmat kohdasta poistaminen ? Haluan varmuuden, ennen kuin uskallan tehdä yhtään mitään ja kiire taisi kohta mennä jo.

Kiitos kaikille vastaajille, olette kultaisia.

• aloittajaedelleen

Haluan ymmärtää mitä olen tekemässä, siis jos vielä tuohon viimeiseen yhden selvän vastauksen saan, alan toimimaan.

• AvaajaKiittää

Ilmeisesti en saa vastausta, joten pitänee mennä eteen päin, vaikkei ymmärrä mitä on tekemässä, että poistuukos se AVG sieltä missä on ohjelmat, se poistetaan ja sitten mennään verkkoon lataamaan nuo Avast ja palomuuri ? Kiitos kun ymmärsitte ja ette ymmärtäneet, molemmista =)

• ihdfgiuhgfuh

Ensinnäkin täältä et saa 100% varmoja vastauksia. Saat enemmän tai vähemmän oikeassa olevia mielipiteitä. Oma mielipide on että windowsin oma palomuuri ja Microsoftin oma Defender virustutka. Näin olen itse toiminut jo vuosia eikä haittaohjelmista ole ongelmia. Toki mikään virustutka ei auta jos tietoturva on muuten retuperällä.

• Samaaloittaja

AVG Web Tune Up Unistallation , ei anna poistaa itseään, mikä avuksi ?

• aloittajaedelleen

Niin ja onko Commondore palomuuri se personal-juttu välttämätön, tai onkos siitä jotain haittaa, kysyn vaikka kyllästyitte vastaamaan ?

• srthjtudtyu

Sä meet nyt ojasta allikkoon...

• joskus-sitten

päivitä uusimpaan.
      Täs uusimmas on sellanen nappi et (tee koneestani verkkoturvallinen)
      Tarjoo vaihtoehtosii vaihtoehtoja automaattisestti maksulliset/FREE
      ja sokerina pohjalla anna windowsin päättää paras vaihtoehto (he heh!).....

• varo.UPGRADEa

Ilmainen AVG ei mene maksulliseksi itsestään. Sinulla on ollut asennettuna joko maksullisen AVG:n ilmaisuudeltaan ajallisesti rajoitettu kokeiluversio, tai sitten olet vahingossa AVG:n asetuksissa väärää nappia klikkaamalla (upgrade) päivittänyt version maksulliseksi.

Kun noita ilmaisia virustorjujia päivittelee pitää varoa painamasta sitä UPGRADE nappulaa.

• Anonyymi
    • Anonyymi

avast on hyvä ja turvallinen sekä täysin ilmainen.

• Anonyymi

on toki,mutta kokeile edullista cisco firepower 1140 next generation,saat hyvän suojan koneelle ja eri järjestelmille.

• Anonyymi

Huono ja ei mitään järkeä asentaa..

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      184
      8495
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4598
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4158
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      57
      3669
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3156
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2920
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2626
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      38
      2404
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2083
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2066
    Aihe